ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دبیر فدراسیون فوتبال: بازیکنان، با «شعور ایرانی» به امارات نمی‌روند



 علت نرفتن  بازیکنان ایرانی به امارات

نبی: اول بررسی می‌کنیم، بعد تصمیم می‌گیریم/بازیکنان، با «شعور ایرانی» به امارات نمی‌روند

«دبیر فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان ایرانی با توجه به درک و شعور بالای خود به لیگ امارات نمی‌روند.

مهدی محمد نبی در گفت و گو با  فارس در مورد تصمیم سیاسی و غیر حرفه ای مسئولان فدراسیون امارات مبنی بر تغییر نام لیگ فوتبال به خلیج ع ر ب ی و اینکه آیا از حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ جلوگیری می شود یا خیر اظهار داشت: ما هم در حال بررسی این موضوع هستیم. به بخش حقوقی هم گفته ایم این موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد خود بازیکنان ایرانی با توجه به شعور بالای خود حاضر نمی شوند در چنین لیگی بازی کنند و به این کشور نمی روند. فدراسیون فوتبال هم با توجه به مقرراتی که هست این مسئله را پیگیری می کند و سپس برای تصمیم گیری نهایی این موضوع را در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح می کنیم./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
گفتگو با محمد مهدی نبی دبیر فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری داوران ایرانی علیه فدراسیون فوتبال



 

 

هیات مدیره استقلال به فتح الله زاده وعده داد: تو بمان، ما پول می‌آوریم

 

۴ داور بین المللی فوتبال کشورمان به زودی در یک نشست خبری در اعتراض به فضای حاکم بر سیستم داوری کشور علیه مسئولان دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دست به افشاگری خواهند زد.

به گزارش جام نیوز به نقل از جهان، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: «طی دو هفته آینده، 4 تن از داوران بین المللی فوتبال کشور در یک نشست خبری مشترک و هماهنگ در واکنش به بی‌مهری، تبعیض و نحوه چیدمان داوران لیگ بر‌تر برعلیه مسئولین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دست به افشاگری خواهند زد.»

وی افزود: «به احتمال زیاد این 4 داور بین المللی بعد از حضور در این نشست خبری و افشاگری علیه دپارتمان داوری در اعتراض به فضای حاکم بر سیستم داوری کشور تا زمان فعالیت مسئولین کنونی این دپارتمان از حضور در میادین فوتبالی انصراف می‌دهند.»

این گزارش حاکی از آن است که رفت و آمد این 4 داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال و صحبت با مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته داوران هم تغییری در تبعیض و بی‌مهری مسئولین دپارتمان داوری نداشته است.

از حسن کامرانی فر، یدالله جهانبازی و سعید بخشی‌زاده به عنوان سه تن از این چهار داور معترض نام برده می‌شود.