ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: پروین شب عید از تیم ملی خطم زد چون به پرسپولیس نرفتم



دایی: پروین شب عید از تیم ملی خطم زد چون به پرسپولیس نرفتم/ هر وقت او آمده مرا از پرسپولیس رانده/آرزویم کار با صفایی و دادکان است 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

روزنامه گل نوشت:

علی دایی می گوید اگر به خودش باشد تنها دوست دارد در پرسپولیس مربیگری کند. او در این گفت و گو ساعتی نشسته و درباره خودش پرسپولیس و فوتبال ایران حرف زده است. او می گوید همیشه دوست داشته در پرسپولیس بماند اما هر بار اتفاقی افتاده؛« قطعا اگر در راه آهن نبودم و اگر خودم تصمیم می گرفتم ، دوست داشتم در پرسپولیس باشم اما نه به هر قیمتی و نه با هر مدیری. »

البته در دوران بازی هم خیلی زود از پرسپولیس رفت. یکبار به مقصد قطر و اروپا و باری دیگر هم به مقصد صبای قم ؛ « فصلی را که می گویی من در پرسپولیس آقای گل لیگ شدم اما علی پروین و خطیب گفتند دایی را نمی خواهیم.

من چه کاری از دستم بر می آمد ؟ به ناچار از این تیم رفتم. آن موقع اطرافیان علی پروین به خانواده من بی احترامی کردند و به ناچار جواب شان را دادم. بعد هم که آن اتفاقت افتاد ، محمد دادکان با من تماس گرفت و گفت بیا دفترم.

وقتی رفتم آنجا علی پروین هم بود. من حرف هایم را رودررو گفتم و قرار شد دیگر در آن باره چیزی نگوییم. »در ادامه می توانید این گفت و گوی خواندنی با علی دایی را بخوانید:

درباره وضع اقتصادی شما خیلی صحبت می‌شود. شما کارهای خیر و خداپسندانه‌ای را بدون سروصدا انجام داده‌اید. مثل مدرسه‌سازی و امثالهم. آیا بهتر نیست مردم با این وجه از شخصیت علی دایی هم آشنا شوند؟‌نه، چرا بگویم. خدا را هزاران مرتبه شکر که به کسی محتاج نیستم و می‌توانم دست دو نفر را هم به لطف خدا بگیرم.

علی دایی شده در زندگی‌اش محتاج شود؟

خدا را شکر هیچ‌وقت محتاج کسی جز خدا نبوده‌ام. تو زندگی اگر کم داشته‌ام، با کم ساخته‌ام. اگر هم زیاد داشته‌ام با زیاد زندگی کرده‌ام. هیچ‌وقت هم دستم را جلوی کسی دراز نکرده‌ام. چون همیشه یاد گرفته‌ام روی پای خودم بایستم. من از 13 سالگی کار کرده‌ام.

مثلا چه کارهایی؟

در اردبیل دست‌فروشی کردم.

به‌عنوان دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف به تهران آمدید. آیا آن زمان هم کار می‌کردید؟

خدا را شکر سال دوم که تهران بودم به تیم تاکسیرانی ملحق شدم. از آنجا اصلا همه چیز برای من عوض شد. سال اول کار نکردم. اما وقتی به تاکسیرانی رفتم، سال دوم شروع به کار کردم. در بازار کویتی‌ها شریک داشتم، لباس می‌آوردیم و می‌فروختیم.

چه زمانی برای اولین‌بار نام علی دایی وارد روزنامه‌های ایران شد؟

اولین‌بار در جام فلق بود که با تیم منتخب اردبیل در این مسابقات شرکت کردم و اسمم در روزنامه‌ها به‌عنوان یک جوان مطرح شد.

سال 1370 قصد حضور در پرسپولیس را داشتید، اما چون علی پروین شما را از فهرست تیم ملی خط زد از این تصمیم منصرف شدید؟

خیر، چنین موضوعی صحت ندارد. وقتی برای اولین‌بار به تیم ملی دعوت شدم، زمانی بود که برای مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا تیم عازم هندوستان بود. پرسپولیس نرفتنم عامل خط خوردنم از تیم ملی بود.

