ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داستان «مصاحبه خیالی» مورینیو چه بود؟!



داستان «مصاحبه خیالی» مورینیو چه بود؟!

روز گذشته مطلبی به نقل از "ژوزه مورینیو" در سایت یاهو اسپورت منتشر شد که حاوی اظهارات عجیبی از سوی سرمربی جدید چلسی بود، اما ماجرای این مصاحبه خیالی چه بود؟!

مصاحبه جدید مورینیو,مصاحبه خیالی مورینیو

ایسنا: روز گذشته مطلبی به نقل از "ژوزه مورینیو" در سایت یاهو اسپورت منتشر شد که حاوی اظهارات عجیبی از سوی سرمربی جدید چلسی بود، اما ماجرای این مصاحبه خیالی چه بود؟!

سایت ورزشی «یاهو اسپورت» که یکی از سایت‌های معتبر در عرصه‌ی اخبار ورزشی است، در بخشی از بلاگ خود به قلم نویسنده‌ی این سایت مطالبی را درباره‌ی "مورینیو" منتشر کرد که با توجه به حضور "مورینیو" در چلسی و اولین اظهارات وی پس از پیوستن به این باشگاه لندنی اهمیت زیادی داشت.

داستان «مصاحبه خیالی» مورینیو چه بود؟!

نویسنده‌ی این بلاگ در مطلبی به قلم خودش برخی از مطالب غیرواقع را از قول "مورینیو" و با نقل قول مستقیم از وی منتشر کرده بود که هرچند انجام این کار در رسانه‌های خارجی غیرمعمول نیست اما استفاده از نقل قول مستقیم برای اظهاراتی که کسی مطرح نکرده معمول نبود و باعث شد که این اظهارات صحبت‌های خود "مورینیو" تلقی شود.

البته این مصاحبه از زبان سرمربی پیشین رئال مادرید با توجه به سابقه‌ی مصاحبه‌ها و نوع ادبیاتی که در جملاتش به کار می‌برد، عجیب به نظر نمی‌رسید اما به هر حال آن مصاحبه وجود خارجی نداشت و نویسنده‌ی بلاگ در سایت «یاهو اسپورت» آن صحبت‌ها را از قول خودش مطرح کرده بود، نه "مورینیو"./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
زلاتان مصاحبه مورینیو را قطع کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال شكایت مسی از مجله مجارستانی به خاطر مصاحبه‌ای خیالی



احتمال شكایت مسی از مجله مجارستانی به خاطر مصاحبه‌ای خیالی

لیونل مسی مصاحبه‌اش با یك نشریه مجارستانی را تكذیب كرد و گفت كه ممكن است از این مجله شكایت كند.

 نشریه مجارستانی «كپس اسپورت» در گفت‌وگویی با مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا از قول این بازیكن نوشته بود كه او زمانی كه به تازگی وارد بارسا شد، فردی خجالتی بوده، به گونه‌ای كه هم تیمی‌هایش تصور می‌كردند كه او لال است.

این نشریه همچنین از قول مسی نوشته بود كه وی هیچ یك از دیدارهای یورو 2012 را تماشا نكرده است و همچنین از نیمار به دلیل تمجیدی كه از او كرده بود تشكر كرده بود.

با این حال مسی اعلام كرد كه این مصاحبه كاملا خیالی بوده و او هیچ گاه چنین سخنانی را بر زبان نیاورده است . مهاجم بارسلونا گفت: چنین مصاحبه‌ای هیچ وقت وجود نداشته است. من انجام دادن چنین مصاحبه‌ای را تكذیب می‌كنم و حق پیگیری قانونی علیه كپس اسپورت را برای خود محفوظ می‌دانم.

مسی از روز دوشنبه تمرین‌های پیش فصل خود را با بارسلونا آغاز خواهد كرد. آبی ـ اناری‌ها روز 24 جولای (3 مرداد) در یك دیدار دوستانه به مصاف هامبورگ خواهند رفت./ایسنا