ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: راه قهرمانی استقلال را ناهموار می‌کنم


سرمربی صبای قم گفت: در سه دیدار باقیمانده با تمام قوا به میدان می‌رویم.

ورزش سه: علی دایی در خصوص دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: ما خوب کارکردیم و می توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم.فراموش نکنیم تیم یحیی شرایط خوبی دارد و در آسیا هم نتایج خوبی گرفته است.

او در مورد جلسه وکلایش با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه با مدیرعامل نبوده و یکسری مدارک و اسناد را تحویل واحد حقوقی باشگاه داده اند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده با ناهموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس، باعث قهرمانی استقلال می شویم با خنده گفت: علیرضا از دوستان و همبازیان خیلی خوب من است که علاقه زیادی به او دارم ولی او انگار برنامه بازیها را نگاه نکرده و نمی داند استقلال روز آخر در قم بازی دارد و اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد این  ما هستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

خارج از شوخی ما که برای آبروی خودمان به میدان می رویم و هر سه بازی باقیمانده که در پایین و صدر جدول تاثیر گذار است را با تمام قدرت انجام خواهیم داد.روز آخر مقابل استقلال هم فقط برای برد به میدان می رویم. البته معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد و می تواند قبل از هفته پایانی همه چیز را به نفع خود تمام کند.امیدوارم این مهم رخ دهد و هواداران خوشحال شوند. پرسپولیس در تمام هفته های اخیر شرایط خوبی داشته و انشاالله این روند هم ادامه خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منصوریان: قهرمانی را تقدیم استقلال کردم حالا علی دایی هرکاری می‌تواند انجام دهد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی نفت طوری استقلالی‌ها را خوشحال کرد که آنها بعد از آن دربی عجیب به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند.

به گزارش خبر ورزشی، دیروز رك و پوست‌كنده با منصوریان صحبت كردیم و او هم سعی كرد خیلی صریح جواب ما را بدهد.

* آن حرف‌هایی كه در مورد مسئولان نفت زدی خطرناك نبود؟
تیم ما دوران بسیار سختی را چه به لحاظ روحی و چه از نظر مالی پشت سر گذاشته بود. بچه‌ها در رختكن مرا صدا كردند و گفتند بعد از خدا به جز تو كسی را نداریم، مگر ما نفتی نیستیم كه كسی به ما توجه نمی‌كند؟ رئیس‌جمهور هم برای بازی ایران و آرژانتین پیغام می‌دهد اما مسئولان نفت خودشان را به خواب زده‌اند و دودستی هم كه آنها را تكان می‌دهی بیدار نمی‌شوند.

* پیروزی بر این پرسپولیس حس خوبی بود نه؟
تازه بعد از این بازی من با تمام وجود متوجه شدم كه فوتبال ایران هنوز دوقطبی است و به جز پرسپولیس و استقلال بقیه برای مردم مهم نیستند. ما خودمان برای كسب سهمیه می‌جنگیدیم ولی نفت وسیله‌ای شد برای كركری بیشتر بین هواداران دو تیم و البته سرنوشت لیگ را هم عوض كرد. بعد از بازی فهمیدم نشاط و شادی به فوتبال ایران برگشته و البته باید قبول كنیم كه تیم ما هم بازار فوتبال را داغ نگه داشت.
 
* استقلال قهرمان می‌شود؟
باید تا دقیقه 95 بازی آخر بجنگد. حالا سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و البته باید تراكتورسازی را ببرد.
 
* رقابت شما و قلعه‌نویی هم برای كسب عنوان چهارمی جالب است.
بله، سرنوشت ما به نتایج استقلال، تراكتورسازی، ذوب‌آهن و... بستگی دارد ولی به هر حال تا روز آخر می‌جنگیم.

* استقلالی‌ها می‌توانند لطف شما را جبران كنند؟ آنها اگر قهرمان جام حذفی شوند به نفع نفت است؟
من همه چیز را به خدا واگذار كردم. خدا كند بهترین تیم لیگ قهرمان شود و البته خودم دوست دارم استقلال تهران یا پرسپولیس قهرمان شوند.

* بهترین تیم لیگ كدام است؟
از نظر فوتبالی بهترین‌های لیگ به نظر من نفت، گسترش و ذوب‌‌آهن هستند ولی ما بهترین تیم هجومی لیگ (پرسپولیس) را بردیم.
 
* علی دایی گفته می‌خواهم با بردن استقلال راه قهرمانی پرسپولیس را هموار كنم.
به داش علی عزیز می‌گویم من نگفته بودم برای قهرمانی استقلال، پرسپولیس را می‌برم ولی حالا اگر شما چنین خواسته‌ای داری بحث دیگری است اما تاریخ نشان داده اگر استقلال هفته آخر برای قهرمانی نیاز به برد داشته باشد بازی‌اش را می‌برد. (البته به جز هفته آخر لیگ اول حرفه‌ای).

* پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال با پای خودش به صدر نرفت بلكه با دستان منصوریان رفت.
بله، ما تأثیر گذاشتیم و به دو هفته آخر هیجان دادیم اما حالا سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و آبی و قرمز هر كدام اشتباه كنند به جام نمی‌رسند. البته باید به مردم تبریك بگویم بابت این جوان‌های نفت.

* انصافاً گل اول‌تان آفساید نبود؟
من فیلم را 10، 11 بار دیدم و احساس كردم زاویه دید داور و كمك‌داور كور است. البته شاید بدن وحید امیری 20،‌30 سانتی‌متر جلوتر بود ولی جلوی آن همه تماشاگر قرمز كمك‌داور كار سختی داشت. با این حال كتمان نمی‌كنم كه شاید وحید یك نیم‌تنه جلو بود كه اگر ثابت شود شك نكنید سرنوشت قهرمانی به طرز وحشتناكی عوض شده است. البته پارسال هم مقابل فولاد دو پنالتی ما را به اذعان كارشناسان نگرفتند و سرنوشت جام عوض شد.

* قبل از بازی در رختكن صحبت خاصی با شاگردان‌تان نداشتید؟
به آنها گفتم بهترین تیم هجومی لیگ را ببرید. پرسپولیس واقعاً تیمی بزرگ است كه یك مربی جنتلمن مثل برانكو را دارد. شما به ادبیات برانكو بعد از بازی توجه كنید تا به صحت ادعای من پی ببرید.

* رفیق‌تان كریم باقری چیزی نگفت؟
نه، فقط تبریك گفت و البته گفت مبارك‌تان باشد. این را هم بگویم كه من در بازی رفت یك گل رز برای آقاكریم بردم و او هم در بازی برگشت به پاس 25 سال رفاقت‌مان در تیم ملی جبران كرد.

* مظلومی به شما زنگ زد؟
بله، زنگ زد تشكر كرد و خسته نباشید گفت.