علت خط خوردن علی دایی از تیم ملی در آن مقطع چه بود؟

نمی‌دانم! به‌نظر خودم آن زمان خیلی آماده بودم. چون در تمام تمرینات به اشکال مختلف گل می‌زدم. خدا می‌خواست توپ به زانویم می‌خورد، گل می‌شد. به پشتم می‌خورد گل می‌شد. یکی از نزدیکان آن زمان علی پروین آمد و درباره پیشنهاد پرسپولیس با من صحبت کرد، اما صحبتی که کرد به هیچ‌وجه به درد من نمی‌خورد. چون مثل خیلی‌ها نبودم که...

بنابراین می‌توان گفت که امیر عابدینی نقش مهمی در پرسپولیسی شدن علی دایی داشت؟‌

به‌طور حتم همین طور است. چون پیرو سوال قبلی‌تان بگویم که علی پروین درست شب عید من را خط زد. هیچ وقت یادم نمی‌رود که با اتوبوس به اردبیل برگشتم.

اگر زمانی که اولین‌بار با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شدید، عباس انصاری‌فرد مدیرعامل این تیم بود، آیا همان تصمیم را می‌گرفتید؟‌

برای من آدم‌ها احترام خودشان را دارند. در آن مقطع زمانی به خواست خدا دری به روی من باز شد. سه فصل در بانک تجارت ماندم. آن زمان آقای کریمیان خیلی به من کمک کرد. فرصت خوبی که درسم را هم بخوانم.

زمانی که قصد پیوستن به السد قطر را داشتید، مشکلی برای شما به وجود آمد؟ چیزی مثل سوءاستفاده؟

سوءاستفاده که نمی‌شود گفت، پرسپولیس به من خیلی کمک کرد. زمانی که آسیب‌دیدگی در هیروشیمای 1994 برایم پیش آمد، ولیعهد کویت که رییس کمیته المپیک آسیا هم بود آن روز هنگام عمل جراحی بالای سرم بود. خوب است از آن زمان یاد کنم. باشگاه پرسپولیس تمام حق و حقوقم را قطع کرد. تازه داشتم راه می‌رفتم، همه فکر کردند که دیگر نمی‌توانم فوتبال بازی کنم. کاپیتان سابق تیم ملی کویت، سعد حوطی به منزلم آمد. گفت شیخ گفته باید به تیم نادی الکویت بیایی. گفتم من هنوز نمی‌توانم راه بروم. گفت شیخ گفته دوست دارد که بیایی و فقط راه بروی.

خیلی جالب است! چطور چنین چیزی ممکن است؟

بله، آن زمان به من 300 هزار دلار می‌دادند که بروم در باشگاه نادی الکویت راه بروم، اما متاسفانه در مملکت خودم در باشگاهی که برایش کار می‌کردم و عرق ریخته بودم، با من چنین رفتاری شد.

پرسپولیس آن زمان چقدر به شما پرداخت می‌کرد؟

قرارداد من با پرسپولیس حول و حوش 23 میلیون تومان بود، اما از آن رقم پنج میلیون تومان هم نگرفتم.

گویا پیشنهاد السد را هم حمید درخشان مدتی از شما پنهان کرده بود؟

دو، سه سال بود السد من را می‌خواست؛ ناصر محمدخانی زنگ زد و پیشنهاد آنها را به من داد.

بعد از آن دوران مصدومیت فکر می‌کردید در چهار بازی موفق به زدن 12 گل ملی بشوید؟

من به این مسایل فکر نمی‌کردم، من فقط یاد گرفته‌ام برای رسیدن به هدفی که دارم، تلاش کنم.

در این مسیر می‌توان یک عامل انسانی را به جز لطف خدا و اراده خودتان موثر دانست؟

تنها خانواده‌ام که همیشه به من کمک می‌کردند و به‌خصوص مرحوم پدرم.

آیا درست است بگوییم محمد دادکان محترم‌ترین فرد در فوتبال ایران برای شماست؟

خیلی‌ها برای من در این فوتبال محترم هستند، اما من دکتر دادکان را طور دیگری دوست دارم. با اینکه بعد فوت مادرشان ایشان را ندیده‌ام؛ دکتر حرف و عملش یکی بود.

