ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درخشان اخراجی‌ها را بخشید


بازیکنان کنار گذاشته شده از پرسپولیس بخشیده شدند.

خبرگزاری فارس: محمد عباس‌زاده و مهدی دغاغله پس از جلسه با سرمربی تیم‌شان و با بخشش از سوی حمید درخشان مجوز حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس را به دست آوردند.

این دو بازیکن به همراه افشین اسماعیل زاده 2 روز پیش از تمرین پرسپولیس کنار گذاشته شدند اما اسماعیل زاده دیروز و عباس زاده و دغاغله امروز توسط حمید درخشان بخشیده شدند تا دوباره اجازه حضور در تمرینات را پیدا کنند.

از همین رو این دو بازیکن امروز همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.


ویدیو مرتبط :
اخراجی های واقعی(در دفاع از فیلم های سینمایی اخراجی ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان اسماعیل‌زاده را بخشید؟


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که از سوی حمید درخشان از تیم کنار گذاشته شده است گفت: امروز به تمرین آمدم و در پایان کار بازیکنان با حمید درخشان صحبت می‌کنم.

خبرگزاری فارس: محمد عباس‌زاده در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در رابطه با اینکه از سوی حمید درخشان از تمرینات کنار گذاشته شده است عنوان کرد: امروز به محل تمرین آمدم و روی نیمکت نشستم تا تمرین تیم را نگاه کنم و پس از تمرین با حمید درخشان صحبت کنم.

وی در مورد اینکه آیا می‌داند به چه دلیلی افشین اسماعیل‌زاده که همانند او از تیم کنار گذاشته شده بود در حال تمرین کردن است خاطرنشان کرد: شاید اسماعیل‌زاده بخشیده شده و نمی‌دانم چرا او تمرین می‌کند. باید با او صحبت کنم تا دلیل این مسئله را بدانم.