ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داوری: مرفاوی استعفا نمی‌داد،بركنارش می‌كردم



 

 

داوری: مرفاوی استعفا نمی‌داد،بركنارش می‌كردم

 

عدم توانایی مدیریت باعث اتفاقات ناخوشایند شد

داوری: مرفاوی استعفا نمی‌داد،بركنارش می‌كردم

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: اگر مرفاوی در پایان بازی با فجرسپاسی کناره‌گیری نمی‌کرد، برکنارش می‌کردم.

عبدالرضا داوری در خصوص شکست 2 بر یک خانگی مس کرمان برابر فجرسپاسی عنوان کرد: اتفاقات و درگیری‌های به وجود آمده میان مربیان و بازیکنان با خبرنگاران و هواداران و اعتراض تماشاگران،‌ به علت عدم توانایی کادر فنی و مدیریت باشگاه در کسب نتایج بود.

وی در مورد استعفای مرفاوی خاطرنشان کرد: قاعدتاً پس از کسب این نتایج باید این اتفاق رخ می‌داد و اگر استعفا هم صورت نمی‌گرفت ما مرفاوی را برکنار می‌کردم. همچنین نژادزمانی مدیرعامل باشگاه را برکنار کردم زیرا این افراد نتوانستند آنچه انتظار داشتیم را برآورده کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مس افزود: تیم نیازمند شوک جدیدی است که باید به آن داده شود. در حال حاضر برای مدیریت باشگاه حاج‌اسماعیلی یکی از معاونین را به عنوان سرپرست موقت انتخاب کردم تا در چند روز آینده تصمیم قطعی خود را اتخاذ کنم.

وی درباره جایگزین صمد مرفاوی تصریح کرد: ما با فلمینگ قرارداد داریم و در حال حاضر وی را به عنوان سرمربی موقت تیم مس انتخاب خواهیم کرد تا در آینده با او مذاکرات لازم را انجام دهیم و شرایط وی را بسنجیم و در صورت استاندارد بودن با خواسته‌‌های باشگاه هدایت تیم را برعهده بگیرد.

داوری در مورد رفتار برخی بازیکنان مس به فارس گفت: کرمان مهد فرهنگ و یکی از قطب‌‌های تمدن به شمار می‌آید. برای ما آنچه مهم است، اخلاق بازیکن است برد و باخت پس از آن اهمیت دارد. مطمئن باشید با بازیکنانی که به فرهنگ استان خدشه وارد کردند برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی بتوانند چنین رفتارهایی را انجام دهند. به هیچ عنوان با آنها مماشات نمی‌کنیم و برای این موضوع کمیته خاصی را تشکیل می‌دهیم تا در مورد آن رسیدگی کنند.

داوری اظهار داشت: حسن واحدی را به عنوان نماینده ویژه خود منصوب می‌کنم تا با اختیارات تام در کرمان بتواند تمام وضعیت تیم را زیر نظر بگیرد و تیم را از بحران کنونی خارج کند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های مرفاوی و کارشناسی داوری راه آهن - پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرفاوی از سمت خود استعفا کرد


سرمربی تیم فوتبال صبای قم از سمت خود استعفا کرد.

خبرگزاری تسنیم: صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از کسب تساوی ۲ بر ۲ برابر راه‌آهن از سمت خود استعفا کرد.

این در شرایطی است که هفته گذشته تیم صبا برابر پرسپولیس در قم شکست خورد و امروز نیز مقابل راه‌آهن در ورزشگاه دستگردی به تساوی رسید.

صبا با ۹ امتیاز هم اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد. این تیم تاکنون ۲ برد، ۲ باخت و ۳ تساوی به دست آورده است.