مهم‌ترین و مدبرترین مدیری که الان بخواهید برگردید و با او همکاری کنید؟

در ایران صفایی فراهانی و دکتر دادکان. شما مدیران باشگاه‌های خارجی که بودم را به هیچ عنوان نمی‌توانید با مدیران خودمان مقایسه کنید. چون سیستم مدیریتی و نگاه‌شان به فوتبال همه جوره با ما متفاوت است.

اگر بخواهید یک گروه از بهترین‌های فوتبال ایران را انتخاب کنید، در صدر هرم چه کسی را قرار می‌دهید؟

چون با همه رفیق هستم، از کسی نام نمی‌برم تا ناراحتی به وجود نیاید. همه خوب هستند، اما خب بعضی‌ها خیلی بهترند.

اگر مالک یک باشگاه باشید چه کسی را به عنوان مدیر انتخاب می‌کنید؟

هر موقع مالک یک باشگاه شدم، شاید هم از خارج مدیر بیاورم. قبل از اینکه مالک باشگاهی بشوم و چنین فکری را عملی کنم، مدیر باشگاه را هم انتخاب می‌کنم. خدا را شکر چنین استطاعت مالی ندارم که باشگاهداری کنم.

افراد مورد مشورت شما چه کسانی هستند؟

خیلی از دوستانم در جمع فعلی که در راه‌آهن مشغولم هم با من هستند. به طور حتم دکتر داکان هم جزو این گروه قرار دارد.

آیا یحیی گل‌محمدی گزینه مناسبی برای سرمربیگری پرسپولیس است؟

من راجع به این مساله صحبت نمی‌کنم اما چون با یحیی همبازی بودم و هنوز ارتباط خوبی با هم داریم، فصل قبل در راه‌آهن با هم کار کردیم. در صبا و پرسپولیس همبازی بودیم. آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یحیی با پرسپولیس موفق باشد.

دوستی با علی دایی باعث شد یحیی گل‌محمدی به صباباتری بپیوندد؟

خیر، صباباتری مدافع می‌خواست و من یحیی را که پرسپولیس او را نخواسته بود به باشگاه صباباتری پیشنهاد کردم.

قهرمانی سایپا در لیگ ششم چقدر مدیون دیگرانی جز علی دایی بود؟

آن قهرمانی مال همه بود. مدیریت آن زمان سایپا مهندس هاشمی و رییس گروه سایپا آقای قلعه‌بانی با حمایت اصولی‌شان کمک کرد با وجود شرایطی که در نیم‌فصل دوم داشتیم و زحمات یک مجموعه قهرمانی تیم را رقم زد.

راجع به مدیریت پرسپولیس پیش از مدیر فعلی هنوز همان نظرات را دارید؟

در این‌باره صحبت‌هایم را کرده‌ام و الان دوست ندارم راجع به شخص خاصی صحبت کنم. همیشه حرفم را می‌زنم و روی حرفم هم می‌ایستم.

کمیته فنی پرسپولیس شما را انتخاب کرد، اما چه شد که اتفاق دیگری افتاد؟

گفتند که من شرط گذاشته‌ام آقای فلانی نباشد. در صورتی که من چنین شرطی نگذاشته بودم. من شرط دیگری گذاشتم.

با وجود کمیته فنی در کنار تیم‌ها موافق هستید؟

شما ببینید، متاسفانه در فوتبال ما باب شده مدیرانی که نمی‌توانند جوابگوی مردم باشند و از مردم می‌ترسند، سریع می‌روند کمیته فنی تشکیل می‌دهند. متاسفانه پرسپولیس در این چند ساله با چنین مساله‌ای مواجه بود. مدیری که خودش نمی‌توانست تصمیم بگیرد و قصد شانه خالی کردن از مسوولیتش داشت، کمیته فنی تشکیل داد. سوالی که دارم این است، این مربیانی که به کمیته فنی معرفی می‌شوند را چه کسی انتخاب می‌کند و چرا کمیته فنی نباید مربی دلخواه خود را انتخاب کند و باید از بین چند گزینه‌ای که معلوم نیست چه کسانی انتخاب می‌کنند یکی را انتخاب کند.

