ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی: هدف‌مان سکوی المپیک است


رئیس فدراسیون والیبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه پیدا کند، گفت: والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون والیبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه پیدا کند، گفت: والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل در هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: انصافا بازیکنان ایران برای سربلندی مردم تلاش زیادی را انجام دادند

وی افزود: در روزهای اخیر، مردم به خاطر تغییری که در کادرفنی صورت گرفته بود، وسواس زیادی داشتند و نگران این بودند که روند صعودی ما ادامه پیدا نکند اما این موفقیت نشان داد مسیر صعودی‌مان درست است و ان‌شاء‌الله در ایران، این روند را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران همچنین یادآور شد: هنوز چیزی تمام نشده است زیرا ما در خاک خود باید مقابل برزیل، ایتالیا و لهستان بازی کنیم. این را هم بگویم که ما مسابقات قهرمانی جهان را در ماه‌های آینده پیش‌رو داریم. افق بعدی‌مان موفقیت در المپیک و قرار گرفتن روی سکو در آن مسابقات است.

داورزنی همچنین با تشکر از ملی‌پوشان والیبال، به آنها خسته نباشید گفت و افزود: شناخت و تجربه کواچ بیشتری پیدا می‌کند. من امیدوارم این روند ادامه پیدا کرده و والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای داورزنی در مورد راههای رسیدن به المپیک 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داورزنی: امسال المپیک هدف‌ما است


رئیس فدراسیون والیبال گفت: امسال بازی‌های سختی در پیش داریم و به نوعی در میدان جنگ هستیم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی در پایان قرعه‌کشی هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در مورد هم‌گروهی ایران با تیم‌های قزاقستان، کویت، عمان و چین تایپه اظهار داشت: تیم‌های خوبی در این دور از مسابقات حضور پیدا می‌کنند و فکر می‌کنم ایران،‌استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان شانس بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند. ما تلاش می‌کنیم هم میزبان شایسته‌ای باشیم و هم سومین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات را کسب کنیم.

وی ادامه داد: هدف ما قهرمانی در این مسابقات و همچنین کسب آمادگی برای مسابقات جام جهانی است تا بتوانیم در اولین ایستگاه انتخابی المپیک عملکرد شایسته‌ای داشته باشیم. ۳ تیم برتر این مسابقات همراه ژاپن و ۴ تیم از قاره‌های دیگر در مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد تا تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شود.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد:‌هدف‌مان این است که از مسابقات جام جهانی به صورت مستقیم المپیکی شویم تا سورپرایز دیگر را رقم بزنیم هر چند می‌دانیم کارمان بسیار سخت است. همچنین می‌خواهیم به مراحل پایانی المپیک هم برسیم.

داورزنی گفت: مصمم هستیم که ضمن صعود به المپیک در جمع ۴ تیم برتر المپیک و حتی سکوی این مسابقات قرار بگیریم. امسال رقابت‌های سختی داریم و به نوعی در میدان جنگ هستیم.

وی با بیان اینکه باید به مسیر پیشرفت‌مان ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: هدف‌مان در مسیری که شروع کرده‌ایم رسیدن به سکوی المپیک است و مطمئن باشید امسال تکلیف‌مان را با المپیک روشن می‌کنیم.