ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دبیری: کی‌روش استعفا نمی‌کند


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش مربی حرفه ای است و استعفا نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: شهرام دبیری در خصوص شایعه استعفای کارلوس کی‌روش از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد و این موضوع قطعاً شایعه است.

وی ادامه داد: به طور حتم شایعه استعفای کی‌روش را فردا در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که در محل این فدراسیون برگزار می‌شود، پیگیری خواهیم کرد هر چند که باز هم می‌گویم بعید است که چنین اتفاقی بیفتد.

دبیری گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و چون با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد پایبند قراردادش می‌ماند و حرفه‌ای عمل می‌کند و امکان ندارد این کار را بکند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پس از بازگشت کی‌روش از کشور گوام شخصاً با او تماس گرفته تا در این خصوص با وی صحبت کنم در مورد صحبت‌های سرمربی تیم ملی که ادامه کار کردن با این وضعیت دشوار است، تأکید کرد: او همین طوری یک حرفی زده است و می‌خواهد موقعیتش را تثبیت کند هر چند که این صحبت‌ها طبیعی است. کی‌روش می‌ماند و مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

دبیری در مورد اینکه این شایعه از کجا نشأت گرفته است، گفت: واقعاً نمی‌دانم  باید در این مورد صحبت کرده و سپس در این خصوص صحبت کنم.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دبیری: کی‌روش گلایه کرد نه استعفا


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که استعفای کی‌روش جنبه گلایه داشته است.

ورزش سه: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که استعفای کی‌روش جنبه گلایه داشته است. شهرام دبیری در این باره می‌گوید: من هرگز نگفتم که استعفای کی‌روش فرمالیته است. من گفتم استعفای او بیشتر جنبه گلایه داشته است. او از شرایط ناراضی است و به همین دلیل قصد دارد امکانات لازم را برای تیم‌ملی برای بازی‌های حساس انتخابی جام‌جهانی فراهم کنند.

او در پاسخ به این سوال که اگر کفاشیان در انتخابات اردیبهشت ماه رای نیاورد آیا کی‌روش باز هم سرمربی می‌ماند یا نه هم گفت: این موضوع ربطی به جدایی کی‌روش ندارد چراکه او با ما قرارداد دارد. هر کسی هم رئیس فدراسیون شود کی‌روش باید به کارش ادامه دهد چراکه پول قراردادش را دریافت خواهد کرد.