ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دربی پایتخت با دو صندلی لرزان


دربی تهران در راه است. تاریخش عاقبت مشخص خواهد شد، اما مهمتر از آن وضعیت دو تیمی است که برگزار کننده دربی هستند.

ورزش سه: استقلال و پرسپولیس نتوانسته اند آنگونه که توقع می رفت تاکنون عمل کنند و همین موضوع صندلی هر دو سرمربی را لرزان کرده است.همین لرزه باعث شده تا حمید درخشان برای بیشتر ماندن در منصبش هربار یکی را مقصر جلوه دهد و امیرقلعه نویی که در تمام عمرش قول قهرمانی نداده بود روی این قول پافشاری کند و به سبب به ثمر رسیدن گل تساوی در تبریز تا میانه های میدان بدود و خوشحالی نماید.اویی که کمتر چنین برون گرایی هایی را بروز داده است!

دربی تهران همواره با یک تئوری همراه بوده و برخی تیم ضعیف تر را برنده دانسته اند اما این بار فارغ از محاسبات جدولف تعیین تیم ضعیف تر کار ساده ای نیست. برای اولین بار در تاریخ برگزاری دربی ، هر دو مربی واهمه برکناری دارند. برکناری هر کدام از این دو چندان تعجب برانگیز نخواهد بود. هافبک های 8 و 9 پوش دیروزهای استقلال و پرسپولیس می دانند چه کار سختی در پیش دارند. این آیا دربی را مهیج تر خواهد کرد یا هر دو در لاک دفاعی فرو می روند تا با حداقل امتیاز، سنگر خود را حفظ کنند؟


ویدیو مرتبط :
‫آموزش کمانچه گلچین آهنگ ها لرزان لرزان کردی ایمان ملکی.mp4‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در آستانه دربی پایتخت/ استقلالی ها ممنوع‌المصاحبه می‌شوند



 


در آستانه دربی پایتخت/ استقلالی ها ممنوع‌المصاحبه می‌شوند

 

 

طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان در صورت انجام مصاحبه جنجالی با جریمه نقدی روبه‌رو خواهند شد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به حساسیت دربی تهران مسئولان و کادر فنی استقلال تصمیم گرفته‌اند به بازیکنان توصیه کنند از انجام هرگونه مصاحبه حاشیه‌ای خودداری کنند تا با تمرکز بیشتری در این دیدار حضور پیدا کنند.

طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان در صورت انجام مصاحبه جنجالی با جریمه نقدی روبه‌رو خواهند شد.

گفتنی است؛ دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس جمعه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.../گزارش ایسنا