ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: فقط رحیمی پشتم بود


سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مایلی‌کهن گفت: اگر او حرف درست می‌زد هیچ‌وقت در دادگاه محکوم نمی‌شد.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی در باره برکناری‌اش از سرمربیگری پرسپولیس عنوان کرد: من از هواداران پرسپولیس حلالیت می طلبم چراکه ما نیز مشکلات و نقاط ضعف هایی داشتیم. اما بعضی صحبت ها هست که باید عنوان کنم هرچند که تمام آنها را نمی توانم بگویم.

وی با اشاره به نحوه برکناری‌اش و خبری که در این خصوص در خبرگزاری‌ها منتشر شد، افزود: من با سایت ها قرارداد نبسته ام که با اخبار سایت ها و خبرگزاری ها برکنار شوم, باشگاه باید حکم اخراجم را به من ابلاغ میکرد. تا وقتی که به من حکمی ابلاغ نشده باشد من باید بر سر تمرین حضور پیدا کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بخشی از برنامه نود که به موضوع سرمربی شدن دایی در تیم ملی اشاره کرده بود، گفت: آقای فردوسی پور من را آقای احمدی نژاد سرمربی تیم ملی نکرد او فقط در اخراج من از تیم ملی نقش داشت. من با دستور مستقیم آقای علی آبادی به آقای کفاشیان سرمربی تیم ملی شدم اما بعد از بازی با عربستان با دستور مستقیم آقای احمدی نژاد حکم اخراج من صادر شد. دلیل اخراج من هم این بود که آنها به من پیشنهاد دادند تا در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد حضور پیدا کنم اما من قبول نکردم و مرا اخراج کردند.

دایی خاطرنشان کرد: آقای رحیمی عنوان کرد که  پس از تصمیم هیئت مدیره به اخراج علی دایی، من به آقای سیاسی گفتم اجازه بدهید به خود علی دایی بگوییم شاید خود او استعفا بدهد اما آقای سیاسی بعد از صحبت با تلفن به آقای رحیمی گفتند نه, علی دایی حتما باید اخراج شود. من می خواهم از آقای سیاسی بپرسم آن شخص چه کسی که با او تماس گرفت؟

وی با تمجید از عملکرد علیرضا رحیمی در طول مدیریتش در باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدتی که من در خدمت پرسپولیس بودم فقط یک نفر را پشت تیم دیدم و آن آقای رحیمی بود و به جز ایشان شخص دیگری از تیم حمایت نمی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در جلسه هیئت مدیره عنوان کردم در صورتی که مرا نخواهید خودم به راحتی کنار می روم زیرا پست و مقام برای من ارزشی ندارد و چیزهای دیگری در زندگی دارم که بسیار ارزشمندتر از آن هستند، اما از هفته دوم مصاحبه های هیئت مدیره علیه من شروع شد. نه تنها از هفته دوم, بلکه از روزی که هیئت مدیره تشکیل شد مصاحبه ها علیه  بود.

دایی یادآور شد: عنوان کردند که تا دو سه روز دیگر سرمربی تیم را تعیین می کنیم. من ایراد را از آنها نمی بینم بلکه مشکل از کسانی است که آنها را بر سر کار آورده اند. از همان روز اول هم گفتم که در هیئت مدیره چه خبر است و آنجا چه چیزهایی علیه من و کادرم بیان می کنند.

وی به مشکلاتش با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل من از اسفند سال قبل شروع شد. یکی در آن زمانی که حرف های من و علی پروین به بیرون درز پیدا کرد و من اعلام کردم که در اتاق وزیر ورزش شنود گذاشته اند و مشکل دوم وقتی بود که آن لیست دومیلیاردی دروغین را منتشر کردند و من دروغی بودن آن را افشاء کردم چون که علی دایی زیر بار حرف زور نمی رود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ببینید آنهایی که در این مدت پرسپولیس را با مصاحبه هایشان نابود کردند چه کسانی بودند، عنوان کرد: این افراد چون در پرسپولیس نبودند برای تیم حاشیه سازی کردند. من وقتی که از پرسپولیس رفتم یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس انجام ندادم. حالا کسانی گزینه سرمربی گری پرسپولیس شدند که علیه من مصاحبه کردند. یکی آقای درخشان و دیگری آقای مایلی کهن. شما صحبت های آقای درخشان را در زمانی که هیئت مدیره تشکیل شد ببینید. او گفت من به این هیئت مدیره هم امیدوار نیستم.

دایی با اشاره به صحبت‌هایی که از طرف وزیر ورزش و جوانان در خصوص خودش عنوان شده گفت: اگر از نظر آقای گودرزی وزیر ورزش مشکل فوتبال این کشور من هستم به من بگویند تا برای همیشه از فوتبال بروم.

وی همچنین پس از صحبت‌های محمد مایلی‌کهن علیه‌اش به فردوسی‌پور اظهار داشت: متاسفانه شما اجازه دادید در برنامه زنده به بنده توهین شود. او (مایلی‌کهن) اگر حرف درست می‌زد هیچ‌وقت در دادگاه محکوم نمی‌شد. من هیچ‌وقت با لباس شخصی تیم را تمرین ندادم. شاید یکی، دو بار با لباس شخصی به تمرین رفته باشم اما آن هم در روزهای ریکاوری بوده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، تأکید کرد: کاری به حرف‌هایی که زده شد ندارم و من کارهایم را با وکلایه قانونی دنبال می‌کنم. صحبتهایم را در دادگاه خواهم زد.


ویدیو مرتبط :
آهنگ جدید وحدت رحیمی و حجت رحیمی بنام فرصت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی لیست بازیکنان فصل آینده را به رحیمی داد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی لیست بازیکنان فصل آینده را به رحیمی داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ارائه تقویم کاری و برنامه تمرینات و اردوی آماده‌سازی، لیست بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی نشست عصر دیروز رئیس هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با علی دایی، لیست بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در اختیار مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

علی دایی پس از کسب اطلاع دقیق از تاریخ تولد بازیکنان زیر 23 سال و امید، لیست نهایی بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده را به انضمام زمان شروع تمرینات، اردوهای آمادگی‌سازی و تقویم کاری را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

علیرضا رحیمی ضمن اعلام این خبر گفت: ما براساس اصول حرفه‌ای اقدام کرده و تا زمان توافق و عقد قرارداد نهایی، نام هیچ کدام از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را اعلام نخواهیم کرد. مذاکرات ما برای تعیین و تکلیف وضعیت قراردادی و مالی بازیکنان فصل گذشته و همچنین توافق با بازیکنان جدیدی که مد نظر آقای دایی هستند آغاز خواهد شد و باید بگویم ما به هیچ عنوان تا زمان اعلام توافق نهایی، نام بازیکنان مد نظر کادر فنی را اعلام نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم برای جلوگیری از شایعات و برخی بازار گرمی‌ها از گمانه‌زنی در این باره خودداری شود. آقای دایی همچنین برنامه دقیق تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را به ما اعلام داشته‌اند.
اخبار ورزشی - ورزش 3