ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دربی ۸۱ پایتخت در هفته یازدهم


دربی ۸۱ پایتخت در هفته بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: دربی 81 پایتخت در لیگ برتر پانزدهم در هفته  بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

در این مسابقه  میزبان است.

قرعه کشی لیگ برتر امشب در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است.


ویدیو مرتبط :
پیش بازی دربی پایتخت توسط ERMES79 هفته هجدهم سری آ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال تعویق یک هفته‌ای دربی پایتخت


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از احتمال تعویق یک هفته‌ای در زمان برگزاری دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس و محل برگزاری دیدار پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت سازمان لیگ،  غلامرضا بهروان در مورد احتمال تعویق دربی گفت :باشگاه استقلال تهران نامه ای به کمیته مسابقات نوشته مبنی بر اینکه بازیکنان زیادی از این تیم در تیم ملی هستند  و با توجه به دیدار تیم ملی ایران با کره در تاریخ 27 مهر نمی توانند برابر برنامه قبلی در دربی بازی کنند.

بهروان افزود: با توجه به موارد فوق کمیته مسابقات مشغول بررسی این وضعیت است علی رغم اینکه رسما مسابقه تیم ملی با کره به ما اعلام نشده و رسانه ها 27 آبان را تاریخ برگزاری این بازی اعلام کرده اند با توجه به اینکه استقلال باید در تاریخ 30 آبان با پرسپولیس بازی کند و 6 بازیکن یا بیشتر از تیم استقلال در تیم ملی حضور دارند مشغول بررسی این موضوع هستیم و احتمال این وجود دارد که دربی یک هفته به تعویق بیفتد.

این مقام مسئول ادامه داد : با این وجود استقلال باید در روزهای 30 آبان یا اول آذر در صورت صعود در رقابتهای جام حذفی مقابل ذوب آهن به میدان رود.

رئیس کمیته مسابقات در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی گفت : با توجه به صعود دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در جام حذفی که میزبانش طبق قانون تیم کرمانی است  و با توجه به ظرفیت محدود ورزشگاه سیرجان و حضور تیم پر طرفدار پرسپولیس در استان کرمان، برای سازمان لیگ به هیچ وجه مقدور نیست دیدار فوق در سیرجان برگزار شود و این دیدار باید در کرمان انجام شود، البته تمامی این موارد در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ که امروز یا فردا برگزار می شود مطرح می شود و تصمیم گیری در این موارد منوط به نظر هیات رئیسه است.