ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی برنامه نود را تحریم کرد/ لب‌خوانی مشکل جدید سرمربی پرسپولیس



مصاحبه دایی با برنامه نود ,علی دایی

دایی برنامه نود را تحریم کرد/ لب‌خوانی مشکل جدید سرمربی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس از گفت‌وگو با دوربین برنامه ۹۰ امتناع کرد.

 پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده شاندیز که با برتری پرگل سرخ‌پوشان همراه بود، زمانی که دوربین 90 قصد داشت با علی دایی گفت‌وگویی اختصاصی را انجام دهد این مربی ضمن عذرخواهی از آنها از این کار امتناع کرد و گفت: دیگر با دوربین 90 صحبت نمی‌کنم، شما لب‌خوانی می‌کنید و دست به کارهایی می‌زنید که درست نیست و مدام می‌خواهید من را مقابل مدیران دیگر قرار دهید.

وی افزود: من علی دایی هستم، یک بنده خدا اما دوست دارم شأن و شخصیتم حفظ شود. هیچ‌گاه ادعا نمی‌کنم که خوب هستم.

دایی در پایان گفت: آیا به نظر شما این کارها درست است به خاطر همین اقدامات دیگر با دوربین شما صحبت نمی‌کنم./فارس

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از انتخاب سرمربی پرسپولیسlعلی دایی سرمربی پرسپولیس شد؟!(فیلم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: سرمربی پرسپولیس باید ۳ فاکتور ویژه داشته باشد/ حضور دایی دقیقه نود منتفی شد



رویانیان,فوتبال ایران

رویانیان: سرمربی پرسپولیس باید ۳ فاکتور ویژه داشته باشد/ حضور دایی دقیقه نود منتفی شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دایی دقیقه نود گفت وجدانش قبول نمی‌کند که بازیکنان راه‌آهن را ناامید کند، او مردانگی کرد.

محمد رویانیان پس از جلسه امروز با پیشکسوتان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من معتقدم مربی پرسپولیس باید 3 فاکتور ویژه داشته باشد، مانند مدیریت، جمع کردن حاشیه‌ها و از لحاظ فنی قدرتمند باشد.

وی افزود: طبق همین شاخص‌ها با پیشکسوتان و مربیان حرف زدم چون این موضوع برایم مهم بود. سپس در حال بررسی کارنامه‌ آنها هستم تا بهترین تصمیم را امروز بگیریم. نمی‌دانم کدام انتخاب درست است اما سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم.

رویانیان ادامه داد:‌ خدا وکیلی مربیان تیم‌هایی مثل تراکتور، نفت و حتی همین استقلال که بلاتکلیف است، مشخص است ‌که شما اینقدر سرمربی پرسپولیس را پیگیری می‌کنید. من نمی‌دانم چرا اینقدر پیگیر هستید.

وی افزود: ما 3 گزینه داریم و هر کدام شرایط‌شان با دیگری کمی فرق دارد. من هم سعی کردم با تعامل با پیشکسوتان نظر آنها را جویا شوم. یک روز در تهران همه جا دیوار بود و ما بعد تصمیم گرفتیم دیوارها را برداریم که فضاها باز شود، بعد گفتند که گل‌ها خراب می‌شود و ما هم گفتیم که اشکالی ندارد باید هزینه بدهیم. الان هم می‌خواهم دیوارها را مقابل پیشکسوتان بردارم که خوشبختانه تا به امروز این اتفاق افتاده البته باید هزینه بدهم اما همه چیز را قبول می‌کنم تا همه موارد یکنواخت شود.

وی در خصوص شرایط دایی نیز گفت: من تا پریشب با دایی در ارتباط بودم حتی رضایت او را از راه‌آهن گرفتم ایشان هم خیلی تلاش کرد اما دقیقه 90 نشد که بیاید.

وی افزود: دایی تا لحظه آخر قرار بود که به پرسپولیس بیاید اما یک لحظه گفت، سنگین است که این بازیکنان راه‌آهن را ناامید بگذارم و جوان‌ها را ول کنم و بروم و به نظر من مردانگی کرد. البته جواب منفی‌اش به ما تلخ بود اما گفت وجدانم قبول نمی‌کند که این اتفاق بیفتد و پایبند راه‌آهن ماند که من به او تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ سؤالی که قرار است دستیاران سرمربی پرسپولیس را شما انتخاب کنید، گفت: مربی باید خودش بازیکن و دستیارانش را اعلام کند و کسی هم حرفی نزند، حالا شما اینطور بدانید که کسان دیگر می‌خواهند انتخاب کنند ولی درست نیست.

رویانیان در پایان در پاسخ به این سوال که واقعا مشکل شما با دایی همین حرف‌ها بود، گفت: دایی مردانگی کرد و من حتی قبول کردم 300 میلیون بدهی او را در قالب یک چک بدهم، اما او وجدانش را به خاطر قولی که به راه‌آهنی‌ها داده بود زیر پا نگذاشت. حتی بعد از منتفی شدن آمدنش به پرسپولیس گفتم حداقل پولت را بگیر که گفت من بعدا پولم را می‌گیرم. گفتم معامله‌ای جوش نخورده، 300 میلیون طلبت را بگیر که قبول نکرد و گفت همه چیز بماد برای بعد. این کار دایی برای من یک درس بزرگ و خیلی خوب بود اما متاسفانه ایشان را دقیقه 90 از دست دادیم./خبرگزاری فارس