ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی: هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم


رئیس فدراسیون والیبال از قطع نشدن همکاری کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت: پس از جمع‌بندی نهایی در فضایی مناسب بهترین راه حل را انتخاب می‌کنیم.

مشرق: پس از مطرح شدن اخباری در خصوص قطع همکاری اسلوبودان کواچ با فدراسیون والیبال ایران، محمدرضا داورزنی اظهار داشت: ما تا کنون سه جلسه رسمی برای بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در جام‌جهانی داشته‌ایم و به نتایج خوبی هم رسیدیم. نقطه نظرات خوبی را دریافت کردیم و همچنان در حال بررسی راه حل‌هایی هستیم که ارائه شده است.

داورزنی افزود: تمامی نتایج این جلسات و نقطه نظرات ارائه شده در جلسه روز یکشنبه هیأت رئیسه بررسی مجدد و جمع‌بندی نهایی می‌شود. ما در هیأت رئیسه همه این راه کارها مورد بررسی قرار می‌دهیم و در نهایت به یک نقطه نظر مشترک خواهیم رسید.

داورزنی افزود: نمی‌توان همه نقاط ضعف‌ها را از سوی یک نفر ببینیم و فقط یک نفر را مقصر بدانیم. ما نمی‌خواهیم به طور سطحی از مسائل بگذریم. می‌خواهیم مشکل اصلی تیم ملی را پیدا و آن را درمان کنیم. ما باید با کواچ هم مذاکراتی داشته باشیم و نظر وی را هم بشنویم. تمام تلاشمان‌مان را می‌کنیم تا قبل از آغاز لیگ برتر به یک جمع‌بندی نهایی برسیم و پس از آن با کواچ هم مذاکراتی انجام می دهیم و در نهایت سرفرصت و با دقت کامل تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: هرگز نمی‌خواهیم با عجله تصمیم بگیریم. این موضوع تصمیم مهمی است. باید در کمال دقت و از روی حوصله در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. مهمترین هدف والیبال ایران در هشت سال گذشته در مسابقات انتخابی المپیک در سال آینده خلاصه می‌شود. هر آنچه که می‌توانیم باید انجام دهیم تا به یک راه حل مطمئن و عالی برسیم، چرا که باید به مردم و علاقمندان والیبال پاسخگو باشیم. باید کاری کنیم تا دوباره بتوانیم لبخند رضایت را بر لبان مردم ایران بنشانیم. از همه خانواده والیبال به ویژه اصحاب رسانه می‌خواهم در این راه ما را یاری کنند تا بتوانیم با کنترل فضا و افکار عمومی فضایی را ایجاد کنیم تا به کمک هم بتوانیم به بهترین راه حل ممکن برسیم.


ویدیو مرتبط :
درس ریاضی ششم جمع و تفریق کسر ها-علی داورزنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات افزایش‌های جدید حقوق امسال کارگران/ جمع‌بندی نهایی به دولت می‌رود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جزئیات افزایش‌های جدید حقوق امسال کارگران/ جمع‌بندی نهایی به دولت می‌رود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه در نیمه دوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان نشست فوق العاده شورای عالی کار برای تعیین حق خواروبار و حق مسکن جدید برگزار می شود گفت: درباره برگشت لایحه اصلاح قانون کار به دولت، چیزی به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران گفت: در کشور ما بنگاه هایی وجود دارد که شاید معروفیتی نداشته باشند اما کارهایی انجام داده اند که در کشورهای دنیا نیز می تواند رقابت کرده و کشور را خودکفا کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در بخشهای مواد غذایی و دارویی، صنعت و مهارت افرادی به صورت خودجوش دوره هایی را دیده اند و سپس خلاقیتهای را داشته اند که کشور را به لحاظ ارزی و توسعه اشتغال تقویت کرده است.

عباسی با تاکید بر هفته کارگر تصریح کرد: علاقه مند هستیم که کارگران بتوانند در تولید نقش بیشتری داشته و ابتکاراتی را در کار نشان دهند. این حرکتها می تواند برای آنها سرمایه شود و ما نیز آمادگی داریم آنها را از هر جهت مورد حمایت قرار دهیم.

کارگرانی با دستمزد 1 تا 2 میلیون در ماه

وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در میدان عمل کارگر ایرانی که آمده تولیدی را انجام داده مورد حمایت سرمایه گذاران قرار گیرند تا بتوانیم تولید انبوه داشته باشیم. در این مقطع از کار نیازمند حمایتهای سرمایه گذاری از تولیدات کارگران ایرانی هستیم و در قالب تعاونی ها نیز می توانیم حمایت هایی را از اینگونه اقدامات داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره بازبودن پرونده تعیین حداقل دستمزد سال جاری و اینکه چه تغییراتی قرار است در مزایای جانبی کارگران برای سال جاری اعمال شود؟ گفت: حداقل دستمزد تعیین شده برای سال جاری کف حمایتها است و ما کارگرانی داریم که به لحاظ نوع تخصص و مهارتی که دارند بین 1 تا 2 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

عباسی ادامه داد: بحث حمایتهای بیمه ای، رفاهی و مسکن و خواربار را نیز در اولین جلسه ای که شورای عالی کار در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می کند مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد که با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی خواهد بود.

