ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی: کواچ جزو بهترین مربیان اروپا بود


رئیس فدراسیون والیبال گفت: زمانی که کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا و ایتالیا بود ولی اصرار داشت که با کادر فنی خودش کار کند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره حضور رائول لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: زمانی که ولاسکو در ایران بود از چند مربی به عنوان کسانی که مورد تأیید او هستند، نام می‌برد ولی برای ما مهم این بود که مربی مورد نظرمان بتواند نظم و دیسیپلین را علاوه بر بار فنی به تیم منتقل کند.

وی ادامه داد: لوزانو چهار سال سرمربی تیم ملی لهستان بود و تیم حاضر و آماده‌ای را به مربی بعدی خود یعنی آناستازی تحویل داد. من زمانی‌که ولاسکو را هم به ایران آوردم، خیلی‌ها می‌گفتند که او در چند سال گذشته به هیچ افتخاری نرسیده است ولی وقتی او به ایران آمد، عوامل موفقیت این مربی آماده بود و تیم ایران پیشرفت زیادی کرد. این شرایط در خصوص لوزانو هم صدق می‌کند.

رئیس فدراسیون والیبال درباره پاداش ملی‌پوشان توضیح داد: خوشبختانه همه تعهدات وزارت ورزش به بازیکنان پیش از اعزام به جام جهانی 2015 ژاپن پرداخت شد. لوزانو و سیچلو نیز حدود 25 روز دیگر در تهران خواهند بود تا ضمن نهایی کردن قرارداد، برنامه روزشماری را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنیم.

داورزنی در خصوص اشتباه بودن انتخاب کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: نمی‌توان به این باره فقط با بله یا خیر پاسخ داد.کواچ وقتی به ایران آمد، جزو بهترین مربیان اروپا و ایتالیا بود ولی اصرار زیادی داشت که با کادر فنی خودش کار کند که البته توانایی زیادی نداشتند.


ویدیو مرتبط :
نارضایتی داورزنی از کواچ و کادر فنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا در صدر برترین مربیان اروپا


پپ گواردیولا بالاتر از ژوزه مورینیو در صدر برترین مربیان اروپا از دید کارشناسان ساکرنت قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: پپ گواردیولا بالاتر از ژوزه مورینیو در صدر برترین مربیان اروپا از دید کارشناسان ساکرنت قرار گرفت.

لیگ‌های باشگاهی در اروپا در ابتدای راه خود قرار گرفته است و از همین ابتدا را می‌توان تیم‌های مدعی در این فصل را حدس زد. بایرن مونیخ در آلمان، چلسی در انگلیس، بارسلونا در اسپانیا و یوونتوس در ایتالیا در صدر جدول قرار گرفتند و نمایشی خوبی در این فصل داشتند.

با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای لیگ‌های باشگاهی در اروپا به دلیل برگزاری دیدارهای انتخابی جام ملت‌های اروپا کارشناسان ساکرنت در گزارشی 20 مربی برتر باشگاهی فوتبال اروپا را انتخاب کردند که در این فهرست پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ بالاتر از ژوزه مورینیو در صدر قرار گرفته است.

فهرست 20 مربی برتر اروپا

پپ گواردیولا پس از جدایی از بارسلونا هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت و توانست این تیم را به قهرمانی در لیگ و جام حذفی آلمان برساند ولی با شکست 5 بر صفر برابر رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از عنوان قهرمانی یوپ هاینکس دفاع کند.

بایرن امسال نیز با پپ گواردیولا در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد. آن‌ها دو دیدارشان را در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی پشت سر گذاشتند و امیدوارند تا بتوانند به قهرمانی در اروپا دست یابند.

1- پپ گواردیولا، بایرن مونیخ

2- ژوزه مورینیو، چلسی

3- دیگو سیمئونه، آتلتیکو مادرید

4- یورگن کلوپ، بوروسیا دورتموند

5- لوئیس فان خال، منچستریونایتد

6- مانوئل پیگرینی، منچسترسیتی

7- برندان راجرز، لیورپول

8- آنتونیو کونته، یوونتوس

9- رودی گارسیا، رم

10- روبرتو مارتینز، اورتون

11- کارلو آنچلوتی، رئال مادرید

12- اونای امری، سویا

13- یوآخیم لوو، تیم ملی آلمان

14- مارسلو بیلسا، مارسی

15- فرانک دی بوئر، آژاکس

16- ویسنته دل‌بوسکه، تیم ملی اسپانیا

17- چزاره پراندلی، گالاتاسرای

18- مائوریسیو پوچتینو، ساوتهمپتون

19- آرسن ونگر، آرسنال

20- رافائل بنیتس، ناپولی