ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی به جای شیث متلک شنید !



 

 

دایی به جای شیث متلک شنید !

 

 

گل: یکشنبه شب ، محسن یگانه روی سن سالن برج میلاد وقتی که می خواست میهمان ویژه کنسرت خود را به حاضرین معرفی کند اتفاق ناخوشایندی رخ داد . یگانه با جملاتی مثل « ستاره همیشگی فوتبال » و « بازیکن همیشه بزرگ » در حال معرفی اسطوره فوتبال ایران بود که یک لحظه مکث کوتاهی کرد تا پس از آن علی دایی را صدا بزند .

 

به گزارش سایت گل و به نقل از روزنامه تماشا ، در هنگام همین مکث کوتاه یکی از حاضران در کنسرت با صدای بلند گفت : « ول کن این فوتبالیست ها رو . آخرش همه میشن شیث و نصرتی ! خود تو عشقه ! »

عجیب آنکه عده ای از حاضران هم شروع به تشویق این فرد کردند . محسن یگانه هم که مدیریت سالن را از دست داده بود برای لحظاتی توانایی هیچ کلامی را نداشت .

او انگشتش را مقابل دهانش قرار داد و از ان فرد خواست که سکوت کند ! در این لحظه علی دایی هم که به همراه همسرش در سالن حضور داشت به نشانه تاسف سرش را تکان داد !

ثانیه هایی بعد بقیه حاضران در سالن با تشویق شدید دایی سعی کردند که این بی احترامی را از دل او در بیاورند و دایی پس از دیدن واکنش مثبت و استقبال مردم باه احترام علاقه مندانش بلند شد و برای همه دست تکان داد .

علی دایی در زمان مربیگری اش در پرسپولیس دو بار به دلایل غیرفنی شیث رضایی را از تیم اخراج کرده بود.../گل


ویدیو مرتبط :
متلک رائفی پور به رضازاده و شیث و نصرتی و تیم پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش روزنامه پرسپولیس به اختلاف شیث و دایی + عکس



 

واکنش روزنامه پرسپولیس به اختلاف شیث و دایی + عکس

 

 

روزنامه پرسپولیس در واکنش به ماجرای اخراج شیث از پرسپولیس در یادداشتی درباره رفتارهای دایی نوشت:« خدایا به من فهم ده تا متوقع نباشم که همه دنیا مطابق میل من رفتار کنند.»

 

به گزارش خبرآنلاین؛این روزنامه در شماره صبح چهارشنبه خود این تیترها را روی جلد داشت « دوباره اخراج شد» ، « شیث: دایی از من خواست آمار دو بازیکن را به او بدهم/ هر وقت با او حرف زدم رویش را بر می گرداند» این تیترها درکنار عکسی از این دو که روی شان را از هم برگردانده بودند چاپ شده بود درحالی که روزنامه متعلق به باشگاه اظهار نظری از دایی درباره این تصمیم اش نداشت. همچنین در کنار مصاحبه بلند شیث رضایی یادداشتی به قلم یکی از خبرنگاران روزنامه آمده بود که تیترش بود:« از اخراج شیث تا عدم تمایل به کریمی » یادداشتی که اینگونه شروع می شد: « پروردگارا مرا فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم مطابق میل من رفتار کنند.»

در بخش های دیگری از این یادداشت اشاره شده هر بار پرسپولیس به اردوی خارجی می رود حاشیه ای برای این تیم ایجاد می شود و اخراج شیث که از سوی باشگاه به دلیل توهین او به تماشاگران اعلام شده بود حاصل اشتباه این بازیکن در گلی که پرسپولیس خورد ، دانسته شده . در بخشی دیگر به عدم تمایل دایی برای جذب عی کریمی که از سوی حبیب کاشانی به سرمربی تیم پیشنهاد شده اشاره دارد و در پایان این یادداشت آمده است:«خداوندا مراقب پرسپولیس باش!»

همچنین در ستون خوانندگان این روزنامه یکی از خوانندگان به نام بهناز از رشت در پیامی برای شیث می گوید:« کاش نمی خواستیم که برگردی... ما که نمی دانستیم قرار است این طور با تو بازی کنند... شیث عزیز برو جایی که قدرت را بدانند...»

همچنین خواننده دیگری به نام مریم جلیلی از تهران در پیام خود برای ارگان رسمی باشگاه پرسپولیس که چند ماهی ست در برابر روزنامه هواداری تیم منتشر می شود تا علاقمندان اخبار رسمی باشگاه را از طریق آن پیگیری کنند ، می گوید:« شیث باز هم اخراج شد. چرا آقای دایی خیال هواداران تیم را راحت نمی کند؟».../خبر آنلاین