ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دبیری: با استعفای کی‌روش مخالف هستیم


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما با استعفای کی‌روش مخالفت کردیم و او هم مسائلی که مدنظرش بود را در جلسه مطرح کرد. کی‌روش بیشتر احترام می‌خواهد.

خبرگزاری فارس: شهرام دبیری در مورد جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بسیار خوبی بود. کارلوس کی‌روش در این جلسه برنامه‌ها و گلایه‌هایش را مطرح کرد و اعضا در جوی خوب و مناسب صحبت‌هایشان را مطرح کردند.

وی در مورد اینکه همیشه در جلساتی که برگزار می‌شود قول حل رفع مشکلات داده می‌شود ولی بعد از مدتی عملا این مسئله به دست فراموشی سپرده می‌شود،‌خاطرنشان کرد: قرار شد این بار کارها به صورت جدی دنبال شود ما تلاشمان را انجام دهیم و بودجه را فراهم کنیم و با وزارت ورزش هم هماهنگ کنیم. وزارت ورزش هم با ما در این رابطه همکاری کند تا مشکلات را حل کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که کی‌روش اعلام کرده همچنان خواهان پذیرش استعفایش است، گفت: ما با این مسئله مخالفت کردیم و او هم مسائلی که مدنظرش بود را در جلسه مطرح کرد. کی‌روش بیشتر احترام می‌خواهد.

دبیری در مورد اینکه کی‌روش بار دیگر از مسئله بازی نکردن سرباز‌ها انتقاد کرده است، اظهار داشت: قرار شد چند نفری را مسئول بررسی این مسنله کنیم تا آنها پیگیری لازم برای حل این مشکل را داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا انتخابات فدراسیون 11 اردیبهشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: بله قرار شد انتخابات در صورت تصویب اساسنامه در همان زمان مقرر برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سؤال که اگر اساسنامه تصویب نشود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: در این مورد صحبتی نشد و تصمیم خاصی نگرفتیم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دبیری درباره اختلافات کی روش و اسدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای ایمیلی دستیار كی‌روش!



استعفای ایمیلی دستیار كی‌روش!/ كفاشیان و سرمربی تیم ملی درباره درموت تصمیم‌گیری می‌كنند

دستیار كارلوس كی‌روش در جریان مرخصی‌اش از طریق ایمیل، استعفایش را به علی كفاشیان اعلام كرد.

 

پس از آن كه كارلوس كی‌روش به همراه دستیارانش به مرخصی رفت، مك درموت مربی بدنساز تیم ملی با ارسال ایمیلی به علی كفاشیان رییس فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه شرایط برای ادامه همكاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران وجود ندارد. او دلیل این استعفایش را مشكلات خانوادگی ذكر كرده و البته برای تیم ملی ایران را در راه انتخابی جام جهانی 2012 آرزوی موفقیت داشته است.

این در حالی است كه درموت در گفت‌وگو با رسانه‌های اماراتی اعلام كرده بود مشكلات خانوادگی تنها یكی از دلایل جدایی‌اش از تیم ملی ایران بوده است.

پس از دریافت این ایمیل قرار است همزمان با بازگشت كارلوس كی‌روش جلسه‌ای میان علی كفاشیان و سرمربی تیم ملی برگزار شود تا نسبت به جانشینی درموت یا مخالفت با استعفای این مربی تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسنا، مك‌درموت پس از كناره‌گیری از كار در تیم ملی ایران با عقد قراردادی به تیم النصر امارات پیوست و دستیار والتر زنگا شد./ایسنا