ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داوید لوئیز: جام جهانی را فراموش کردم


مدافع برزیلی با خوشحالی از پیوستن به پاری سن ژرمن عنوان کرد اتفاقات جام جهانی را فراموش کرده است .

ایسنا: داوید لوئیز که فصل گذشته اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، فرصت زیادی برای بازی کردن نداشت و همین باعث شد تا با جدایی از چلسی راهی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه شود. به این ترتیب داوید لوئیز با 50 میلیون پوند از این فصل در حالی پیراهن تیم پاریسی را به تن خواهد کرد که توانست با پشت سر گذاشتن ریو فردیناند به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال جهان تبدیل شود.

داوید لوئیز روز گذشته مراسم معارفه خود را در باشگاه پاری سن ژرمن برگزار کرد و گفت: اگر جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی به پایان می رسید، شما در مورد توانایی های من سوال نمی کردید. باید بگویم که جام جهانی را کاملا فراموش کردم و دیگر به آن فکر نمی کنم. الان احساس فوق العاده خوبی دارم. از پیوستن به پاری‌سن ژرمن خیلی خوشحالم. در حال حاضر بخشی از یک باشگاه بزرگ هستم. می خواهم در تیم جدیدم چیز‌های زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنم . پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است که اهداف بزرگی در سر دارد و همه بازیکنان باید تلاش کنند تا تیم بتواند به موفقیت‌های زیادی برسد. بسیار مشتاقم تا بازی‌ها شروع شود و بتوانم در این تیم بزرگ بازی کنم.

داوید لوئیز در پاری سن ژرمن در کنار تیاگو سیلوا هم‌تیمی خود در تیم ملی برزیل بازی می کند . این دو بازیکن در جام جهانی برزیل نیز در کنار هم بازی کردند.

لوئیز درباره بازی در کنار تیاگو سیلوا گفت: من و سیلوا خیلی به هم اعتماد داریم و بازی در کنار او برای من آسان است چرا که هر دو شناخت خیلی خوبی از توانایی های هم داریم. سیلوا دوست نزدیک من است و از اینکه کنار او بازی می‌کنم خوشحالم . قبل از آمدن به پاری سن ژرمن با او درباره شرایط این تیم صحبت کردم و او مرا متقاعد کرد تا این تیم را انتخاب کنم.

ناصر‌ الخلیفه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن نیز در مراسم معارفه داوید لوئیز گفت: از حضور لوئیز در تیم خیلی خوشحالم . مطمئن هستم این بازیکن می تواند کیفیت فنی تیم ما را بالا ببرد . لوئیز یک بازیکن جنگنده و خوب در خط دفاع است و ارزش بسیار زیادی برای ما دارد. هدف باشگاه ما قهرمانی در فرانسه و موفق شدن در لیگ قهرمانانان است . در برنامه‌ای که برای باشگاه ترسیم کردیم قهرمانی در 5 سال آینده لیگ قهرمانان اروپا در اولویت ما قرار دارد و به همین خاطر باید بازیکنان باکیفیتی جذب کنیم تا بتوانیم به این هدف خود برسیم.

پاری سن ژرمن هفته گذشته موفق شد به عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال فرانسه دست یابد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه امیدوار است تا بتواند این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کند.


ویدیو مرتبط :
کلیپ جام جهانی فراموش نشدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقال داوید لوئیز به بارسا پس از جام‌ جهانی


مدافع میانی چلسی پس از جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل، انتقالش به بارسلونا را قطعی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: براساس گزارش روزنامه برزیلی «Lancent»، لوئیز بالاخره انتقالی را که دو سال در انتظارش بوده، پس از جام‌جهانی قطعی خواهد کرد. این بازیکن تاکنون توافق کرده که با قیمت حدود 40 میلیون یورو راهی بارسلونا شود.

به هر حال گزارش‌ها حاکی از این ها است که اعلام رسمی این قرارداد تا پایان جام‌جهانی 2014 برزیل به تعویق خواهد افتاد. لوئیز به همراه دنی آلوس و نیمار، سایر بازیکنان بارسلونا در جام‌جهانی برای برزیل به میدان خواهد رفت.

گفته می‌شود آلوس و نیمار کسانی بودند که توانستند بالاخره پس از اینکه این بازیکن 27 ساله شیوه بازی ژوزه مورینیو را به نقد کشید، لوئیز را برای پیوستن به آبی‌اناری‌ها قانع کنند.

لوئیز همچنین بر این باور است که دیگر مدافع میانی مورد نظر مورینیو نیست که ترجیح می‌دهد از تری و کیهیل استفاده کند. سه سال از قراردادی که لوئیز در سپتامبر 2012 به امضا رسانده، باقی مانده است.