ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی از اسكورت شدن مجیدی توسط رضایی گلایه دارد



 

 

دایی از اسكورت شدن مجیدی توسط رضایی گلایه دارد

 

 

سرپرست تیم پرسپولیس گفت:‌ دایی به عملكرد رضایی در دربی معترض است چراكه اعتقاد دارد او نباید در صحنه گل استقلال ، مجیدی را تا محوطه جریمه اسكورت می‌كرد.

 

محمود خوربین در گفت‌وگوی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خوشبختانه هواداران فهیم فوتبال می‌دانند كه اگر گل ما در دقیقه 6 بازی مورد قبول قرار می‌گرفت ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم و برنده دربی باشیم اما متاسفانه گل ما نادیده گرفته شد.

وی افزود: هوادارن به نظر من به حقانیت پرسپولیس پی بردند و می‌دانند كه ما مستحق پیروزی در دربی 69 بودیم.

خوردبین در خصوص آخرین وضعیت شیث رضایی نیز گفت: این بازیكن اخراج نشده و فقط در اختیار باشگاه قرار گرفته است. باید در جلسه‌ای تكلیف او روشن شود. وقتی كه از دایی دلیل تصمیمش را پرسیدم گفت، چرا باید فرهاد مجیدی تا محوطه 6 قدم اسكورت شود.

خوردبین خاطرنشان كرد: دایی عقیده دارد كه شیث می‌توانست به هر صورتی كه شده مجیدی را متوقف كند تا گل نخوریم حتی اگر از زمین بازی اخراج می‌شد.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
گل دقیقه نود مجیدی به پرسپولیس علی دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی دایی: حركت رضایی پس از گل زیبا بود



 

 

 

علی دایی: حركت رضایی پس از گل زیبا بود

 

علی دایی گفت: فوتبال ما به موفقیت تیم ملی احتیاج دارد

سایت باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز صبح این تیم گفتگویی را با سرمربی سرخپوشان انجام داده که در زیر می‌خوانید.

* در بازی روز گذشته تیم ملی ایران برابر عراق به پیروزی رسید، این دیدار را چطور دیدید؟

- من در لحظه پخش دیدار در پرواز بازگشت از زوریخ به تهران بودم و متاسفانه بازی را ندیدم ولی بایستی این برد را به مردم خوب کشورمان تبریگ بگویم. به امید خدا تیم ملی بتواند در ادامه بازی ها نیز موفق عمل کند. آرزوی قلبی همه ما این است که تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد و قهرمان جام ملت های آسیا شود. کل فوتبال ما به موفقیت تیم ملی احتیاج دارد.

*غلامرضا رضایی پس از به ثمر رساندن گل خود از ابراز شادی خودداری کرد و گل خود را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم کرد.

- به شخصه وظیفه خود می دانم به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تسلیت بگویم. به نظر من غلامرضا هم حرکت بسیار زیبایی انجام داد و نشان داده که دلش همیشه با مردم کشورش است.

*شما در جلسه انتخاب بهترین بازیکن جهان شرکت کردید، رای شما یه کدام بازیکن بود؟

- من پیش از حضور در این جلسه رای خود را داده بودم. من چون شخصا به مسی علاقه دارم به این بازیکن رای دادم.

*در حاشیه این جلسه ملاقاتی با بزرگان جهان فوتبال داشتید؟

- ملاقات خاصی نبود. همان گفت و گوهایی که همیشه در چنین جلساتی رخ می دهد. همه بزرگان فوتبال دنیا، تمام کسانی که تا به جال به این افتخار رسیده اند و الان بازنشسته شده‌اند و نفراتی که کاندید دریافت جایزه بهترین های سال 2010 شده بودند، حضور داشتند.