ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دربی ۷۹، در هفته پایانی برگزار می‌شود


دربی ۷۹ تیم‌های بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران امشب در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد که بر اساس آن هفته برگزاری دربی پایتخت نیز مشخص شد.

به این ترتیب دربی ۷۹ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی برگزار می‌شود.

استقلال هم میزبان است.


ویدیو مرتبط :
فیلم/ کری خوانی مردم برای دربی ۷۹

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی جنجالی از لحظاتی می گوید که هو شد چون تبانی نکرده بود/«دربی هفته های پایانی فسادآور است»



اخبار,اخبار ورزشی,فراز کمالوند


فراز کمالوند مربی جنجالی گسترش فولاد تبریز در گفت و گو با خبرآنلاین از این گفت که چقدر در این 4 سال تغییر کرده و حاشیه گریز شده است. او که تیمش روز جمعه ترمز تراکتورسازی را در تبریز کشید و برای این نتیجه از سوی هواداران تیم سابقش هو شد ، می گوید:«راستش مشکل خاصی نبود.

 

خب هواداران ناراحت بودند اما مسئله خاصی نبود. یک مقدار علیه من و چند بازیکن تیم شان شعار دادند اما الان فکر کنم خودشان هم به این نتیجه رسیدند که ما نباید کم می گذاشتیم. به هر حال گسترش هم نماینده استان است و ما خطر سقوط را احساس می کنیم. چاره ای غیر از این نداریم که با تمام وجود بازی کنیم. البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و طرفداران خوب تبریزی می توانند روز آخر لیگ در خانه و برابر نفت جشن باشکوه قهرمانی را بگیرند. آن روز که این اتفاق بیفتد ، تازه پی می برند که چقدر قهرمانی شان شیرین است.»

فراز در ادامه انتقادی دارد از مسئولان برگزاری لیگ و می گوید:«واقعا بدترین کار دنیا گذاشتن دربی ها در 5 هفته پایانی است. کافی بود ما خطر سقوط احساس مان نمی کرد یا این بازی را می باختیم. آن وقت من اگر تمام عالم را هم قسم می دادم کسی باورش نمی شد که پاک بازی کرده ایم. بعد از بازی چند نفر از مسئولان فدراسیون با من تماس گرفتند و تشکر کردند که بازی سالم تمام شده.

 

من به آنها گفتم درباره مان چه فکری کردید؟ واقعا فکر کردید چه خبر است؟ دربی های اصفهان ، تبریز و تهران و اهواز را خیلی راحت می توان اواسط فصل گذاشت تا این طور همه چیز حساس نشود و همه گمان تبانی نداشته باشند.متاسفانه گذاشتن دربی ها در هفته های پایانی خودش فسادآور است.»

کمالوند که یکبار تیم صعود کرده اش به لیگ برتر یعنی شهرداری تبریز را به دسته دو سقوط دادند و 4 سالی را با لقب«ف-ک» دور از فوتبال بوده ، درباره این تغییری که در سبک کاری اش داشته می گوید:«فکر کنم این 4 سال بهای خوبی بود برای اینکه مشی کارم را عوض کنم. به نظرم آن هیجان الکی 4 سال قبلم خوب نبود و برایش بهای سنگینی دادم.

 

حالا دیگر کمی موهایم سفید شده اما هنوز به 40 سالگی نرسیدم و خیلی جا دارم . خوشحالم که همه فوتبال ایران ، سبک فنی ام را قبول دارند. می توانید از آنهایی که برابر ما بازی کردید بپرسید که گسترش فولاد چه فوتبالی را ارائه کرده است.

 

امیدوارم امسال را در لیگ برتر بمانیم تا سال بعد به فکر هدف های بزرگتری باشیم. به فکر اینکه بتوانیم تیمی جدید بسازیم و نسلی نو برای فوتبال تبریز بیاوریم. من هم دیگر دور حاشیه ها را خط کشیدم و می خواهم آرام باشم . باید متفاوت از قبلم باشم.»

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین