ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی:به استقلال می‌روم تا از آقایان انتقام بگیرم+عکس



علی دایی , تیم فوتبال استقلال

دایی:به استقلال می‌روم تا از آقایان انتقام بگیرم+عکس

علی دایی گفت :بهترین راه برای انتقام از آقایان این است که به تیم فوتبال استقلال بروم

تعجب نکنید این اظهار نظر علی دایی سر مربی فعلی پرسپولیس است.

البته این حرف علی دایی مربوط به چند سال پیش است . زمانی که او در تیم فوتبال هرتابر لین آلمان بازی می کرد.

او در آن زمان با مدیران پرسپولیس دچار مشکل شده بود و رسانه های حامی مدیران سابق پرسپولیس هجمه زیادی را علیه او درست کرده بودند. دایی نیز در واکنش به این موضوع در گفت و گو با یکی از روزنامه های ورزشی به صراحت گفت بعد از بازگشتش از فوتبال آلمان در ایران پیراهن استقلال را می پوشد و با لباس آبی از فوتبال خداحافظی می کند.

البته این اتفاق نیفتاد و دایی با لباس سایپا از فوتبال خداحافظی کرد. حال این سوال پیش می آید چرا علی دایی که همواره دم از پرسپولیسس بودنش می زد در مقطعی تهدید کرد پیراهن استقلال را می پوشد. شاید آن زمان خیلی عصبانی بوده که چنین حرفی زده است./دانا

 


ویدیو مرتبط :
می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صادقی: آقایان بدانند، از استقلال نمی‌روم


امیرحسین صادقی مدافع باتجربه استقلال به هواداران این تیم اطمینان داد از این باشگاه نمی رود.

ورزش سه: امیر حسین صادقی بعد از مدت ها سکوت در جواب خبرهایی که مبنی بر جدایی از استقلال بود، گفت و گویی با ما انجام داد:

درست شدن باشگاه زمان می خواهد

تیمی که در دو سال نتوانسته نتایج خوبی بگیرد نیاز به زمان برای حل مشکلات دارد. مسوولان باید مشکل یابی کنند و ببینند دلیل مشکلاتی که وجود داشته،چه بوده؟مسوولان سریع دست به کار شدند تا باشگاه هر چه زودتر به سرو سامان برسد اما تا اینکه باشگاه بتواند به ثبات برسد زمان می بردد.وزارت ورزش راس باشگاه های استقلال و پرسپولیس است و در این مدت هم شاهد زحمات وزارت ورزش بودم و رایزنی های لازم را انجام داده امد اما شاید زمانی که می برد به مذاق هواداران خوش نیاید و دوست داشته باشند هر چه زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود. باشگاه باید درست و حسابی برای فصل آینده آماده شود و اگر با عجله و سرسری کار کنند، کار درست نمی شود.

باشگاه دو سال لطمه خورد

سریع عمل کردن با دست عمل کردن خیلی فرق دارد. در این دو سال باشگاه ضربه های زیادی خورد و خصوصی سازی و مراحل دیگر کار طول کشید و در همین راستا باشگاه لطمه خورد تا تجربیات زیادی کسب کند. نگاه مسوولان باید مهربانانه تر باشد تا این باشگاه وارد حاشیه نشود. این باشگاه مردمی است و کوچکترین اتفاق در زندگی هواداران تاثیر می گذارد.

بازیکن نباید به بی پولی فکر کند

بازیکن باید در طول فصل فقط به فکر بازی اش باشد نه اینکه به فکر خصوصی سازی و جذب اسپانسر و بقیه مسائل باشد. بازیکن نباید به این مساله فکر کند که باشگاه پول ندارد و حالا چه ارگانی می خواهد بالای سر تیم باشد و همین مسائل تیم را دو دل می کند و همان مشکلاتی که همه دیدند برای تیم پیش می آید.

برند استقلال برای جذب بازیکن کافی است

درست است که شروع کار برای فصل آینده دیر شده اما استقلال همیشه باشگاه بزرگی بوده و هست. این باشگاه حتی تا آخرین لحظه هم می تواند بازیکن جذب کند چون استقلال است و برند استقلال می تواند به این باشگاه کمک کند حتی اگر دیر شده باشد و پول زیادی نداشته باشد. برند استقلال باشگاه جذب می کند و خیلی از بازیکنان دوست دارند حتی یک روز در این باشگاه بازی کنند. درست است که ما در دو سال گذشته نتوانستیم آسیایی شویم اما این باشگاه هواداران خودش را دارد و امیدوارم هستیم با حمایت وزارت ورزش و مدیرعامل بتوانیم این نتایج را جبران کنیم تا هواداران دلگرم شوند.

هر مربی باید قدمش روی چشم ماست

من در جایگاهی نیستم که در مورد سرمربی صحبت کنم و من سرباز استقلال هستم. این باشگاه بزرگ است و بالاخره مربیان بزرگی به این باشگاه می آیند تا کمک کنند. امیدوارم مربی که مد نظر مدیرعامل باشد جذب شود و بتواند به استقلال کمک کند. واقعا در فوتبال فرقی نمی کند مربی خارجی یا داخلی باشد چون مهم هواداران هستند و اگر باشگاه مشکلات مالی نداشته باشند و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم هواداران هم خوشحال می شوند. با یک برد هواداران یک هفته خوشحال هستند و با یک باخت هم یک هفته ناراحت پس باید اول به فکر هواداران باشیم.به هر حال هواداران و مسوولان هم باید درک کنند که مسائل مالی هم دخیل است و هر مربی بیاید قدمش روی چشم های ماست چون ما به فکر موفقیت استقلال هستیم.

آقایان بدانند، من از استقلال نمی روم

من در استقلال ماندنی هستم و با این باشگاه قرارداد دو ساله دارم. آقایان، دوست عزیر، عزیزان گلم که سعی می کنید من را از استقلال دور کنید بدانید که من از استقلال نمی روم و اینجا باشگاه من است. کسانی که می گویند من با فلان مربی مشکل دارم یا اگر فلانی باید من می روم بدانند که من یک استقلالی هستم و هر کسی در باشگاه باشد من به عنوان بازیکن جانم را هم برای موفقیت تیمم می گذارم. با هیچ باشگاهی هم صحبت تکردم و سر نخواستن من دعواست و هیچ جا نمی روم. در حال حاضر تمریناتم را هم شروع کردم تا با آمادگی در تمرینات گروهی شرکت کنم.

برای تیم ملی دوباره تلاش می کنم

من به خاطر بازی های استقلال و فشردگی بازی ها در فصل قبل درد کهنه ام به سراغم آمد و پیش از سفر تیم ملی دوباره درد داشتم. کی روش مربی من است و به هر دلیلی مصدومیت ، محرومیت یا هر دلیل دیگری در بازی با ترکمنستان نبودم اما تمریناتم را بیشتر می کنم تا دوباره دعوت شوم.

باید نتایج دو سال پیش را جبران کنیم

از هواداران استقلال می خواهم صبور باشند و امیدوارم با حل مشکلات و امکانات خوب بتوانیم نتایج افتضاح دو سال پیش را جبران کنیم. امیدوارم وزارت ورزش هم بیشتر حمایت کند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.