ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دبیری: برخی دنبال خراب کردن من هستند


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: من با همه صادق هستم و دوست دارم همه صداقت را در برخورد با من سرلوحه کارشان قرار دهند.

کاپ: شهرام دبیری درباره اظهارات علی کریمی مبنی بر اینکه امثال دبیری قبل از آوردن اسم من آن را مزمزه کنند، اظهار داشت: علی کریمی بازیکن بسیار بزرگی است. او به تیم ملی ایران خدمت زیادی کرده است. زمانی هم که دستیار کی روش بود، همه از او راضی بودند. همه ما کریمی را خوب می شناسیم و می دانیم که برای او مسائل مالی اهمیتی ندارد. او حتی به تیم ملی در مقاطعی کمک مالی هم کرده است.

وی ادامه داد: حرف دیروز من این بود که کی روش گفته مشکل کریمی برای جدایی با شخص من نبوده است. من هرگز نگفتم کریمی به خاطر پول از تیم ملی رفت. هرگز با کریمی مشکلی ندارم و برای او احترام زیادی قائل هستم. نظر شخصی ام بر این است که حتی با کریمی در شان خودش رفتار نشده است. به طور کلی او را از همه نظر تایید می کنم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همچنین گفت: برخی افراد با خطی عمل کردن، دنبال این هستند که مرا خراب کنند. نمی دانم این کارها چه سودی برایشان دارد. من با همه صادق هستم و دوست دارم همه صداقت را در برخورد با من سرلوحه کارشان قرار دهند. متاسفانه برخی خبرنگارها هم آن قسمتی از حرف ها را که خودشان دوست دارند، منتشر می کنند. تاکید می کنم هرگز نیت بدی درباره علی کریمی نداشته و ندارم.

دبیری درباره اظهارات رسول خطیبی مبنی بر اینکه هیچ مذاکره ای با او برای دستیاری کی روش نشده است، افزود: من کار خودم را کردم و پیشنهاد حضور خطیبی در تیم ملی را ارائه دادم. قرار بر این شد که کفاشیان با کی روش مذاکره کند اما گویا سرمربی تیم ملی این مساله را نپذیرفته است.


ویدیو مرتبط :
آهنگ شب که بشه حال ما شه خراب خراب (مصمم) | یوسف زمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازسازی ویندوز خراب شده



 

 

 

بازسازی ویندوز

 

تا حالا اتفاق افتاده كه يك ويروس ناجوانمردانه ويندوز شما را به صورتي از كار انداخته كه ويندوز شما دائماپيغام هاي خطا مختلف داده و شما را ناراحت مي كند از طرفي بعد از رفع ويروس ويندوز شما ديگر به خوبي كار نكرده و دوباره باپيغام خطا مواجه ميشويد و يا نرم افزاري نصب كرده ايد كه نه تنها به درد شما نخورده بلكه داچار خرابي ويندوز شما بشود واز طرفي شمابه علتي مثلا نداشتن سي دي نصب يك برنامه كه در حال حاضر روي ويندوز شما نصب است نمي توانيد ويندوز خود را عوض كنيد براي حل اين مشكل در منوي run اين دستور را تايپ كنيد .


sfc /scannow

اين دستور باعث ميشود كه ويندوز cd نصب خود را از شما بخواهد و با چك كردن فايل هاي خود با فايل هاي اصلي فايلهاي خراب خود را شناسائي كرده و آنها را با نسخه اصلي عوض كند البته اين دستور سوئيچ هاي ديگر هم دارد:

/sccannow چك كردن فوري فايلها براي عيب يابي فوري كافي مي باشد
/scanone چك كردن فايلها در راه اندازي مجدد انجام ميشود
/scanboot در زمان راه اندازي تمام فايها را چك ميكند
/revert جستجو را به تنظيمات پيش فرض بر ميگرداند .