ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دانمارک 1-0 هلند؛شکست فینالیست در متالیست



جام جهانی , ورزشگاه متالیست

 

هلند در ورزشگاه متالیست یک بر صفر مقابل دانمارک شکست خورد و یورو 2012 را به شکلی وحشتناک آغاز کرد.

هلند که از بخت‌های قهرمانی یورو به شمار می‌رفت مقابل دروازه حریف بسیار بد بود و موقعیت‌های فراوانی از دست داد. روبین ون‌پرسی به‌ویژه فاجعه‌بار بازی کرد و هیچ نشانی از مهاجمی نداشت که 37 گل برای آرسنال در این فصل زد.

اکنون اوضاع در گروه B بسیار پیچیده شده و دانمارک نشان داده که مدعی جدی صعود از این گروه است. آنها سه امتیاز فوق‌العاده ارزشمند را کسب کردند.

برت ون‌مارویک در غیاب اریک پیترز از جترو ویلمز در خط دفاعی استفاده کرد که 18 سال و 71 روز داشت. ویلمز جوان‌ترین بازیکن تاریخ یورو شد. او بود که اولین موقعیت جدی را خلق کرد و ضربه‌اش در دقیقه 3 از بالای دروازه به بیرون رفت.

هلندی‌ها توپ و میدان را در دست داشتند و ابراهیم افلای و آرین روبن دو موقعیت خوب را از دست دادند.

هلند با وجود عملکرد خوب، نمی‌توانست مقابل دروازه حریف کاری به پیش ببرد و در دقیقه 24 بود که روزگار بر آنها سیاه شد. مایکل کرون-دهلی، بازیکن دانمارک پشت محوطه جریمه توپ را گرفت و از مدافع مستقیم خود گذشت و توپ را از بین پاهای مارتن استکلنبرگ به گل تبدیل کرد.

دانمارک در ادامه از کناره‌ها حملات خوبی روی دروازه هلند ترتیب داد.

اما هلند در دقیقه 36 چیزی نمانده بود بازی را به تساوی بکشاند. اشتباه بزرگ استفان اندرسن آرین روبن را صاحب توپ کرد. او هم به پیش رفت و ضربه‌اش از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد.

سپس ون‌پرسی موقعیتی از دست داد که باعث شد برت ون‌مارویک سرش را تکان دهد. او پاس عالی وسلی اسنایدر را به شکلی بد کنترل کرد، اما در هر حال می‌توانست ضربه خوبی بزند که ضربه او هم بد بود و توپ با برخورد به اندرسن به بیرون رفت.

ون‌پرسی در ابتدای نیمه دوم دو موقعیت خوب دیگر روی پاس‌های اسنایدر را از دست داد.

سپس افلای ضربه‌ای زد که از فاصله‌ای نزدیک با دروازه به بیرون رفت.

دانمارک هم حمله کرد و ضربه کرون-دهلی را استکلنبرگ با نوک انگشتانش به بیرون فرستاد.

سپس کلاس یان هونتلار تازه‌وارد در موقعیتی تک به تک نتوانست توپ را از اندرسن عبور دهد. کار اسنایدر روی این موقعیت هم عالی بود.

در اواخر دیدار هم ضربه ون‌پرسی از بالای دروازه به بیرون رفت. هلندی‌ها زمانی دیگر تسلیم شدند که توپ در محوطه جریمه دو بار از فاصله‌ای نزدیک به دستان مدافع دانمارک برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

هلندی‌ها در بازی بعدی به مصاف آلمان می‌روند و دانمارک به دنبال شگفتی دیگری مقابل پرتغال است.../سایت گل


ویدیو مرتبط :
گلهای دیدار دانمارک و هلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلمان و پرتغال صعود کردند، دانمارک و هلند به خانه بازگشتند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام ملت‌های اروپا -۲۰۱۲

آلمان و پرتغال صعود کردند، دانمارک و هلند به خانه بازگشتند

خبرگزاری فارس: آلمان و پرتغال به عنوان تیم‌های اول و دوم از گروه مرگ جام ملت‌های اروپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند و دانمارک و هلند از صعود بازماندند.

