ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داور ازبک گزینه اصلی قضاوت فینال


روشن ایرماتوف ازبکستانی گزینه اصلی قضاوت فینال جام جهانی میان آلمان و آرژانتین است.

ورزش سه: روشن ایرماتوف ازبکستانی گزینه اصلی قضاوت فینال جام جهانی میان آلمان و آرژانتین است.

ایرماتوف که تا کنون 9 بازی را در جام‌های جهانی قضاوت کرده است ، به احتمال فراوان فینال را سوت می زند و رکورد جدیدی را با 10 بازی ثبت می کند.

ولاسکو کاربایو، داور اسپانیایی احتمالا داور چهارم این بازی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
قضاوت فینال تنیس ویمبلدون با داور ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 گزینه اصلی قضاوت دربی را بشناسید



اخبار,اخبارورزشی,گزینه اصلی قضاوت دربی

 

 اخبار ورزشی -  3 گزینه اصلی قضاوت دربی را بشناسید

اصلی ترین گزینه های مدنظر کمیته داوران برای قضاوت دربی مشخص شده اند.

به گزارش جام نیوز، حساسیت مسابقه پرسپولیس و استقلال در هفته پانزدهم به حدی است که کمیته داوران همیشه از چند هفته زودتر یا حتی از ابتدای فصل گزینه هایی را برای قضاوت این دیدار در نظر می گیرند.

 این فصل هم بررسی ها برای انتخاب داور این مسابقه از همان ابتدای فصل آغاز شده است. بر همین اساس یدالله جهانبازی، تورج حق وردی و احمد صالحی از اصلی ترین گزینه های مدنظر کمیته داوران برای قضاوت دربی هستند.

به همین دلیل است که فدراسیون بازی های حساس کمتری را ابتدای فصل به این داوران تا حاشیه ای برای آنها به وجود نیاید و انتخاب را برای مسئولان راحت تر کند.

گفته شده زرگر هم یکی از گزینه های مدنظر کمیته داوران بوده که به دلیل حاشیه های به وجود آمده در بازی استقلال مقابل ملوان نام او را از لیست فوق خارج شده است.


 اخبار ورزشی - جام نیوز