ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان: بسیار خوشحالم که شاهین را ترک کردم



 

 

تیم فوتبال شاهین , حمید درخشان , لیگ بر‌تر

 

سرمربی سابق تیم فوتبال شاهین بوشهر تاکید کرد که خوشحال است در این تیم نمانده و تصمیم به جدایی از جمع شاهینی‌ها گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایلنا، حمید درخشان اظهار کرد: «متاسفانه سیستم مدیریتی این باشگاه از ابتدای فصل به شکلی بود که هر ماه می‌بایست با یک مدیر هماهنگ می‌شدیم. بسیار خوشحالم که از این تیم جدا شدم و مطمئنا اگر در آن برهه می‌ماندم بعد از مدتی مجبور به ترک این باشگاه می‌شدم.»

وی افزود: «مردم از من در این شهر انتظار داشتند و نمی‌توانستم ببینم تیمی با آن همه هوادار در پایان فصل به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند. متاسفانه چارچوب مدیریتی این تیم دائما در حال تغییر است و آنطور که من شنیدم به تازگی مدیر عامل جدید این باشگاه منصوب شده است.»

این مربی در پایان گفت: «در لیگ بر‌تر باید لیگ برتری هزینه کرد و مطمئنا اینکه کاسه چه کنم چه کنم دست بگیریم و برای موفقیت منتظر حوادث فوتبال باشیم راه به جایی نمی‌بریم و در پایان لیگ راهی جز بازگشت به لیگ پایین‌تر نمی‌ماند.»


ویدیو مرتبط :
انگشتر مارکازیت درخشان کار ترک - کد 5459

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان مشکلی برای هدایت شاهین ندارد



 

 

 

درخشان مشکلی برای هدایت شاهین ندارد

 

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر از رعایت شدن سقف قرارداد برای عقد قرارداد با حمید درخشان خبر داد و گفت: درخشان مشکلی برای هدایت تیم شاهین در لیگ یازدهم ندارد.

مجید ابوالحسنی در مورد بحث رعایت نشدن سقف قراردادهای تعدادی از اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم شاهین بوشهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: من به جرات می‌گویم هیچکدام از قراردادهای اعضای کادرفنی و بازیکنان شاهین بالاتر از سقف قرارداد نیست زیرا ما اصول اخلاقی و رعایت قانون را به همه چیز ترجیح می‌دهیم.

وی در مورد احضار حمید درخشان به سازمان لیگ اضافه کرد: به عنوان پیش قرارداد مبلغی را به درخشان پرداخت کردیم که عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ شبهاتی در مورد این مبلغ داشت. با توضیحات ما این مشکل حل شده و آقای درخشان مشکلی برای هدایت شاهین در یازدهمین دوره لیگ برتر ندارد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر در مورد آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: در این خصوص مذاکراتی با اکبر غمخوار، مصطفی آجورلو و یک مدیر بومی صورت گرفته است که پس از جمع بندی نهایی، مدیرعامل باشگاه را بصورت رسمی معرفی خواهیم کرد.

ابوالحسنی در پایان با بیان اینکه تمام بازیکنان پیش از عقد قرارداد با تیم شاهین تست پزشکی دادند، موضوعی که مانع از حضور محمد پروین در این تیم شد، گفت: شرایط تیم شاهین بسیار خوب است و مطمئنا با حمایت مسئولان و هواداران متعصب تیم، هدایت درخشان و تلاش بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ یازدهم خواهیم داشت.