ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داعشی ها داور ایرانی را عزادار کردند


فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در پیامی به رضا و یعقوب سخندان شهادت برادرزاده ایشان را تسلیت گفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران در پیامی به رضا و یعقوب سخندان شهادت برادرزاده ایشان را تسلیت گفتند.

در پیام فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به رضا و یعقوب سخندان - کمک داوران لیگ برتر فوتبال آمده است:

واقعه جانسوز شهادت شجاعانه محمد سخندان –برادر زاده گرانقدر شما را که به عنوان مدافع حرم در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده به جنابعالی تسلیت می گوییم و صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستاریم.


ویدیو مرتبط :
رحیم پور ازغدی: عزادار حسینی و عزادار یزیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال حضور دو داور زن ایرانی در لیست فیفا



 

 

احتمال حضور دو داور زن ایرانی در لیست فیفا

 

تهران- كنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام تست هایی از دو داور زن ایرانی نماینده خود را امشب به تهران می فرستد تا درصورت وجد شرایط بودن این داوران ، آنان را وارد لیست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) كند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ،شیوا یاری و سلطنت نوروزی دو داور زن ایرانی این شانس را دارند تا به عنوان داوران الیت(برگزیده) فیفا انتخاب شوند.

'تی جون' ناظر داوری فیفا و كنفدراسیون فوتبال آسیا امشب وارد تهران می شود و فردا به كرمانشاه خواهد رفت تا قضاوت 'سلطنت نوروزی ' داور شیرازی را در یكی از رقابتهای لیگ برتر بانوان در كرمانشاه ببیند.

نماینده فیفا كه اهل كشور چین است روز جمعه هم به شیراز می رود تا قضاوت 'شیوا یاری' داور كرمانشاهی را در یك بازی دیگر از رقابتهای لیگ برتر بانوان را مشاهده كند و درباره ورود این دو داور زن ایرانی به لیست فیفا تصمیم گیری كند.