فکر می‌کنید پس چرا رای کمیته فنی اجرا نشد؟

شاید رای آنها به من بوده، اما کی تا حالا نظر کمیته فنی اجرا شد؟ شما کجای دنیا دیده‌اید ساعت شش بعدازظهر بگویند 12 ساعت وقت داری بیایی و نظرت را بدهی؟!

دکتر زادمهر گفت مشکل شخصی من با علی دایی ارتباطی به پرسپولیس ندارد!

برای دکتر زادمهر احترام قایل هستم اما جایی که بخواهم کار کنم با ایشان نمی‌توانم کار کنم. چون در سایپا با هم نتوانستیم همکاری کنیم. با کسی که بتواند به عنوان سرپرست سریع کارهای تیم را انجام بدهد راحت هستم تا بتوانم بدون دغدغه بالای سر تیمم باشم.

از میان پیشکسوتان پرسپولیس چه کسی را به عنوان سرپرست انتخاب می‌کنید؟

خیلی‌ها هستند که می‌توانند کمک کنند. در این مورد کسی که خیلی خوب جواب داده آقای خوردبین است و انتخاب من بی‌شک محمودخان خواهد بود.

محمود خان جوان یا همین محمود خوردبین؟

خیر، همین محمودخان. آدم اگر درست کار کند و وظایفش را بداند همه چیز حل است. زمانی که پرسپولیس بودم حتی یک بار هم با محمود خوردبین به مشکل برنخوردم. تازه محمودخان نسبت به من دیدگاه دیگری داشت. زمانی که علی پروین آمد و من را کنار گذاشتند. شما نگاه کنید در تمام سال‌هایی که این گروه به پرسپولیس آمدند، علی دایی از پرسپولیس دور مانده است. شاید علی آقا از این صحبت من ناراحت شود، اما من حقیقت را می‌گویم.

آیا این هجمه انتقادات که الان علیه علی پروین راه افتاده نوعی«خلیفه‌کشی» نیست؟

خیر، ما اصلا خلیفه نداریم که بخواهیم او را بکشیم. پرسپولیس متعلق به مردم است و همه این‌ آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. این‌هایی که الان در بوق و کرنا می‌کنند پرسپولیسی‌اند به امثال ما که حداقل در پرسپولیس بازی کرده‌ایم حرف‌های و تهمت‌هایی می‌زنند که خلاف واقع است در حالی که همه اینها رفتنی‌اند.

از اینکه علی دایی نماد اعتراض مردم به خیلی از مسایل تبدیل شد، ناراحت بودید؟

بله، خیلی ناراحت بودم. چون دوست ندارم سمبل اعتراض مردم باشم. من علی دایی هستم و سمبل خودم هستم. چون من با دیدگاه دیگری راه‌آهن را برای ادامه کار مربیگر‌ی‌ام انتخاب کردم. آمدم که دیگر کسی به من کنایه‌ای نزند. چون من پیش‌بینی همه این موارد را می‌کردم.

کسی چنین تهمتی به شما زد؟

بله، همین امسال هم این مساله وجود داشت. متاسفانه مدیرانی که بی‌سواد هستند و مدیر می‌شوند چنین صحبت‌هایی را به شکل دیگری زدند.

آیا این پرسپولیس می‌تواند موفق شود؟

به طور حتم همین‌طور خواهد شد. شما اگر دقت کنید این پرسپولیس یک تیم ملی است و در هیچ پستی کم ندارد. اگر اول فصل درست درباره این تیم تصمیم‌گیری می‌شد چند بازیکن در پست هافبک‌ دفاعی گرفته می‌شد و به جای تشکیل این کمیته‌های فنی یک نفر را انتخاب می‌کردند. هر مربی ایرانی در این تیم بود، الان راحت می‌توانست تیم را به قهرمانی برساند.

