ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور دربی انصراف داد!


هنوز داور بازی روز جمعه سرخابی های پایتخت به طور رسمی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

خبرآنلاین: هنوز داور بازی روز جمعه سرخابی های پایتخت به طور رسمی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

در حالی که کمتر از 48 ساعت تا دربی 82 باقی مانده است هنوز داور این مسابقه از سوی کمیته داوران معرفی نشده است. این موضوع باعث شده است تا شایعات پیرامون بحث قضاوت دربی به شدت بالا بگیرد. در حالی که کمیته داوران، تیم داوری همه بازی های این هفته لیگ را به جز دربی اعلام کرده است، ولی باز هم شایعات مبنی بر این است که محسن ترکی همانند بازی رفت، قضاوت بازی برگشت را هم بر عهده دارد. البته این خبر هنوز قطعی نشده است. حتی ایسنا امروز از کمیته داوران انتقاد کرد که اگر ترکی به عنوان داور دربی 82 انتخاب شده، پس چرا این موضوع را اعلام رسمی نمی کنند؟

البته شایعات همین جا تمامی ندارد. جالب اینجاست که چند ساعتی است در فضای مجازی این شائبه به وجود آمده است که محسن ترکی قضاوت بازی روز جمعه را نپذیرفته است. این خبر خیلی عجیب به نظر می رسد و در این بازار داغ شایعه های پیش از دربی شدیدا ذهن طرفداران استقلال و پرسپولیس را درگیر کرده است. حتی خیلی ها از این می گویند که در صورت انصراف ترکی، حسین زرگر اصلی ترین گزینه برای قضاوت شهرآورد روز جمعه است. همچنین باید توجه کرد که کمیته داوران هنوز اسم ترکی را به عنوان داور دربی 82 اعلام نکرده است و می تواند به راحتی به گزینه های دیگر هم فکر کند.

در هر حال فردا به نظر آخرین فرصت برای انتخاب رسمی داور است. چرا که همین الان و در فاصله کمتر از 48 ساعت به دربی هم کمی برای انتخاب تیم داوری دیر شده است.


ویدیو مرتبط :
گزارش ویژه- انتخاب داور دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه عجیب؛ داور دربی انصراف داد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دربی

هنوز داور بازی روز جمعه سرخابی های پایتخت به طور رسمی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام نشده که شایعه ای عجیب در حال انتشار است.

به گزارش، در حالی که کمتر از 40 ساعت تا دربی 82 باقی مانده است هنوز داور این مسابقه از سوی کمیته داوران معرفی نشده است. این موضوع باعث شده است تا شایعات پیرامون بحث قضاوت دربی به شدت بالا بگیرد.

در حالی که کمیته داوران، تیم داوری همه بازی های این هفته لیگ را به جز دربی اعلام کرده است، ولی باز هم شایعات مبنی بر این است که محسن ترکی همانند بازی رفت، قضاوت بازی برگشت را هم بر عهده دارد.

البته این خبر هنوز قطعی نشده است. حتی خبرگزاری ها امروز از کمیته داوران انتقاد کردند که اگر ترکی به عنوان داور دربی 82 انتخاب شده، پس چرا این موضوع را اعلام رسمی نمی کنند؟
 
البته شایعات همین جا تمامی ندارد. جالب اینجاست که چند ساعتی است در فضای مجازی این شائبه به وجود آمده است که ترکی قضاوت بازی روز جمعه را نپذیرفته است. این خبر خیلی عجیب به نظر می رسد و در این بازار داغ شایعه های پیش از دربی شدیدا ذهن طرفداران استقلال و پرسپولیس را درگیر کرده است.

حتی خیلی ها از این می گویند که در صورت انصراف ترکی، حسین زرگر اصلی ترین گزینه برای قضاوت شهرآورد روز جمعه است. همچنین باید توجه کرد که کمیته داوران هنوز اسم ترکی را به عنوان داور دربی 82 اعلام نکرده است و می تواند به راحتی به گزینه های دیگر هم فکر کند.

در هر حال فردا به نظر آخرین فرصت برای انتخاب رسمی داور است. چرا که همین الان و در فاصله کمتر از 48 ساعت به دربی هم کمی برای انتخاب تیم داوری دیر شده است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین