ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: همه باید از برانکو حمایت کنیم


سرمربی تیم صبا گفت: پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و مطمئنم روند صعودی را طی خواهد کرد.

کاپ: علی دایی پس از مدت ها سکوت درباره دوران حضورش در پرسپولیس،در یکی از صفحات اجتماعی خود جملاتی را در این باره مطرح کرده است.

اظهاراتی که به فشار روی دایی پس از انتخاب دو بازیکن جوان وقت در پرسپولیس وارد شد؛احمد نوراللهی و مهدی طارمی.

دایی عنوان کرده؛یادم نمی‌رود برخی پیشکسوتان پرسپولیس سر جذب طارمی و نورالهی علیه من جبهه گرفتند.اما من برای احمد و مهدی خوشحالم که آمدند و شایستگی‌هایشان را ثابت کردند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت:پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و مطمئنم روند صعودی را طی خواهد کرد.

دایی خاطرنشان کرد:همه باید از برانکو حمایت کنیم، افکارمان باید همسو با خواسته هواداران باشد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برانکو؛ حمایت مدیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای پرسپولیس آماده است/پروین:رویانیان و دایی را حمایت می‌کنم



رویانیان,فوتبال ایران,برنامه دایی برای پرسپولیس

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای پرسپولیس آماده است/ ۱۰ درصد کمتر از استقلال بودجه می‌خواهم

محمد رویانیان پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از محمد مایلی‌کهن مربی بزرگ و پیشکسوت پرسپولیس تشکر می‌کنم. از ابراهیم‌زاده که سه سال مربی اخلاق شد و در دنیا شهرت خوبی دارد و همچنین حمید درخشان که یک پرسپولیسی واقعی است تشکر می‌کنم. ما سرمربی را براساس مطالعات و نظرسنجی‌های مختلف انجام دادیم و بر این اساس علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود.

وی ادامه داد: من با اینکه تلفنی موافقت زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن را جلب کرده بودم اما قبل از آنکه به جلسه بیایم خدمت ایشان رسیدم تا با ایشان اتمام حجت کنم و موافقت او را برای حضور دایی در پرسپولیس جلب کنم. بنابر این علی دایی با رای قاطع اعضای هیئت مدیره و همکاری علی پروین سرمربی پرسپولیس شد.

رویانیان در مورد اینکه رئیسی‌کیا در شبکه خبر مخالف حضور دایی در پرسپولیس بوده،‌ اظهار داشت: از شبکه خبر ممنونم که شکاف ایجاد کرد. برنامه و لیست بازیکنان موردنظر دایی برای پرسپولیس آماده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه چقدر بودجه برای فصل آینده خواهد داشت، گفت: هر چقدر بودجه استقلال است من 10 درصد کمتر می‌خواهم و نصف بودجه سپاهان را برای باشگاه پرسپولیس می‌گذارم.

رویانیان در مورد علت غیبت علی پروین در این جلسه گفت: پروین با من کاملا هماهنگ بود و مشکلی نداشت. ایشان تلفنی با من و مالکی صحبت کرد و گفت مراسمی دارم که دیر می‌رسم که به او گفتیم اشکالی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه مالکی و رئیسی‌کیا در شبکه خبر صحبت‌های دیگری را مطرح کردند با عصبانیت گفت: من قرارداد می‌بندم من برنامه‌ها را هماهنگ می‌کنم نه تلویزیون. شبکه خبر باید خبر دهد نه اینکه فتنه ایجاد کند. شما دعوا ایجاد می‌کنید. این کار شما برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری است. شما این مسئله را رعایت نمی‌کنید. کاری غیراخلاقی کردید که مدیران عامل را روبروی هم قرار دادید.

وی ادامه داد: مگر من در مورد علی دایی حرف زدم؟ شما از من خواستید که صحبت کنم من هم به احترام شما ایستادم پس بروید با مالکی حرف بزنید.

علی پروین,فوتبال ایران

پروین: به جلسه نرفتم تا شاگردانم را علیه من بسیج نکنند/ رویانیان و دایی را حمایت می‌کنم

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به نظر من هر چند گزینه‌ای که رویانیان برای پست سرمربیگری پرسپولیس انتخاب کرد بچه‌های بسیار خوب و شاگردان ممتاز ما بودند و پرسپولیس همیشه به آنها افتخار می‌کند.

وی افزود: همه می‌دانند که باید یک سرمربی را انتخاب کرد و همین موضوع کار رویانیان، هیئت مدیره و حتی کمیته فنی را سخت کرده بود چون هر چهارتا خوب و قلدر بودند و لیاقت سرمربیگری داشتند.

پروین در خصوص غیبتش در خصوص جلسه امروز نیز گفت: خیلی خوب شد که این سؤال را پرسیدید امروز به جلسه نرفتم چون می‌دانستم یک نفر انتخاب می‌شود و فردا پس فردا برخی دوستان شاگردانم را  علیه من بسیج نکنند و بگویند که پروین تو را خط زد و کنار زد.

وی افزود: آنهایی که باید بدانند می‌دانند منظور من چیست به همین دلیل امروز من در جلسه حضور پیدا نکردم اما مطمئن باشید هر کس که سرمربی می‌شد حمایتش می‌کردم.

پروین یادآور شد: الان هم با قدرت از رویانیان و دایی حمایت می‌کنم. کارنامه آقای دایی مشخص است و او بچه خوشفکر و فوتبال بلدی است ضمن تبریک به دایی امیدوارم مایلی‌کهن درخشان، ابراهیم زاده و حتی پیروانی هم در آینده موفق باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها می‌گویند شما از یک نفر خاص در رأی‌هایتان حمایت کردید گفت: دنبال این حرف‌ها نمی‌روم می‌بینید که برخی اوقات هر چی دلشان می‌خواهند می‌نویسند اما من زیاد پیگیری نمی‌کنم.

بعضی‌ها دوست دارند از زبان من یا علیه من کارهایی انجام دهند اما من فردی نیستم که جواب شاگردهایم را بدهم و یا بخواهم رودرروی کسی بایستم امروز هم اگر می‌آمدم همین بچه‌ها و شاگردهایم را علیه من شیر می‌کردند که متاسفانه این کار الان دیده می‌شود ما به جای حاشیه باید به فوتبالمان از لحاظ فنی کمک کنیم تا به جام جهانی برویم.

پروین در پایان در خصوص شرایط تیم ملی نیز گفت: کارمان برای رفتن به جام جهانی سخت است اما انشاء‌الله این هم از پس کار سخت بربیاییم ای کاش کی‌روش روی نام رحمتی خط قرمز نمی‌کشید. اما این اتفاق افتاده و من باز هم برای کی‌روش و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم./خبر گزاری فارس