آیا فرصت قهرمانی هنوز برای پرسپولیس وجود دارد؟

فرصت قهرمانی وجود دارد، اما خیلی سخت است. این امر غیرمنطقی نیست. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اگر بدشانسی و مصدومیت گریبانگیر پرسپولیس نشود خیلی کارها می‌شود کرد. الان پرسپولیس و استقلال پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. اگر این همه هجمه وجود نداشت، اگر این همه هزینه نمی‌کردند، این همه پول بیت‌المال به هدر نمی‌رفت، یک پرونده دیگر به پرونده‌های باشگاه پرسپولیس در فیفا اضافه نمی‌شد. متاسفانه خیلی راحت می‌گویند مانوئل خوزه برود بدود تا چند سال دیگر به پولش برسد.

این ضعف مدیریت را می‌رساند. این عدم آگاهی مدیر را می‌رساند که چنین صحبت‌هایی می‌کنند چون می‌دانند فردا خودشان نیستند، 3 سال دیگر مدیری که می‌‌آید، این مشکلات گریبان‌گیرش می‌شود. اینها فقط فکر مدیریت خودشان هستند و فکر پرسپولیس نیستند. اگر کسی به فکر پرسپولیس باشد، فکر 5 سال و 10 سال دیگر تیم را هم می‌کند. هیچ‌کس به این مساله اشاره نمی‌کند. چون دنبال شعار دادن هستیم.

یعنی کار حل اختلاف مانوئل خوزه و پرسپولیس به جاهای باریک کشیده خواهد شد؟

ببخشید، مگر کسی که سال‌های آخر مربیگری‌اش را طی می‌کند و خیلی جاها مربیگری کرده، می‌آید قراردادی ببندد که برای خودش مشکل‌ساز شود؟! چرا به جای این همه حرف زدن نیامدند یک بار قرارداد آقای خوزه را نشان مردم بدهند؟! اینها که می‌گویند ما به خاطر مردم و 30 میلیون هوادار می‌خواهیم سالی 1000 تومان خرج کنیم، بیایند قرارداد سرمربی پرتغالی را نشان بدهند تا مدیر بعدی که می‌آ‌ید و زیر بار این بدهی‌ها می‌رود، بداند چقدر باید پول پرداخت کند.

این که در پیراهن راه‌آهن رنگ قرمز به کار برود و پیراهن دوم تیم قرمز باشد آگاهانه و با موافقت شما بوده؟

این تصمیمی بوده که مالکان و مدیریت باشگاه گرفته‌اند. من از این مساله راضی هستم. خدا را شکر تا الان مشکلی در این زمینه‌ها نداشته‌ایم. با این که تیم‌مان عجیب و غریب بسته و وارد لیگ شد، اما مالکان و مدیریت خوب تا الان خیلی به من کمک کرده‌اند.

حضور شما در مراسم گالا همه ایران را به وجد آورده بود. به خصوص زمانی که تصاویرتان در این برنامه منتشر شد!

من مدیون لطف و محبت مردم خوب کشورم هستم. در این مراسم هم سال‌هاست به نمایندگی از آنها شرکت می‌کنم.

برخی در ایران می‌گویند متاسفیم برای تشکیلات ورزش و فوتبالی که شخصیتی جهانی مثل علی دایی جایی در هسته مدیریت آن ندارد؟

ببینید در شرایط فعلی علاقه‌ای به حضور در عرصه مدیریت ورزش و فوتبال ایران ندارم و ترجیح می‌دهم کنار مستطیل سبز به مربیگری بپردازم. حالا این که در آینده چه اتفاقی رخ دهد، از آن بی‌خبرم./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
علی پروین تمرین تیم پیشكسوتان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی



اخبار,اخبار ورزشی, اختلاف علی پروین و علی دایی


اخبار ورزشی - لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی

مدیرعامل سرخپوشان با دعوت از جادوگر قصد دارد با یك تیر دو نشان بزند؛ بالا بردن محبوبیتش و خلاصی از دست دایی.

در حالی كه خیلی‌ها در مورد اختلاف پنهانی علی پروین و علی دایی صحبت می‌كنند، مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس بدون روشن شدن تكلیف سرمربی آینده سرخ‌ها به دنبال جور كردن لیست فصل آینده این تیم است.