نشست فوق العاده شورای عالی کار

وی درباره ارائه جمع بندی نشست ویژه شورای عالی کار به رئیس جمهور در بحث افزایش حق مسکن سال جاری کارگران اظهار داشت: در بخش حق مسکن وقتی در شورای عالی کار تصمیم گیری شود برای تایید نهایی برای رئیس جمهور ارسال می شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره میزان افزایش حق مسکن و بن نقدی کارگران در شورای عالی کار، تاکید کرد: اینکه به چه میزان حق خواروبار و حق مسکن سال جاری کارگران بخواهد افزایش داشته باشد با نظر کارگران و کارفرمایان تعیین خواهد شد.

به گفته عباسی، توافق دوگروه در این بخش لازم است و ما در بحث دستمزد نیز به همین شکل توانستیم کار را جمع بندی کنیم، یعنی دو گروه کارگر و کارفرما نشست هایی را داشته اند و سپس به یک نقطه مشترک و واحدی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه درباره افزایش حق مسکن و خواربار سال جاری کارگران و مشمولان قانون کار نیز به همین صورت و بر اساس نظرات کارگران و کارفرمایان اقدام خواهد شد افزود: البته ما خادم کارگران هستیم و این گروه را تنها نخواهیم گذاشت.

عباسی در واکنش به شکایت مزدی: قانون را عینا اجرا کردیم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره شکایت صورت گرفته از سوی برخی گروه های کارگری درباره تخلف در تعیین حداقل دستمزد 487 هزار و 125 تومانی سال جاری، گفت: در رابطه با بحث شکایت، بیشتر جنبه های فرعی و رسانه ای کار دنبال می شود، چون در صورتی شکایت قابل طرح است که ما فرایند تعیین دستمزد را به صورت قانونی انجام نداده باشیم، ما در این بخش هر چیز که عین قانون بوده را اجرا کردیم.

عباسی تاکید کرد: با اینکه کار تعیین حداقل دستمزد امسال انجام شده باز هم در اینجا قانون باید برای ما مشخص کند و چیزی نیست که از جای دیگری آمده باشد. دیوان عدالت اداری در صورتی کار را بررسی می کند که نرخی تعیین شده باشد و آن نرخ پرداخت نشود و خلاف آن صورت گیرد، نه اینکه نرخ تعیین و ابلاغ شده، هر سال نیز همین گونه بوده و حال به اینصورت درآمده باشد. به گفته وی، ما باید راه های دیگری را برای حمایت از کارگران پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه ایرادات گرفته شده از لایحه اصلاح قانون کار بیشتر سیاسی است؟ گفت: نظر من این است اینهایی که اظهارنظر می کنند، کار را از مسیر قانونی خود دنبال نمی کنند. آنهایی که تشکلهای قانونی بوده و نمایندگان قانونی تشکلها هستند نشسته اند خودشان بررسی کرده اند و به اندازه حق خود رای داده اند و ما نیز به عنوان مجریان قانون آن را پذیرفته ایم.

چرا باید لایحه اصلاح قانون کار برگشت بخورد؟

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره که برخی مباحث درباره برگشت لایحه اصلاح قانون کار به دولت برای رفع اختلاف نظرهای موجود مطرح شده و در کمیسیون اجتماعی مجلس نیز مورد بررسی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: تاکنون چیزی به عنوان رسمی به وزارتخانه اعلام نشده است.

عباسی با تاکید بر اینکه اگر چیزی به صورت رسمی اعلام شود مانند لایحه اصلاح قانون تعاون که قبلا نیز به مجلس ارسال شده بود و سپس به دولت برگشت داده شد و پس از اصلاح دوباره هم اکنون در دولت برای ارائه به مجلس قرار دارد، می توان کار را دنبال کرد.

وی در این ارتباط که اگر موضوع به صورت رسمی به دولت اعلام شود، آیا مورد پذیرش و بازپس گیری لایحه اصلاح قانون کار قرار خواهد گرفت؟ اظهار داشت: من فکر نمی کنم که آنقدر اختلاف نظر زیاد باشد که بخواهد لایحه به دولت برگشت بخورد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بعد از حدود 28 سال از اجرای قانون فعلی کار وقتی یک تصمیمی گرفته می شود می توان در کمیسیونهای تخصصی آن را اصلاح و موارد را رفع کرد./مهر