ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درآمد شگفت‌انگیز رونالدو از توئیتر!


فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، بیشتر از هر ورزشکار دیگری در دنیا از بابت انتشار توئیت در صفحه اجتماعی توئیتر، درآمد کسب می کند.

خبرگزاری میزان: کریستیانو رونالدو که با 38 میلیون فالوئر در توئیتر، رکورددار است، از بابت انتشار هر توئیت، 230366 یورو کسب درآمد می کند. این آماری است که موسسه تحقیقات اجتماعی "Opendorse" منتشر کرده است.

پس از رونالدو، "لبرون جیمز"، بسکتبالیست مشهور آمریکایی باشگاه کلیولند کاوالیرز با درآمد 125638 یورو بابت هر توئیت، در جایگاه دوم قرار دارد. در فهرست 10 ورزشکار برتر از این حیث، نام خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال نیز در جایگاه دهم دیده می شود. برندهای تجاری از بابت هر توئیت، 40032 یورو به حساب خامس واریز می کنند.


ویدیو مرتبط :
کسب درآمد ویژه فروشگاه شگفت انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیاتی درباره درآمد میلیاردی شگفت انگیز به اسم استقلال و پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,استقلال و پرسپولیس

استقلالی ها بزودی با مشکلات مالی خداحافظی می کنند.مثل پرسپولیس که این رویا را دارد.

هواداران استقلال هم بعد از پرسپولیس باید خودشان تیم شان را خودکفا کنند. استقلالی ها به دلیل عدم اجرای اسپانسرشان ، سبک دست به تعهداتش بزودی قرارداد با او را لغو می کنند و مثل پرسپولیس به کنسرسیومی می پیوندند که هزینه هایش را هواداران تامین می کنند. پرسپولیس هم اینک به این طرج پیوسته و مشکلات مالی اش با گرفتن بیش از 2.5 میلیارد تومان در ماه حل می شود.

 استقلال هم باید این طرح را اجرا کند تا در ازای 4 هایی که هوادارانش به سامانه 3090 می فرستند ، ماهی 2 میلیارد تومان به حساب استقلال واریز کنند. این بخشی از قرارداد مشارکتی بین همراه اول ، شرکت اپراتوری لوح مهر که در والیبال و بسکتبال مشارکت کرده و صدا و سیماست. به ازای هر پیامک روزانه ارسالی در روز مبلغی بین 120 تا 200تومان از هر هوادار کسر می شود.

رقم اس ام اس های هواداری تیم ملی 120 تومان است ، برای لیگ هر پیامک 200 تومان هزینه دارد. یعنی هر هوادار در 30 روز باید برای هواداری از تیمش حداقل 6 هزار تومان هزینه می کند و این سامانه اگر از جماعت چند ده میلیونی هواداران استقلال با رویای بردن یک خانه مبله در شمال و جوایز ماهانه ماشین که تقریبا شاید در هر فصل ، کمتر از یک میلیارد تومان درامد داشته باشد ، بتواند دو میلیون مخاطب جذب کند ، در ماه رقمی بیش از 12 میلیارد تومان درامد به همراه خواهد داشت.

 رقمی که پیش تر در بازه ای چند ماهه در سامانه فناپ بدست آمده بود و سامانه 9090 هواداری تیم ملی هم برای برنامه شبکه 2 توانسته بود به بیش از 2 میلیون هوادار برسد. پس از ماهی حدود 12 میلیارد تومانی که این سامانه تنها برای استقلال به همراه خواهد داشت ، رقمی نزدیک به 10 تا 20 درصد در ماه به استقلال می رسد و هزینه هایش را جبران می کند.

 رقمی بیش از 2 برابر این عدد به تلویزیون می رسد که در سال رقم تجمیعی اش برای تلویزیونی ها بیش از 2 برابر پولی است که قرار بوده برای حق پخش بدهند و نمی دهند و البته برای اپراتور مخابرات و شرکت واسطه ای هم سودی چشمگیر دارد.

 

حقی که البته در تبلیغات ادعا می شود رقم اصلی اش به باشگاه ها می رسد اما در این شرایط بحرانی همین رقم حداقلی هم برای این تیم ها مثل معجزه است. خبرآنلاین در روزهای آینده به طور مفصل در گزارش هایی از این مکانیسم پول سازی می نویسد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین