ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: جلالی یکی از بهترینهای ایران است/ در حق باشگاه صبا ظلم کرده‌اند



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل صبای قم می‌گوید هدفشان این است که با پیروزی مقابل سایپا روند مثبت و رو به رشدشان را ادامه دهند.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم مقابل سایپا، اظها‌ر کرد: در ادامه روند رو به رشدمان نیاز داریم که این دیدار را با این سه امتیاز تمام کنیم. سایپا تیم بزرگی است و سالیان است که در لیگ برتر حضور دارد. این تیم بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای دارد که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: بازیکنان سایپا با تجربه هستند و می‌توانند بازی را برای ما سخت کنند. مربی این تیم یکی از بهترین‌های ایران است و استاد من بوده است، اما فقط با تفکر کسب سه امتیاز به میدان می رویم و می‌خواهیم این کار را عملی کنیم. بازیکنانم در این مدت به خوبی تمرینات را دنبال کرده‌اند و از باشگاه تشکر می‌کنم که تمام امکانات را فراهم و آرامش را در تیم ایجاد کرده است.

علی دایی در مورد محرومان و مصدومان گفت: متاسفانه ما دهنوی را به خاطر رای کمیته انضباطی نداریم و فکر کنم در حق دهنوی و باشگاه صبا ظلم شده است و این بازیکن را به خاطر کارت قرمز نداریم. همچنین بیک‌زاده و میلاد فراهانی مصدوم هستند. امید قربانی هم دیروز مصدوم شد اما ما از بازیکنان دیگرمان جای این افراد استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ما سه، چهار روز مانده به لیگ تیم‌مان را تشکیل دادیم و از نظر بدنی خیلی عقب بودیم. 60 تا 70 درصد تیم را عوض کردیم و احتیاج به زمان داشتیم تا تیم شکل بگیرد. در حال حاضر بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی خیلی خوب شده‌اند. تیم صبا خیلی نتوانسته بیرون از خانه برد داشته باشد.

 

امیدوارم این بازی را ببریم تا طلسم نبردن بیرون از خانه شکسته شود. ما این توانایی را داریم که هم داخل خانه و هم بیرون از خانه مقابل حریفان‌مان به پیروزی برسیم. من امیدوارم سال دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با باشگاه صورت می‌گیرد سعی می‌کنیم یک اردوی خوب تشکیل دهیم و مطمئنا تمرین‌هایمان را ادامه خواهیم داد. البته این به معنای بدنسازی نیست. سعی می‌کنیم بازیکنان را در شرایط آرمانی نگه داریم و تا جایی که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
قرآن صاعد-ظلم ستیزی(نه ظلم کنیم و نه قبول ظلم کنیم)-سخنان امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد



 

علی دایی نسبت به عواقب مشکلات مالی به باشگاه های ایران هشدار داد

 

سرمربی راه آهن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد.»

علی دایی با هشدار نسبت به انباشت بدهی ها در تیم های ایرانی، گفت: «فوتبال ما دارای مشکلات مالی است و اگر این مشکلات حل نشود در نیم فصل دوم لیگ برترگریبان تیم ها را خواهد گرفت.»

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، علی دایی که با خبرنگاران در اهواز گفتگو می کرد، اظهارداشت: «بازیکنان تیم فوتبال راه آهن حدود چهارماه است که حقوق نگرفته اند، البته بازیکنان تاکنون مردانه بازی کرده اند، ضمن آنکه مسئولان قول مساعد در این زمینه داده اند. بازیکن باید آسایش فکری داشته باشد تابتواند بازی کند زیرا فوتبالیست های ما غیر فوتبال درآمد دیگری ندارند، به همین دلیل باید پاسخگوی اعضای خانواده خود باشند.»

دایی که قبل از بازی با فولاد به سئوالات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهارداشت: «قطع کمک های دولتی به تیم های فوتبال ما مشکل زا خواهد بود. عدم مدیریت به فوتبال ما ضربه زده است زیرا اگر مدیریت اصولی نباشد نمی توان نتیجه گرفت و فوتبال را پیش برد.»

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به فوتبال حرفه ای و ویژگی های آن گفت: «با این وضعیت که در فوتبال خودمان مشاهده می کنیم خیلی زود است که بتوان فوتبال حرفه ای را در ایران پیاده کرد. به جز یکی دو باشگاه ما هیچ کدام شرایط حرفه ای را ندارند، زیرا تیمی که بخواهد حرفه ای عمل کند باید زمین اختصاصی از خودش داشته باشد، ضمن آنکه خود بتواند کار تبلیغاتی برای کسب درآمد داشته باشد. یکی از مشکلات باشگاه های ما آن است که کار را از تیم های پایه شروع نمی کنند و اگر هم باشگاه هایی باشند که در این زمینه کارمی کنند انگشت شمار هستند.»

وی درباره بازی تیم راه آهن در برابر فولاد خوزستان گفت: «اگر چه فولاد تیم خوبی است و بازی دشواری در مقابل آن داریم ولی ما برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه بازی می کنم و اطمینان دارم که به آن خواهیم رسید. تیم راه آهن درحال رشد است و در نیم فصل دوم بازی های خوبی توام با نتیجه گرفتن ارایه خواهیم داد، به طوری که در پایان مسابقات جایگاهی بین 10 تیم اول خواهیم داشت.»