 چهار تیم قدرتمند آلمان، دانمارک، هلند و پرتغال از ساعت 23:15 یکشنبه شب در دو شهر از اوکراین به میدان رفتند تا با انجام آخرین دور از پیکارهای گروه دوم تکلیف تیم‌های صعود کننده را مشخص کنند.

 

آلمان2-دانمارک1

در ورزشگاه له‌ویف آلمانی‌‌ها که از دو بازی قبلی مقابل پرتغال و هلند دو برد و 6 امتیاز اندوخته کرده بودند، برابر دانمارک قرارگرفتند. ژرمن‌ها در سایه بازی هجومی خود در 45 دقیقه نخست، به گل در دقیقه 19 توسط لوکاس پودولوسکی، ستاره عضو تیم کلن رسیدند اما کرون دلی بازیکن موفق دانمارکی‌ها در یورو 2012 موفق شد در دقیقه 25 بازی را به تعادل کشاند تا دو تیم نیمه نخست را با تساوی به پایان ببرند.

در نیمه دوم پس از مدتی که دانمارکی‌ها حملات پراکنده‌ای انجام دادند، تیم آلمان بار دیگر بر بازی مسلط شد و توانست توسط راس بن‌در در دقیقه 81 گل دوم را به ثمر رساند و با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه موسوم به گروه مرگ به مرحله بعد صعود کند.

 

ترکیب تیم ‌های آلمان و دانمارک به این شرح است:

آلمان: نویر، لارس بن‌در، هوملس، باداشتوبر، لام، خدیرا،‌شواین اشتایگر،‌توماس مولر(84 کروز)، اوزیل، پودولوسکی(از دقیقه 64 شورله)، گومس(از دقیقه 74 کلوزه)

سرمربی: یواخیم لو

دانمارک: آندرسن، یاکوبسن،‌کاجر، اگر، پولسن(82 نیکلسن)، کویست،‌اریکسن،‌ پالسن، زیملینگ(از دقیقه 80 کریستن)، کرون‌دلی، بنتنر

سرمربی: مورتن اولسن

 

پرتغال2-هلند1

همزمان با این پیکار در ورزشگاه متالیست خارکف ، هلند و پرتغال برابر هم صف‌آرایی کردند و همانند مصاف دیگر گروه نیمه اول را با نتیجه ای مشابه به آخر رساندند.

در دقایق ابتدایی هلند که  با ارائه بازی هجومی صاحب موقعیت‌ های گل شد، توانست  توسط رافائل فان درفارت،‌هافبک بازی‌ساز خود در دقیقه 11 به گل برسد. پس از این گل تیم تحت رهبری فان مارویک  به یکباره عقب نشینی کرد و پرتغالی‌ها صاحب دست کم 3 موقعیت جدی گل شدند که توسط پوسیتگا و رونالدو به هدر دادند اما در دقیقه 28 توسط رونالدو با حرکتی به عمق خط دفاع حریف به گل تساوی رسیدند.

در نیمه دوم پرتغالی ‌ها به برتری خود ادامه دادند تا این که پس از هدر رفتن موقعیتی جدی توسط لوئیس نانی،‌ کریس رونالدو در دقیقه 74 گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

دو تیم چندین موقعیت گل دیگر داشتند که دروازه بانان و تیر دروازه ها مانع فروپاشی مجدد دروازه ها شد و در پایان بازی با نتیجه دو بر یک به سود پرتغال خاتمه یافت تا این تیم به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شود.

 

ترکیب هلند و پرتغال به این شرح است:

هلند: استکلن‌بورگ، فان در ویل، ولار، ماتیسن، ویلمس(از دقیقه 67 آفلای)، فان درفارت، نیجل دیونگ، روبن، فان پرسی، اسنایدر، هونتلار

سرمربی: فان مارویک

پرتغال: پاتریسیو، آلوس، په‌په، کوئنترائو، پریرا، ولوسو،‌موتینیو، میرالس(از دقیقه 72 کوستیدو)، نانی(از دقیقه 86 رولاندو)،‌رونالدو، پوستیگا(از دقیقه 65 اولیویرا)

سرمربی: پائولو بنتو

 

جدول رده بندی:

1- آلمان 9 امتیاز

2-پرتغال 6 امتیاز

3-دانمارک 3 امتیاز

4-هلند بدون امتیاز

فارس