ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی در واکنش به حضورش به عنوان معاون وزیر ورزش: قطعا همکاری می‌کنم



مراسم تقدیر از خدمات محمد عباسی,معاون وزیر ورزش و جوانان,محمدرضا داورزنی

داورزنی در واکنش به حضورش به عنوان معاون وزیر ورزش: قطعا همکاری می‌کنم

محمدرضا داورزنی در واکنش به این که در دوره آینده معاون وزیر ورزش و جوانان خواهد شد، گفت: قطعا با وزیر جدید همکاری می‌کنم.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا سمت معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان به شما پیشنهاد شده است؟ اظهار کرد: من قطعا با وزیر ورزش و جوانان همکاری می‌کنم. فعلا والیبال کشور را اداره می‌کنیم. ان‌شاءالله هر جا ضرورت باشد کار می‌کنم. مهم نیست مسئولیتی داشته باشم. به آنچه که احساس تکلیف می‌کنم عمل می‌کنم. اکنون هم 32 سال است در ورزش حضور دارم و هر جا که نیاز باشد کار می‌کنم.

داورزنی اضافه کرد: من در کارگروه وزیر ورزش قبل از معرفی گزینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و وظیفه داشتم طبق درخواستی که شده بود همکاری کنم. اکنون هم در تلاش هستیم که وزیر ورزش پیشنهادی رای اعتماد خوبی بگیرد. سلطانی‌فر از چهره‌های خوب کشور است. او 12 سال سابقه فعالیت در شش استان را دارد. در حوزه اجرایی در عالی‌ترین مقام کار کرده است. دو سال قائم مقام ورزش بوده و با شناختی که از ایشان دارم حس می‌کنم می‌تواند در اداره امور ورزش موفق باشد.

رییس فدراسیون والیبال درباره حضور افراد متفرقه و دلال فوتبال در جلسات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد در جریان چنین مساله‌ای نیست.
وی همچنین درباره برگزاری مراسم تقدیر از خدمات محمد عباسی، یادآور شد: این اتفاق خوبی است که در ورزش خوش استقبال و خوش بدرقه باشیم .

 

روسای فدراسیون‌ها در این مراسم شرکت کردند و یک حرکت خودجوش انجام شد، جلسه تودیع و معارفه نیز برگزار خواهد شد، اما به رسم ادب از زحماتی که عباسی در دو سال گذشته داشته، حمایت می‌کنیم. ان‌شاءالله در هر سنگری که هست موفق باشد و وزیر بعدی هم بتواند اهداف و برنامه‌ها را عملی کند. ما به این رفاقت‌ها نیاز داریم. آرامش نیاز ورزش است که با هماهنگی وزیر امیدواریم شاهد رشد شکوفایی بیشتر باشیم.

وی درباره خصوصیات عباسی نیز گفت: عباسی انسان وارسته و اخلاق مداری است. در طول دو سال گذشته از نوع برخوردش با فدراسیون‌ها احساس خوبی داشتیم. نوع برخورد او و مراعات کردن حال دیگران از خصوصیات خوب عباسی بود. ایشان معلم خوبی بودند.

ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
تفاهم نامه همکاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کشتیرانی به اظهارات معاون وزیر اقتصاد/ اظهارات غیر مسئولانه و غیر مستدل جای تاسف دارد



کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران,سازمان خصوصی سازی

واکنش کشتیرانی به اظهارات معاون وزیر اقتصاد/ اظهارات غیر مسئولانه و غیر مستدل جای تاسف دارد

صنعت - روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی اظهارات خلاف واقع معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی بیانیه ای صادر کرد.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی روز چهارشنبه گذشته چهارم اردیبهشت ماه در گفتگویی با رسانه ها ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را فاقد اهلیت مالی عنوان کرد که با واکنش این شرکت مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اعلام کرد: آنچه در این گزارش خلاف واقع ، بیش از همه موجبات تعجب و تاسف را فراهم می کند اظهارات غیرمستدل و غیرمسئولانه معاون محترم وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر عدم اهلیت مالی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است .

