ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی زیر تیغ جراحی رفت


رئیس فدراسیون والیبال به علت مشکل تیروئید زیر تیغ عمل حراجی می‌رود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون والیبال به علت مشکل تیروئید زیر تیغ عمل حراجی می‌رود.

محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که دو ماهی است از مشکل تیروئید رنج می‌برد، به علت حاد شدن این بیماری، ظهر امروز یکشنبه 24 فروردین در بیمارستان خاتم الانبیاء زیر تیغ عمل جراحی می‌رود و پس از انجام عمل جراحی به مدت 72 ساعت در بیمارستان بستری خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
چرا دخترا میرن زیر تیغ جراحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود...



 

 

 

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود...

 

به خاطر وجود تومور پیشرفته در کنار کبد

آبیدال زیر تیغ جراحی می‌رود

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به خاطر داشتن تومور پیشرفته در کنار کبد خود زیر تیغ جراحان می‌رود.

به نقل از رویترز، اریک آبیدال بازیکن شماره 22 بارسلونا روز گذشته با درد شدید به اورژانس بیمارستان مرکزی کاتالونیا منتقل شد و پزشکان پس از عکس برداری متوجه یک تومور پیشرفته در کنار کبد او شدند.

تجویز پزشکان یک رژیم غذایی بسیار تاثیرگذار و مهم است تا این بازیکن در اوایل فصل تابستان تحت جراحی اصلی قرار بگیرد اما جمعه این هفته اولین جراحی برای او صورت خواهد گرفت.

آبیدال توان بازی کردن دارد اما نباید فشار زیادی به عضلات شکمی وارد شود و متابولیسم این بازیکن نیز باید به دقت توسط پزشکان مورد بررسی قرار بگیرد.