 علی دایی كه در هفته گذشته تمام تمركزش را معطوف پرسپولیس و بازی‌های این تیم در شمال كرده، بی خبر از اتفاق‌های تهران و باشگاه به فكر پرسپولیس و سه بازی باقیمانده است ولی از سوی دیگر خبر می‌رسد كه سلطان و دوستانش در پی تهیه لیست بازیكنان فصل آینده پرسپولیس هستند و حتی چند گزینه نیز به صورت پنهانی صحبت‌هایی را انجام داده‌اند.

نكته قابل توجه در مورد این ابتكار جدید سلطان جایی است كه دایی هنوز از این ماجرا بی‌اطلاع است و مشخص نیست كه اصلا دایی بازیكنان مورد نظر پروین را می‌پسندد یا خیر!

هر چند كه پرسپولیس در حال‌حاضر از وجود نیلسون، عابدزاده و محمدی در خط دروازه سود می‌برد ولی شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه پروین و رفقایش علاقه خاصی به حامد لك دارند و با توجه به پرسپولیسی بودن لك هیچ بعید نیست كه او برای فصل آینده به تهران بیاید.

صحبت‌های سیدجلال حسینی، بنگر و رضا نورمحمدی در مورد پیشنهادهای جدیدشان و همین‌طور مسایل مالی پرسپولیس بهانه خوبی را دست مسئولان باشگاه داد تا بتوانند با خیال راحت روی خط دفاعی آینده سرخ‌ها تمركز كنند.
 
شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه سلطان و دوستانش طی روزهای اخیر صحبت‌هایی را با هادی عقیلی، محمد نصرتی و شجاع خلیل‌زاده انجام داده‌اند و هیچ بعید نیست كه آنها جزو اولین بازیكنان فصل آینده پرسپولیس باشند.

حمیدعلی عسگر، پولادی و ماهینی خیال سلطان را از بابت دفاع‌های كناری راحت كرده و شاید به همین دلیل است كه كسی به اعتراض‌های میثم حسینی توجهی نمی‌كند و جدایی او را جدی نمی‌گیرد.

در مورد پروین و بازیكنان مورد نظرش صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد و می‌شنویم كه سلطان با توجه به احتمال جدایی و یا اخراج بعضی‌ از مهاجمان پرسپولیس به دنبال جذب گزینه چند سال پیش سرخ‌هاست.

شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه پروین در مورد جذب محمد غلامی نیز ابراز تمایل كرده و حتی نزدیكان سلطان صحبت‌هایی را با مهاجم سابق تیم‌ملی انجام داده‌اند.

در مورد پروین و مشاوران خاصش صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد و می‌شنویم كه پروین قصد دارد به هر نحوی شده علی كریمی را به پرسپولیس بازگرداند.

سلطان كه به خوبی از محبوبیت جادوگر در نزد هواداران پرسپولیس باخبر است با آوردن كریمی به پرسپولیس دو تیر به هدف می‌زند. حضور شماره هشت در پرسپولیس از یك سو باعث بالاتر رفتن محبوبیت پروین می‌شود و از سوی دیگر سلطان به شكل قهرمانانه‌ای درب خروجی را به علی دایی نشان داده است. البته جادوگر هنوز جواب قطعی به این دعوت نداده است.

كریمی در مواجهه با اولین تعارف پرسپولیسی‌ها فقط تشكر كرده و همه چیز را به آخر فصل موكول كرده است. هر چند كه پروین و مشاورانش گمان می‌كنند كسی از برنامه‌ها و مذاكرات آنها با این بازیكنان باخبر نیست، ولی نكته قابل توجه در جایی است كه دایی مو به مو در جریان برنامه‌های پنهانی پروین است حتی بعضی از بازیكنان لیست پروین نیز دایی را در جریان اتفاق‌های اخیر قرار داده‌اند.

 نكته نگران‌كننده در مورد تحركات تازه سلطان این است كه خبر مذاكره پروین با این گزینه‌ها حتی به اردوی پرسپولیس در شمال رسید و آنها نیز تصمیم گرفتند تا این اقدام پروین را بی‌پاسخ نگذارند.

اخبار ورزشی - روزنامه گل