ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دختر فوتبالیست از مدیرعامل باشگاه کتک خورد



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

بازیکن تیم فوتبال بانوان یک تیم که برای گرفتن بخشی از مطالباتش به باشگاه رفته بود، پول که نگرفت هیچ، از مدیرعامل باشگاهش کتک هم خورد.

در فوتبال ایران که مهد اتفاقات عجیب و غیریب است، کتک زدن و کتک خوردن هم به این اتفاقات عجیب اضافه شده. به خصوص ضرب و شتم بانوان، توسط آقایان.

بعد از آن که یکی از مربیان ملی در فدراسیون فوتبال آستین ها را بالا زد و کارمند زن فدراسیون را کتک زد، ساعاتی پیش این اتفاق به نوعی دیگر در یک باشگاه تکرار شد. گویا خانم طاهره منصوری بازیکن تیم بانوان پاس همدان که برای دریافت مطالبات معوقه اش راهی ساختمان باشگاه شده بود، نه تنها مطالباتش را دریافت نکرد، بلکه توسط شخص مدیرعامل این باشگاه به طرز فجیعی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بازیکن بیچاره پول نگرفته، کتک هم خورد.
اخبار ورزشی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
دزدیده شدن اسناد باشگاه نساجی از زبان مدیرعامل باشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبالیست سرشناس در مازندران کتک خورد



اخبار,اخبار ورزشی ,فوتبال ایران

یکی از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران چند شب قبل برای استراحت و تفریح به منطقه متل‌قو (سلمانشهر) در استان مازندران رفته بود که به دلیل ایجاد آلودگی صوتی کتک خورد.

گویا این ستاره فوتبال حوالی ساعت 2 نیمه شب به اتفاق یك همراه در اتومبیل پورشه در حال «دور، دور» كردن در متل قو بود كه سر و صدای اگزوز اتومبیل او و صدای زیاد ضبط و پخش ماشین اعتراض ساكنان منطقه را به همراه داشت و آنها یكی، دو بار به این ستاره فوتبال تذكر دادند اما طرف حرف گوش نكرد و دوباره با اتومبیل آلودگی صوتی و سر و صدا ایجاد كرد كه این بار برخی ساكنان منطقه اتومبیل او را متوقف كردند و ابتدا گوش این ستاره فوتبال را پیچاندند و سپس چند نفری روی سرش ریختند و كتكش زدند كه در این میان برخی عابران این ستاره فوتبال را شناختند، پادرمیانی كردند و باعث شدند این ستاره فوتبال كه اهالی منطقه سوییچ اتومبیل او را برداشته بودند و قصد داشتند او و پورشه‌اش را به مأموران كلانتری تحویل بدهند، به اتفاق همراه خود سوار بر اتومبیل پورشه از صحنه دور شود و تعهد بدهد دیگر در متل قو سر و صدا و آلودگی صوتی ایجاد نكند!

 

اخبار ورزشی - جام نیوز