ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داغی که بر دل برانکو ماند


برانکو ایوانکوویچ می گوید ضربه از دست دادن هادی نوروزی برای تیم او فراتر از نداشتن یک کاپیتان است.

خبر آنلاین: برانکو ایوانکوویچ درباره از دست دادن هادی نوروزی گفت:«واقعا نمی دانم چه بگویم. این خداحافظی باشکوه که مردم فارغ از استقلالی و پرسپولیسی برایش گرفتند ، نشان می دهد او چه شخصیتی داشت. بی شک همه ما داغ رفتن او را به دل داریم. هادی کاپیتان تیم من بود اما او تنها یک کاپیتان نبود که مثل برادرم بود . برایم یک رفیق بود. من با رفتن هادی حس نمی کنم که فقط یک کاپیتان را از دست دادم. ما بی هادی ، یک رفیق صمیمی را از دست دادیم. شاید به کاپیتان تیمت نتوانی تکیه کنی اما رفیق مثل برادر است و می توانی به او تکیه کنی . هادی این نقش را در تیمم داشت. با رفتن او کار همه ما سخت تر است و باید جای خالی اش را پر کنیم و بتوانیم موجب رضایت او و هواداران تیم شویم.»


ویدیو مرتبط :
داغی که نفت‌کش سانچی بر دل مردم ایران گذاشت | بخش خبر جنبش مصاف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داغی که بر دل کی روش ماند


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم صربستانی‌ها هیچ‌گاه در جام جهانی موفق نباشند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سؤال که به نظر شما کدام تیم در جام جهانی 2014 قهرمان خواهد شد، اظهار داشت: این سؤال بسیار سختی است و با توجه به مسابقات نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر است و بازی بهتری ارائه می‌کند قهرمان شود اما در عین حال امیدوارم با توجه به کاری که داور صربستانی در دیدار ایران و آرژانتین انجام داد و یک پنالتی مسلم را برای ما نگرفت، صرب‌ها هیچ وقت نه قهرمان شوند و نه در جام جهانی موفقیتی کسب کنند.