ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان: شرایط پرسولیس نگران کننده است


سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مشکلات مالی حل نشود، این مساله تاثیر مستقیم روی روند حرکتی تیم دارد.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان در رابطه با برتری پر گل تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در مرحله مقدماتی بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مقدماتی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات گفت: طبیعی است که فاصله فوتبال ما و گوام زیاد است. فوتبال گوام رو به پیشرفت است و شرایط این تیم با قبل متفاوت بود. اما تیم ایران هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و در این دیدار به پیروزی رسید.

وی در رابطه با جوان گرایی در تیم ملی اظهار داشت: فوتبال ما در یک زمانی نیاز به این جوان گرایی داشت که در این زمان این مساله صورت گرفت. این جوان‌گرایی می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد. البته در این شرایط باید بازیکنان با تجربه نیز کنار این جوانان حضور داشته باشند تا تجربه را به آن‌ها منتقل کنند. زیرا ما در دیدار‌های آتی با تیم‌های قوی تری نیز رو به رو خواهیم شد.

بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران افزود: بازیکنان جوان در بازی برابر گوام  عملکرد خوبی داشتند. مهدی طارمی هم که اولین بازی‌های ملی‌اش را پشت سر می‌گذاشت با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی در این پیروزی داشت. این بازیکن جوان شروع خوبی در بازی‌های ملی داشت که این مساله می‌تواند به آینده او در تیم ملی کمک ویژه‌ای کند.

درخشان در رابطه با شرایط پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس امسال بازیکنان جوان خوبی دارد. اما مشکلات مالی اگر برطرف نشود، روی روند حرکتی تیم تاثیر مستقیم دارد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کمک‌های مردمی به باشگاه پرسپولیس گفت: واقعا در شخصیت پرسپولیس نیست که بخواهد از سوی هواداران کمک جمع کند. وزارت ورزش باید بودجه لازمه به این تیم را تامین کند. بالاخره باشگاه فعلا پول ندارد و مجبور است که از هر طریقی تامین بودجه کند. اما این نوع درآمدزایی در شان پرسپولیس نیست.

وی در پایان گفت: اوضاع واقعا نگران کننده است و اگر اوضاع مالی به همین منوال پیش رود، شرایط کاملا متفاوت خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ماسک معجزه گر درخشان کننده و پاکسازی کننده پوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط بسیار نگران کننده ی مهدی کروبی



  ، آخرین وضعیت مهدی کروبی,اخبار,اخبار سیاسی

 

شرایط بسیار نگران کننده ی مهدی کروبی

شرایط سختی که مهدی کروبی در آن زندانی است، وضعیت وی را محروم از دسترسی به روزنامه، محروم از ملاقات با فرزندان و محروم از هوای آزاد توصیف نمود و خواستار انتقال کروبی از منزل تحت کنترل نیروهای امنیتی به منزل خودش شد.

البته سایت های ضدانقلاب به مانند خودنویس ،سحام نیوز و ... به جهت اینکه یاد سران فتنه همچنان در اذعان عمومی باقی باشد اقدام به نشر چنین مطالبی می کنند و گرنه هم اکنون شیخ در سلامتی کامل به سر می برد و از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار است! در این خصوص اطلاع مهدی کروبی از اوضاع و احوال حاکم بر کشور خود موید این مطلب است که وی دسترسی آزاد به روزنامه ها و نشریات را داشته و فقط از حضور میهمانان خاص محروم است که این خود هم به نفع مهدی کروبی است و هم به نفع ملت ...!

در ادامه سیاه نمایی های ضدانقلاب برای سران فتنه از یاد رفته و فراموش شده، سایت سحام نیوز عکسی یادگاری از مهدی کروبی و فاطمه کروبی را منتشر نمود،سایت سحام  نیوز با ذکر این مطلب که عکس فوق مربوط به سالگرد ازدواج مهدی کروبی با فاطمه کروبی است سعی داشت تا یاد آنها را گرامی دارد!

 

هر چند تکلیف شیخ معلوم و مشخص است اما اسماعیل گرامی مقدم با اشاره به 15 ماه شرایط بلاتکلیفی مهدی کروبی افزود: باید عرض کنم اکنون که 15 ماه از حصر آقای کروبی می گذرد فقط می توانیم بگوییم شرایط بلاتکلیفی ادامه دارد، آخرین گفت و گویی که با همسر ایشان یعنی خانم فاطمه کروبی داشتم ایشان ابراز داشتن چهارشنبه هفته گذشته [!!!] با آقای کروبی ملاقات داشتند و مقرر شده است این ملاقات ها هر چهارشنبه استمرار یابد و ایشان برخوردار از تلویزیون هستند. آنگونه که خانم فاطمه کروبی اظهار داشتند آقای کروبی ضمن تاکید بر مواضع قبلی خود در پایبندی و پایداری در دفاع از حقوق برحق مردم و همراهی با آنان؛ نسبت به آرمانهای امام (ره) ، شهدای عزیز و جانبازان جنگ تحمیلی و اجرای کامل قانون اساسی ابراز وفاداری نموده اند!/جوان امروز