در این بیانیه آمده است:صرف وجود یک اختلاف مالی آن هم در شرایطی که موضوع هم اکنون درحال رسیدگی در هیات داوری است به هیچ وجه منطقا و قانوناً موید عدم اهلیت مالی یک شرکت آن هم بدون توجه به سبقه این شرکت به عنوان ناوگان ملی کشور نمی تواندتلقی شود.

از سوی دیگرطرح چنین ادعاها و اظهاراتی بدون توجه به منشا اختلاف و قبل از فارغ شدن داوران از رسیدگی و بدون مداقه به شرایط و اوضاع و احوال تحریمی مترتب به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این حق را برای این شرکت فراهم می کندکه به طریق قضایی موضوع را پیگیری و اعاده حیثیت کند وعلی القاعده مقام محترم اظهارکننده این مطالب غیر واقع نیز می بایست از عهده خسارت مادی و معنوی موضوع در شرایط خطیر امروز بر آید.

 

در بخش دیگر بیانیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمده است:وقوع بحران مالی در بازارهای بین المللی و تبعات ناشی از تحریم های غیرقانونی و ناجوانمرانه اعمال شده توسط آمریکای جهانخوار و شرکای تجاری آنان در اروپا ، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در جذب منابع مالی با مشکلات جدی روبرو نمود به طوری که امکان پرداخت دو قسط آخر از هشت قسط مربوط به خریدسهام شرکت خیبر به مبلغ 9.8 میلیارد تومان را از این شرکت سلب کرد.

در این راستا تمامی عوامل استکبار از جمله بانکهای خارجی وام دهنده در جهت تشدید و همنوایی با تنگناهای ایجاد شده و به منظور به زانو در آوردن خاکریز مقدم تحریم ها (به اذعان تمامی دولتمردان و تحریم کنندگان) درخواست حال شدن یکجای وام هایشان را کردند که کمک بی دریغ دولت در تامین مبالغ وام ها نقشه های پلید آنان را نقش بر آب کرد .

سازمان خصوصی سازی در آن برهه از زمان می توانست با توجه به استحقاق شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برخورداری تخفیفات موضوع دستورالعمل های موجود در سازمان مذکور و با استناد به ارتقاء مادی و کیفی شرکت خیبر،بخش عمده ای از بدهی این شرکت کشتیرانی را تسویه و مابقی را دریافت کند.

گفتنی است شرکت خیبر در زمان تحویل گیری با پنج میلیون تومان سرمایه و تعداد اندک پرسنل،زیان ده بود اما کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اقدامات خود توانست آن را به شرکتی پویا و سودده تبدیل کند و ضمن افزایش و بکارگیری کارکنان مجرب و تحصیل کرده در این شرکت، سرمایه آن را به میزان قابل ملاحظه ای معادل 9 میلیارد تومان (1800 برابر) افزایش دهد.

اما با وجود این اقدامات ،عدم همکاری و همدلی سازمان خصوصی سازی باعث شد موضوع بارها و بارها از طریق مقام محترم وزارت صنعت ،معدن و تجارت به مقام محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی (وزیر دستگاه متبوع سازمان خصوصی سازی) ارجاع شود که باز هم افاقه نکرد، مضافآ به اینکه این شرکت کشتیرانی سالیان متمادی و قریب به 25سال پیگیر مطالبات قطعی و پذیرفته شده خود از دولت محترم بوده که عملا" بیش از بدهی مورد ادعای سازمان خصوصی سازی می باشد و علیرغم وجود منشاء واحد تاکنون موجبات تحقق فرایند تهاتر(با استناد به مواد مندرج در قانون بودجه کل کشور )در یک ساله اخیر نیز فراهم نشده است.

این شرکت کشتیرانی درپایان این بیانیه اعلام کرده است:ادعائی از طرف این شرکت در خصوص نحوه واگذاری سهام شرکت خیبر به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ایرادات مترتبه بر این فرایند در مراجع ذیصلاح، مطرح پیگیری می باشد./خبرآنلاین