ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان جانشین صادقیان را پیدا کرد!


پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس اتفاق جالبی در ورزشگاه درفشی‌فر رخ داد.

خبرگزاری فارس: در حالیکه روز گذشته حمید درخشان بنا به دلایلی که گفته می‌شود دلایل انضباطی است، پیام صادقیان بازیکن شماره ۱۱ تیم خود را از تمرین کنار گذاشت و این بازیکن در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد، حاشیه جالبی پس از تمرین سرخپوشان بوجود آمد.

فرزند یکی از دوستان درخشان با پیراهن شماره ۱۱ پرسپولیس که این فصل بر تن پیام صادقان است در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شده بود و در پایان تمرین با حمید درخشان به تمرین پرداخت که این موضوع باعث شده بود تا عده‌ای بگویند درخشان مشغول آماده‌سازی جایگزین پیام صادقیان است!


ویدیو مرتبط :
درباره حسن صادقیان، پدر پیام صادقیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه بعدی جانشین مجیدی هم پیدا شد / عکس



 

گزینه بعدی جانشین مجیدی هم پیدا شد / عکس

بازیکن 22 ساله ارمنی الاصل بلژیکی، یکی از گزینه های مدیر عامل استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

فتح الله زاده در برنامه 90 گفت به دنبال یک بازیکن ارمنی هستند که در 12 بازی، 12 گل زده. بازیکنی با این ویژگی در لیگ بلژیک، تنها یک گزینه داشت که البته از نظر آمار گل، چیزی در رزومه اش به چشم نمی آمد. بازیکنی جوان به اسم ایوان یاگان که ملیت دوگانه بلژیکی، ارمنی دارد و برای تیم ملی کشورش هم بازی نکرده. او متولد سال 1989 است و تنها 22 سال سن دارد.

یاگان در تیم شارلوای بلژیک بازی می کند که مدیریتش بر عهده عباس بیات از دوستان قدیمی فتح الله زاده است و سال های سال بازیکنی مثل داریوش یزدانی در این تیم بازی کرده. حالا به نظر می رسد حاجی که همیشه با فروش بازیکنانش به شارلوا، درآمدزایی می کرد، می خواهد قصه را بر عکس کند.

فتح الله زاده که در دو سال گذشته حتی یک خارجی موثر برای تیمش نخریده باید دید این بار می تواند یکی مثل جان واریو را برای تیمش بخرد؟ جانواریو بی شک بهترین خرید خارجی تاریخ استقلال با فتح الله زاده است.