ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی گزینه وزارت برای فدراسیون فوتبال!


با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گمانه زنی ها در خصوص اینکه وزارت ورزش از چه کسی حمایت خواهد کرد شروع شده و اذهان عمومی تصور می کنند شخص مورد نظر وزارت اسدی نایب رییس فدراسیون فوتبال است.

ایسکا نیوز: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گمانه زنی ها در خصوص اینکه وزارت ورزش از چه کسی حمایت خواهد کرد شروع شده و اذهان عمومی تصور می کنند شخص مورد نظر وزارت اسدی نایب رییس فدراسیون فوتبال است.

در حالی که تنها به این دلیل که وزارت ورزش اسدی را به عنوان دبیرکل به فدراسیون فوتبال توصیه کرده، اغلب اهالی فوتبال تصور می کنند اسدی گزینه وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال است، از یک منتبع موثق شنیدیم وزارت در انتخابات فدراسیون فوتبال قصد حمایت از اسدی را ندارد و وزیر ورزش برای فوتبال به یک رییس آرام تر که مدیریت بدون تنش را بلد باشد، فکر می کند.

هنوز نام این رییس مشخص نشده اما همین قدر بدانید اسدی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام نمی کند و وزارت ورزش فعلا در حال رایزنی و انتخاب یک گزینه از میان سه پیشنهاد است؛ یک پیشکسوت فوتبال که سابقه مربیگری هم دارد (احتمالا بیژن ذوالفقارنسب) یک مدیر فوتبالی که سالها در مناصب فوتبالی حضور داشته و یک چهره محبوب که احتمالا نامش علی دایی است!

علی کفاشیان، محمد دادکان، علی فتح الله زاده، مهدی تاج و اسلامیان به علاوه نامزد مورد نظر وزارت برای ریاست فدراسیون فوتبال رقابت می کنند.


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزینه وزارت ورزش برای نایب رئیسی فدراسیون سرانجام سر از فوتبال در آورد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گزینه وزارت ورزش برای نایب رئیسی فدراسیون سرانجام سر از فوتبال در آورد!/ منتقمی قائم مقام رویانیان شد

بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس شد تا شاید محمد رویانیان مثل سال قبل زمان بیشتری برای کارهای غیر فوتبالی اش داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان یکشنبه شب و در جلسه شورای معاونین باشگاه پرسپولیس رسما بهروز منتقمی را به عنوان قائم مقام این تیم معرفی کرد.

منتقمی که سال ها سابقه فعالیت در مقام مدیرکل تربیت بدنی استان های مختلف کشور چون اصفهان و البرز را دارد ، از کارمندان سازمان ورزش محسوب می شود که محمد عباسی علاقه زیادی داشت تا از او در فدراسیون فوتبال استفاده کند. منتقمی سال قبل و در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال ، نایب رئیس دوم پیشنهادی محمد حسین قریب و علی کفاشیان بود. بعد از اینکه قریب رقابت را به کفاشیان باخت برای او هم رای گیری شد اما نتوانست رای مجمع را کسب کند تا کفاشیان به جای او ، غلامرضا بهروان را سرپرست سازمان لیگ کند!

حالا بعد از یکسال به نظر می رسد منتقمی به فوتبال برگشته و این بار احتمالا کسی او را به همشهری اش یعنی محمد رویانیان معرفی کرده تا از این پس مرد شماره 2 باشگاه پرسپولیس باشد. پیش از او سردار زارع این سمت را بر عهده داشت اما کمتر از 7 ماه همکاری میان او با رویانیان در فوتبال به طول نیانجامید./خبرآنلاین