ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: شعبانلو با صبا در کیش است


مربی صبای قم از بازگشت میلاد شعبانلو به استقلال بی‌خبر است و می‌گوید این بازیکن هم اکنون در حال تمرین با آنها است.

ورزش سه: محمد دایی در خصوص بازگشت شعبانلو به استقلال تهران با وجود اینکه در روزهای اخیر با صبای قم تمرین کرده است، گفت: او هم اکنون در کیش کنار سایر بازیکنان صبا مشغول تمرین است. اینکه به استقلال باز می‌گردد یا خیر را مدیران باشگاه خبر دارند ولی این بازیکن با ما تمرین می‌کند.

او با اشاره به جذب بازیکن جدید برای صبا و اینکه علی دایی گفته بود بازیکن خارجی در کیش حضور پیدا می‌کند، اظهار کرد: تاکنون اکبر صادقی و پیام صادقیان به تیم اضافه شدند ولی بازیکن خارجی هنوز به کیش نیامده است.

دایی اضافه کرد: تمرینات منظمی در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌کنیم و خدا را شکر تیم وضعیت خوبی دارد.


ویدیو مرتبط :
تشویق علی دایی در بازی با صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس با شکست صبا به رده سوم رسید/ بهترین استفاده دایی از ناکامی رقیبان



اخبار,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛
پرسپولیس با شکست صبا به رده سوم رسید/ بهترین استفاده دایی از ناکامی رقیبان

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تیم صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، ضمن صعود به رده سوم جدول رده‌بندی شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی حفظ کرد. این پیروزی در شرایطی برای شاگردان علی دایی به دست آمد که سایر مدعیان قهرمانی در هفته بیست و هفتم نتوانستند به امتیازات کامل دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز جمعه بین تیم‌های پرسپولیس تهران و صبای قم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. محمد عباس زاده در دقیقه 12 ، رضا نورمحمدی در دقیقه 34 و پیام صادقیان دقیقه 88 برای پرسپولیس گلزنی کردند. رضا عنایتی در دقیقه 93 گل صبا را به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی بازی، تیم صبا این فرصت را داشت که توسط فرید بهزادی در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را باز کند ولی این فرصت از دست رفت. دقایقی بعد عباس زاده موفق شد روی پاس پیام صادقیان گل اول بازی را به ثمر برساند.

چهار دقیقه بعد از گل پرسپولیس، تیم صبا می‌توانست بازی را به تساوی بکشد ولی شوت رضا عنایتی را نیلسون دروازه بان پرسپولیس دفع کرد. عنایتی مجددا در دقیقه 24 دروازه پرسپولیس را تا آستانه باز شدن پیش برد ولی نیلسون اینبار هم ضربه سر عنایتی را دفع کرد.

فشار حملات صبا یکبار دیگر با حمله بازیکنان پرسپولیس پاسخ داده شد. رضا نورمحمدی که در این مسابقه و در غیاب سید جلال حسینی و محمد نوری بازوبند کاپیتانی را در دست داشت، روی با یک ضربه سر که از کرنر به دست آورده بود، گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

در دقیقه 38 یکی از بازیکنان صبا در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد و علیرضا فغانی داور مسابقه این صحنه را پنالتی اعلام کرد. البته نیلسون موفق شد ضربه پنالتی رضا عنایتی مهاجم صبا را مهار کند تا فرصت کم کردن اختلاف گل‌ها برای صبا از دست برود.

تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه در ادامه کار بی نتیجه ماند و بازی در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر تمام شد.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی‌تر شروع کرد و با وجود اینکه از تیم صبا دو گل  جلو بود، حریفش را تحت فشار گذاشت. نتیجه این فشارها هم به دست آوردن چند کرنر متوالی بود. همانند نیمه نخست، در نیمه دوم هم تیم صبا با محوریت رضا عنایتی حملات خود را طرح ریزی کرد. این بازیکن صاحب یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه شد که در باز کردن دروازه پرسپولیس ناکام بود.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، شاگردان علی دایی روی ضد حملات برنامه داشتند و در نهایت به هدفی که داشتند رسیدند و در دقیقه 88 پیام صادقیان که یکی از خوب های پرسپولیس در این دیدار بود گل سوم را وارد دروازه مهمان قمی کرد.

پرسپولیس با این پیروزی 48 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد تا رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی گرم‎‌تر شود. مسابقات لیگ برتر تا روز 7 فروردین 1393 تعطیل خواهد بود.

جدول رده بندی لیگ برتر به این شرح است:

1- فولاد خوزستان 51 امتیاز
2- استقلال تهران 50 امتیاز
3- پرسپولیس تهران 48 امتیاز - تفاضل گل 17
4- نفت تهران 48 امتیاز - تفاضل گل 13
5- سپاهان اصفهان 47 امتیاز
-----------------------------------------
15- ذوب آهن 23 امتیاز
16- مس کرمان 19 امتیاز
اخبار ورزشی - مهر