ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان به عباس‌زاده اجازه تمرین نداد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مهاجم تیمش اجازه تمرین کردن نداد و قصد دارد بازیکن تیمش را از لیگ کنار بگذارد.

خبرگزاری فارس: محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد حمید درخشان برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر قرار گرفته بود اما درخشان او را مجدداً در لیست تیمش قرار داد امروز و زمانی که قصد تعویض لباس برای تمرین با پرسپولیس را داشت با ممانعت سرمربی تیمش روبرو شد و درخشان به عباس‌زاده اجازه تعویض لباس و تمرین کردن نداد.

به نظر می‌رسد حمید درخشان که به عباس‌زاده گفته دیگر در این تیم جایی ندارد تصمیم قطعی خود را برای کنار گذاشتن محمد عباس‌زاده از نیمکت پرسپولیس را گرفته است.


ویدیو مرتبط :
‫دست نوشته ای که اجازه نداد عباس کیارستمی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود سینمای ایران کیارستمی را‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عباس‌زاده اجازه تمرین پیدا نکرد


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دستور حمید درخشان امروز اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد.

خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که از این تمرین حدود 30 هوادار دیدن کردند.

*پیش از شروع تمرین حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی برای بازیکنان جلسه‌ای ترتیب دادند.

*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند امروز هم همانند روز گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

*بازیکنان پرسپولیس امروز تمریناتشان را با نرم دوی و سپس پریدن از روی موانع آغاز کردند از دیگر برنامه تمرینی ابتدایی پرسپولیسی‌ها می‌توان به پاسکاری و حفظ توپ در زمان تحت فشار قرار گرفتن اشاره کرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل انضباطی امروز اجازه تمرین پیدا نکرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم مورد غضب حمید درخشان امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و قرار است طی جلسه‌ای از حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت اظهاراتی که در مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس داشته عذرخواهی کند.

*دو روحانی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و بر روی نیمکت این تیم نشسته و تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.در دقایقی از تمرین حمید درخشان روی نیمکت نشست و با این دو روحانی به صحبت پرداخت.

*تمرین حمله به دروازه با کارهای ترکیبی و گل‌زنی به دروازه بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که خود حمید درخشان شخصاً این تمرین را زیر نظر داشت و هرچند لحظه یک بار نکات فنی را به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد.

*شوت به دروازه و سانتر از جناحین بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*فوتبال درون‌تیمی دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که بخش پایانی امروز تمرینات سرخپوشان بود. در این تمرین بازیکنان در نصف زمین به دو تیم سبز و قرمز تقسیم شده و به تمرین پرداختند.

*عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و از امکانات این ورزشگاه بازدید کرد.

*چند هوادار معلول امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

*دو روحانی که امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پس از پایان تمرین به رختکن پرسپولیس رفته و در جمع بازیکنان حاضر شدند.

*در زمان تمرین سرخپوشان شوت حمیدرضا علی‌عسگری به یکی از عکاسانی که پشت دروازه اثابت کرد.

*دوربینی که برای پرسپولیسی‌ها درباره لیگ قهرمانان آسیا کلیپ می‌سازد امروز به ورزشگاه آمده بود و با چند بازیکن این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

*در ساعت 16 و 50 دقیقه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به اتمام رسید.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و به همین جهت سرخپوشان فردا تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.