ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی و کپی برداری از سیستم قلعه نویی/ تاکتیک انتقاد از غرور و کیلوها «من» در پرسپولیس جواب می دهد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - دایی و کپی برداری از سیستم قلعه نویی/ تاکتیک انتقاد از غرور و کیلوها «من» در پرسپولیس جواب می دهد؟

مشکل پرسپولیس چیست؟این پرسشی است که این روزها خیلی از هواداران پرسپولیس به دنبال پاسخش می گردند. علی دایی اما مشکل تیمش برای باخت به ملوان را غرور کاذب می داند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرسپولیس یک باخت دیگر را در کارنامه فصل جدید خود تجربه کرد. این بار آنها به ملوان باختند. تیم دایی دومین شکست خارج از خانه اش را تجربه کرد و نشان داد تیمش مثل فصل قبل در بهترین شرایط می تواند شیر خانگی باشد.

 

سرمربی پرسپولیس که تقریبا بیشتر وقت این روزهایش به مشغله های فکری رسانه ای می گذرد . او بعد از دعواهای ابتدای فصل بر سر قراردادها ، بحران داوری را پشت سر گذاشت و بعد به هوشنگ نصیرزاده رسید تا به این کارشناس همه مسائل روی زمین یاد دهد چه کسی کوکب خانوم است و چه کسی داستایوفسکی ، تلنگری هم به محمد دادکان زد و حالا حکم جلب مایلی کهن را در دست دارد.

سرمربی بعد از باخت در انزلی از بازیکنانش گلایه کرد و گفت:« بچه های ما مغرور بودند. این شیوه بازی را نه هوادار تحمل می کند و نه ما.» بازی عصر چهارشنبه پرسپولیس اما خیلی متفاوت نبود از آنچه پیشتر و در سه بازی قبلی این تیم به نمایش گذاشته بود. تیم جوان دایی هنوز به دور از هارمونی تیمی بود.

 

با حذف صادقیان آنها دیگر لیدری هم در ترکیب ندارند تا وزن دهنده ریتم تیمی شان باشد. این بار دایی بعد از باخت در انزلی از داوری انتقاد نکرد ، گلایه ای از بد زمانه نداشت و بازیکنانش را سرزنش کرد.» راهکاری که گهگاهی جواب می دهد. بخصوص برای شخصیت هایی چون او یا امیر قلعه نویی که کاریزمایی بین هواداران دارند. تاکتیک کیلوها «من» قلعه نویی در هفته های دشوار فصل قبل را اما دایی خیلی زود برای تیمی استفاده کرده که هنوز نتوانسته جایگاهش را در جدول محکم کند.

 

دایی اما تمام تلاشش را می کند تا پرسپولیس از این بحران خارج شود. تداوم این مسیر برای او مشکلات بسیاری را ایجاد می کند. آن هم در سالی که سرمربی سرخ ها از سوی گروهی از هواداران تیمش برای خداحافظی علی کریمی از فوتبال به دور از پیراهن پرسپولیس ، زیر فشار است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید قلعه نویی به کارشناسی داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی و کپی برداری از سیستم قلعه نویی


مشکل پرسپولیس چیست؟این پرسشی است که این روزها خیلی از هواداران پرسپولیس به دنبال پاسخش می گردند. علی دایی اما مشکل تیمش برای باخت به ملوان را غرور کاذب می داند.

خبر آنلاین: پرسپولیس یک باخت دیگر را در کارنامه فصل جدید خود تجربه کرد. این بار آنها به ملوان باختند. تیم دایی دومین شکست خارج از خانه اش را تجربه کرد و نشان داد تیمش مثل فصل قبل در بهترین شرایط می تواند شیر خانگی باشد. سرمربی پرسپولیس که تقریبا بیشتر وقت این روزهایش به مشغله های فکری رسانه ای می گذرد . او بعد از دعواهای ابتدای فصل بر سر قراردادها ، بحران داوری را پشت سر گذاشت و بعد به هوشنگ نصیرزاده رسید تا به این کارشناس همه مسائل روی زمین یاد دهد چه کسی کوکب خانوم است و چه کسی داستایوفسکی ، تلنگری هم به محمد دادکان زد و حالا حکم جلب مایلی کهن را در دست دارد.

سرمربی بعد از باخت در انزلی از بازیکنانش گلایه کرد و گفت:« بچه های ما مغرور بودند. این شیوه بازی را نه هوادار تحمل می کند و نه ما.» بازی عصر چهارشنبه پرسپولیس اما خیلی متفاوت نبود از آنچه پیشتر و در سه بازی قبلی این تیم به نمایش گذاشته بود. تیم جوان دایی هنوز به دور از هارمونی تیمی بود. با حذف صادقیان آنها دیگر لیدری هم در ترکیب ندارند تا وزن دهنده ریتم تیمی شان باشد. این بار دایی بعد از باخت در انزلی از داوری انتقاد نکرد ، گلایه ای از بد زمانه نداشت و بازیکنانش را سرزنش کرد.» راهکاری که گهگاهی جواب می دهد. بخصوص برای شخصیت هایی چون او یا امیر قلعه نویی که کاریزمایی بین هواداران دارند. تاکتیک کیلوها «من» قلعه نویی در هفته های دشوار فصل قبل را اما دایی خیلی زود برای تیمی استفاده کرده که هنوز نتوانسته جایگاهش را در جدول محکم کند. دایی اما تمام تلاشش را می کند تا پرسپولیس از این بحران خارج شود. تداوم این مسیر برای او مشکلات بسیاری را ایجاد می کند. آن هم در سالی که سرمربی سرخ ها از سوی گروهی از هواداران تیمش برای خداحافظی علی کریمی از فوتبال به دور از پیراهن پرسپولیس ، زیر فشار است.