ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور بازی ایران و امارات


داور کشور ژاپن دیدار تیم‌های ایران و امارات در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زند.

خبرگزاری فارس: تیم ملی کشورمان در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.

براساس اعلام مسئولان برگزارکننده رقابت‌ها ساتو ریوچی از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این مسابقه "رشید الدوساری" قطری را به عنوان ناظر انتخاب کرد.

در دیگر دیدار این گروه، قطر با بحرین روبه‌رو می‌شود که داوری از کشور عمان قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان تیم ملی ایران بعد از بازی ایران -امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داور ژاپنی،‌ نقطه شوم بازی ایران ـ امارات بود!



اخبار,اخبارورزشی,دیدار تیم‌های ایران و امارات

مسئولان فوتبال امارات همچنان به انتخاب داور ژاپنی برای دیدار تیم‌های ایران و امارات انتقاد دارند.

  روز گذشته دیدار تیم های ملی ایران و امارات در مرحله گروهی جام ملت‌های 2015  آسیا برگزار شد و در پایان شاگردان کارلوس در دقایق پایانی به برتری یک بر صفر رسیدند و با صدرنشینی راهی مرحله بعدی شدند. در پایان این دیدار مسئولان اماراتی هجمه سنگینی را علیه هاتو لویجی، داور ژاپنی به راه انداختند.

راشد الزعابی، نایب رئیس اول مدیر تیم های ملی امارات درباره این دیدار اظهار داشت: روز گذشته بازیکنان ما بازی خیلی خوبی را مقابل تیم ملی ایران به نمایش گذاشتند و همه آنها به درستی وظایف شان را در زمین پیاده کردند، اما داور ژاپنی انتخاب درستی برای این مسابقه نبود و انتخاب این داور برای بازی با ایران نکته شوم این دیدار بود.

وی ادامه داد: در جریان بازی 70 درصد از زمان مسابقه در اختیار تیم ما بود،‌ اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، به هر حال نباید فراموش کنیم که این اشتباه کمیته داوران AFC بود که داوری ژاپنی را برای این بازی انتخاب کرد. این انتخاب اشتباه بود چون سرنوشت این بازی با حریف بعدی ژاپن گره خورده بود و نباید یک ژاپنی این مسابقه را سوت می زد.

الزعابی تاکید کرد: ما به ایران باختیم، اما باید به بازیکنان تیم ملی کشورم تبریک بگویم چون با قدرت ایران را تحت فشار گذاشتند و نشان دادند پتانسیل بالایی در فوتبال آسیا دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امارات شانسی برای برتری مقابل ژاپن در مرحله بعدی مسابقات جام ملت ها دارد یا نه، گفت: ما تا اینجای مسابقات بازی های خوبی را انجام داده‌ایم و نشان داده‌ایم می‌توانیم مقابل هر تیمی با قدرت بازی کنیم. بدون تعصب باید بگویم در سه بازی قبلی که برابر تیم‌های ملی ایران، بحرین و قطر انجام دادیم به مراتب بهتر از آنها بودیم.
 
 اخبار ورزشی  -  فارس