ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داغی که بر دل پرسپولیسی ها ماند


پرسپولیسی ها هنوز باورشان نمی شود جام قهرمانی را از دست داده اند.

خبرآنلاین: پرسپولیس یکی از معدود تیم های دنیاست که بیشترین تعداد گل زده را در طول یک فصل داشته اما قهرمان نشده است. تیمی که تقریبا در تمام بازی های فصلش گل زده غیر از یک بازی اما نتوانسته قهرمان شوداما با این همه گل زده حالا آنها به دلیل تفاضل گل کمتر قهرمانی را از دست داده اند.

این اتفاق هم ارتباط مستقیمی دارد با شرایط و ساختار دفاعی تیم برانکو و البته سوشا مکانی در دروازه این تیم که از پایان مسابقه برایش جوک های زیادی هم ساخته شده است. اینکه برای این تیم نوشته اند:«آخه کجای دنیا تیمی که بیشترین گل زده و برد رو داره ، برای تفاضل گل قهرمان نمی شه؟»واقعا پرسش دردناک هواداران پرسپولیس است!

داغی که بر دل پرسپولیسی ها ماند


ویدیو مرتبط :
داغی که نفت‌کش سانچی بر دل مردم ایران گذاشت | بخش خبر جنبش مصاف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داغی که بر دل کی روش ماند


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم صربستانی‌ها هیچ‌گاه در جام جهانی موفق نباشند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سؤال که به نظر شما کدام تیم در جام جهانی 2014 قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: این سؤال بسیار سختی است و با توجه به مسابقات نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر است و بازی بهتری ارائه می‌کند قهرمان شود اما در عین حال امیدوارم با توجه به کاری که داور صربستانی در دیدار ایران و آرژانتین انجام داد و یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت، صرب‌ها هیچ وقت نه قهرمان شوند و نه در جام جهانی موفقیتی کسب کنند.