ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درآمد 47 میلیاردی پرسپولیس از اسپانسر


پروین چندی است فعالیت‌های اقتصادی‌اش را برای کسب در‌آمد به صورت رسمی آغاز کرده اما شاید مهمترین اقدام او فروش تبلیغات پیراهن پرسپولیس بوده است.

خبرگزاری تسنیم: علی پروین از زمانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد با مشکلات زیادی از جمله مشکل بدهی‌ها و مشکلات مالی روبرو بوده است.

پروین چندی است فعالیت‌های اقتصادی‌اش را برای کسب در‌آمد به صورت رسمی آغاز کرده اما شاید مهمترین اقدام او فروش تبلیغات پیراهن پرسپولیس بوده است.

پس از قرارداد 3 ساله‌ای که مدیرعامل باشگاه آن را به امضا رساند، تبلیغات روی پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس برای سال آینده 12 میلیارد تومان فروخته شده است.

پروین گفت: با بانک رسالت قرارداد بستیم و  پیراهن پرسپولیس را  12 میلیارد فروختیم. قرار است در سال دوم و سوم قراردادمان برای روی پیراهن 15 میلیارد و 20 میلیارد تومان درآمدزایی کنیم که در مجموع 47 میلیارد تومان می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کسب درآمد میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خریدار 300 میلیاردی دست به نقد پرسپولیس می خواست اسپانسر استقلال باشد؟



اخبار,اخبار ورزشی,مزایده استقلال و پرسپولیس

یکی از افراد ویژه حاضر در مزایده استقلال و پرسپولیس فردی به نام معظمی نیا بود که می گفت می خواهد تیم را نقدا به قیمت 300 میلیارد بخرد و به مردم کرمانشاه هدیه کند.

 به گزارش  خبرآنلاین ؛ روز انجام مزایده استقلال و پرسپولیس پر بود از اتفاقات عجیب و غریب اما یکی از جالب ترین اتفاقات آن روز ، خریدار دست به نقد پرسپولیس بود که چون دیر رسید از مزایده کنار گذاشته شد. فردی به نام علیرضا معظمی نیا که می خواست پرسپولیس را بخرد اما جستجوی نامش در اینترنت و پرس و جو از اهالی فوتبال هیچ حاصلی را به همراه ندارد.

نه امیررضا خادم ، نه نژادفلاح و نه پوری حسینی جزئیات بیشتری درباره او نمی دهند اما تنها از دل حرف های خودش این حس ایجاد می شود که او اصالتی کرمانشاهی دارد. معظمی نیا که بعد از جلسه با یک پراید ساده جلسه را ترک کرد و آنجا هم گفته بود می خواهد تیم را نقدی بخرد حالا معمای همه اهالی فوتبال شده است. با مشخصات او و اصالتی کرمانشاهی ، یک چهره سرشناس را مردم این شهر به یاد می آورند.

 

پزشک سرشناسی که در بیمارستان پارس تهران طبابت می کند اما هیچ منبعی تا به حال این که او خریدار تیم بوده یا تنها یک تشابه اسمی است را بررسی ، تائید یا تکذیب نکرده است اما اسناد موجود در استقلال نشان می دهد که اواسط فصل جاری نامه ای به این تیم رسیده بود که فردی به نام معظمی نیا خواهان اسپانسرینگ باشگاه استقلال شده بود . بعد از نامه رسمی او ، استقلالی ها خواستند تا این فرد وکیلش را برای ادامه مذاکرات به باشگاه بفرستد اما دیگر خبری از او نشد!


 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین