ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دربی اصفهان برنده دارد



دربی اصفهان , مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن

دربی اصفهان برنده دارد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: سه سال و نیم دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود و این مرتبه قهرمان می‌شویم.

سعید آذری در مورد وضعیت باشگاه ذوب‌آهن و تیم فوتبال این باشگاه گفت: پنجاه هفته است که تیم ذوب‌آهن بی‌وفقه بازی کرده است، 34 هفته در فصل گذشته به اضافه جام حذفی مسابقات پلی‌آف و 10 هفته هم در لیگ این فصل به میدان رفته است.

 

من از کادر فنی سابق فرهاد کاظمی و همچنین محمود یاوری که در پلی‌آف هدایت تیم را برعهده داشت و همه بازیکنان و کادر کنونی هم تشکر می‌کنم آنها فشار مضاعفی را تحمل کردند تا ذوب‌آهن آبرومندانه در میدان حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: هفته گذشته هم با وجود شکست مقابل گسترش تبریز بازیکنان با تمام توان به میدان رفتند که از آنها تشکر می‌کنم ما روی دو شوت استثنایی به این تیم باختیم و انشاءلله ذوب‌آهن با حمایت همه‌جانبه مسئولان و به خصوص سعد محمدی مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن دوباره جایگاهش را در جدول لیگ ارتقاء می‌دهد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی در دستور کارش دارد یا نه گفت: من پس از چندین سال مدیریت در ورزش تقریباً رزومه تمامی مربیان را در اختیار دارم. لوکا بوناچیچ هم طبق رزومه‌ای که دارد یکی از مربیان موفق خارجی فعال در ایران است که وجدان کاری بالایی دارد. بوناچیچ از نظر فنی از خیلی از مربیان خارجی شاغل در ایران بالاتر است و ما او را تا آخرین لحظه حمایت می‌کنیم و انشالله ذوب‌آهن دوباره به بالای جدول لیگ با لوکا بوناچیچ می‌رسد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه این باشگاه در رشته‌های دیگری به غیر از فوتبال مجدداً تیم‌داری خواهد کرد یا نه گفت: من سه برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت دارم. بر اساس برنامه میان‌مدت تلاش می‌کنم تا باشگاه ذوب‌آهن دوباره در رشته‌های دیگر هم فعال شود هر چند اعتقادم این است که ورزش ایران وامدار ذوب‌آهن است و مسئولان ورزشی نباید اجازه می‌دادند شرایط باشگاه ذوب‌آهن به این سمت و سو کشیده شود و باید این باشگاه را بیشتر حمایت می‌کردند اما تلاش خواهیم کرد که دوباره در رشته‌های دیگر هم تیم‌داری کنیم.

وی در مورد اینکه چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد، گفت: ما به تدریج باشگاه‌داری خواهیم کرد و در رشته‌های دیگر فعالیتمان را مجدداً از سر می‌گیریم اما باشگاه‌ ذوب‌آهن نمی‌تواند رسالت تمام رشته‌های ورزشی کشور را به تنهایی به دوش بکشد هرچند کسب موفقیت در عرصه‌های بین‌المللی باعث خوشحالی و افتخار ایرانیان است اما نمی‌توانیم به این خاطر چندین میلیارد به باشگاه هزینه تحمیل کنیم. ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم و به تدریج در رشته‌های دیگر تیم‌داری خواهیم کرد. اگرچه نمی‌توان همه چیز را به پول گره زد اما وضعیت بودجه ما در این زمینه تعیین‌کننده است.

آذری در مورد دربی اصفهان که جمعه این هفته برگزار می‌شود، گفت: دربی حساسیت خودش را دارد و دربی اصفهان نیز یکی از دربی‌های مهم ایران است و بازیکنان از نظر انگیزشی در شرایط بالایی قرار می‌گیرند. تیم ذوب‌آهن هم تیمی است که متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و ما می‌خواهیم در دربی اصفهان جبران شکست مقابل گسترش فولاد را هم انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه دربی اصفهان چندمین دربی ایران است و آیا این دربی هم مثل دربی پایتخت کسل‌کننده خواهد شد، گفت: من دربی‌های ایران را طبقه‌بندی نمی‌کنم اما می‌گویم دربی اصفهان یکی از دربی‌های مهم کشور است سابقه هم نشان داده که دربی اصفهان برنده دارد.

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه به نظر او تیم اول شهر اصفهان ذوب‌آهن است یا سپاهان گفت: بهتر است از این فضا بیرون بیاییم در حال حاضر این مسئله که تیم اول و دوم اصفهان کدام است، اهمیتی ندارد بلکه مهم سازندگی است در حال حاضر فولاد خوزستان تیم اول ایران است هرچند خیلی از تیم‌ها می‌گویند ما تیم اول هستیم آنچه مهم است اینکه ذوب‌آهن و سپاهان هردو از تیم‌های شایسته ایران هستند و هر دو طلایه‌دار حضور در عرصه‌های بین‌المللی باشگاهی بوده و هستند.

وی ادامه داد: من برای امیر قلعه‌نویی و استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استقلال از کره جنوبی دست پر به ایران برگردد و شاهد موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

آذری در مورد اینکه ذوب‌آهن چند سال دیگر می‌تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجدداً حضور پیدا کند، گفت:‌ سه سال و نیم دیگر ما دوباره در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود و تلاش می‌کنیم اینبار به مقام قهرمانی آسیا برسیم. شش ماه تا پایان امسال فرصت داریم و سه سال دیگر هم زمان نیاز داریم تا دوباره نماینده ایران در لیگ قهرمانانه آسیا شویم و اینبار به قهرمانی برسیم.

وی در پایان با اشاره به بیماری کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت:‌ برای باقری که یکی از مربیان پرتلاش و پرافتخار ورزش کشور است آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ایشان هرچه زودتر به عرصه ورزش بازگردد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
برخلاف دربی تهران دربی اصفهان با کیفیت بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: شك نكنید برنده ال‌دربی خواهیم بود



 

 

 

رونالدو: شك نكنید برنده ال‌دربی خواهیم بود

 

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شک نکنید برند ال‌دربی خواهیم بود.

کریستیانو رونالدو در آستانه ال‌کلاسیکودربی عنوان کرد: اخیرا مشاهده کرده‌ام که سخنان مرا به عنوان کنایه و پیش بینی قلمداد می‌کنند؛ اما کاملا علمی و جدی می گویم که در ال‌کلاسیکو دربی پیروز می‌شویم. هر کارشناس بی طرفی با تماشای بازی‌های اخیر دو تیم، بر این ادعا صحه می گذارد که رئال پیروز میدان خواهد بود.

وی افزود: در اینکه دیدار برابر بارسلونا، بازی بسیار سختی خواهد بود، هیچ تردیدی نیست. برای بازی‌های سخت همیشه آماده بوده‌ام.

گفتنی است، ال کلاسیکو دربی دوشنبه در نیوکمپ بین بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود.