ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور ۱۷ بازیکن را از زمین اخراج کرد!



تصمیم عجیب در فوتبال اروگوئه

داور ۱۷ بازیکن را از زمین اخراج کرد

در هفته نهم لیگ فوتبال اروگوئه، داور مسابقه تصمیمی عجیب گرفت و در یک بازی فوتبال به ۱۷ بازیکن دو تیم کارت قرمز نشان داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش  فارس، یکشنبه شب لئودان گونزالس، داور مسابقه تیم‌های واندرز و یوونتود حرکتی نادر در عرصه داوری این رشته ورزشی انجام داد.

پس از آن‌که دیدار فوق در این کشور آمریکای‌جنوبی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت، این داور به 8 بازیکن از هر یک از دو تیم(16 بازیکن) کارت قرمز داد. در حالی‌که در خلال بازی یک بازیکن  از مونته‌ویدو را بخاطر خشونت و خطای سنگین از بازی اخراج کرده بود.

علت این حرکت عجیب او، درگیری بازیکنان دو تیم در پایان بازی بود که نسبت به تصمیمات داوری اعتراض داشتند و بخاطر همین مساله در اواخر بازی برخورد‌های کلامی تندی در زمین پیدا کردند تا اینکه با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، با یکدیگر به نزاع پرداختند. در این حال داور نیز مجبور شد با نشان دادن کارت قرمز، به این درگیری خاتمه دهد.

در این ماجرا یک هوادار حاضر در ورزشگاه به علت اصابت سنگ از ناحیه سر آسیب دید.

در همین ارتباط گاستون ایندا، معاون باشگاه واندرز به خبرنگاران گفت: بازیکنان به داوری اعتراض داشتند و به پرخاش علیه یکدیگر پرداختند؛ اما هیچ حرکت خشونت‌آمیزی صورت نگرفت. همین که سوت پایان به صدا درآمد، کنترل همه چیز از دست رفت بطوری‌که بیشتر بازیکنان با یکدیگر نزاع کردند.

یاماندا کاستا، مالک یوونتود نیز عنوان کرد: از آنچه روی داد، ناراحت و شرمنده هستیم.

در پی وقوع این حادثه فدارسیون فوتبال این کشور نیز اعلام کرد در مورد بازیکنان خاطی تصمیم گیری خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
اخراج 12 بازیکن توسط داور !.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داور 17 بازیکن را از زمین اخراج کرد!


در دیداری که در لیگ فوتبال اروگوئه بین تیم‌های واندررز و یوونتود برگزار شد، داور مسابقه به 17 بازیکن کارت قرمز نشان داد.

خبرگزاری مهر: در دیداری که در لیگ فوتبال اروگوئه بین تیم‌های واندررز و یوونتود برگزار شد، داور مسابقه به 17 بازیکن کارت قرمز نشان داد.

 این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید اما داور پس از اینکه یکی از بازیکنان را در حین انجام بازی با کارت قرمز جریمه کرد، پس از بازی به دلیل درگیری بازیکنان مجبور شد 16 کارت قرمز دیگر به بازیکنان هر دو تیم نشان دهد.

 درگیری از زمانی آغاز شد که بازیکنان واندررز معتقد بودند داور می بایست در لحظات پایانی دیدار خطای بر روی "گاستون رودریگز" را پنالتی اعلام می کرد.

بازیکنان دو تیم در پایان دیدار با مشت و لگد به جان هم افتادند و داور دیدار، "لئودان گونزالز"، از هر تیم 8 بازیکن را با کارت قرمز جریمه کرد. درگیری به سکوهای ورزشگاه "پارکه ویه‎را" در مونته ویدئو کشید و سر یک هوادار به دلیل اصابت سنگ شکافت.

طبق قوانین داوری، هیچ تیمی نمی تواند در جریان بازی بیش از چهار بازیکن اخراجی داشته باشد.