ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور جنجالی به لیگ برتر برمی گردد


قرار است کلاس توجیهی داوران لیگ برتر برگزار شود و این در حالی بود که برخی می گفتند ممکن است این کلاس برگزار نشود.

وب سایت برنامه نود: قرار است کلاس توجیهی داوران لیگ برتر برگزار شود و این در حالی بود که برخی می گفتند ممکن است این کلاس برگزار نشود.

قرار است در کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر، از ۳۰ تیر تا ۲ مرداد ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و جالب این است که در میان داورانی که در این کلاس شرکت کرده‌اند نام محسن قهرمانی داور جنجالی دیده می شود.

معنی این خبر این است که این داور جنجالی بعد از یک سال و چند ماه به داوری برگردد. باید دید که محسن قهرمانی با چالش های پیش رو چه خواهد کرد. چرا که اعتماد دوباره به یک داور با آن هم حاشیه و ماجرا کار راحتی نیست. در هر حال عنایت گفته است که از قهرمانی استفاده خواهد کرد و ظاهرا هم نمی خواهد اجازه دهد که فغانی سه جلسه محروم شود.


ویدیو مرتبط :
کتک زدن داور لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت داور جنجالی به لیگ برتر؟/کار محسن قهرمانی به FIFA و AFC می کشد



اخبار,اخبارورزشی,محسن قهرمانی

او در دیداری که به فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مشهد داشت، تمایلش را برای بازگشت دوباره اعلام کرد اما بعید به نظر می رسد این کمیته به سادگی با بازگشت او موافقت کند. قهرمانی به دلیل اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس که منجر به افشاگری درباره پرونده باشگاه راه آهن شد، با محرومیت 8 ماهه مواجه شد.

 

او پس از پایان محرومیتش، قصد بازگشت دوباره به لیگ برتر را دارد اما مسئولان کمیته داوران می گویند شفاهی چیزی را نمی پذیرند و ابتدا او باید نامه کتبی بدهد. در همین حال اصفهانیان رئیس کمیته داوران به ایسنا گفت: «با وجود اینکه اصفهانیان محرومیتش را پشت سر گذاشته اما باید بدانید که شرایط محرومیت داوران با مربیان و بازیکنان متفاوت است. در هر صورت قهرمانی باید ابتدا پس از اتمام لیگ، درخواست رسمی و کتبی به ما بدهد تا پس از آن با بررسی شرایط، اگر بازگشت ایشان مغایر با قوانین fifa و afc نبود، زمینه‌ برای بازگشت او به عرصه قضاوت فراهم شود.

 

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین