ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داستان جالب نویر


دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان داستان جالب خود از چگونگی دروازه‌بان شدنش را تعریف کرد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل نویر 30 ساله که تا کنون به عناوین قهرمانی زیادی در رده باشگاهی دست یافته است که از آن جمله می‌توان به چهار عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ، سه قهرمانی در جام حذفی آلمان با سرخپوشان مونیخی و یک قهرمانی در همین رقابت‌ها با شالکه و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با باواریایی‌ها اشاره کرد، یکی از بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

نویر که در جام جهانی 2014 برزیل هم با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جهان شد و نقشی پررنگ در قهرمانی ژرمن‌ها در این مسابقات داشت، در مورد اینکه چطور شد که از سن سه سالگی به دروازه‌بانی روی آورد، گفت: من معمولاً آخرین نفری بودم که سر بازی حاضر می‌شدم و قانون بازی این بود که آخرین نفر حاضر در محل بازی باید درون دروازه می‌ایستاد، چون بر این باور بودند که دروازه‌بانی مسخره‌ترین پست ممکن است! آن موقع این تصور وجود داشت که مربی رئیس است. از آنجایی هم که من کودکی کم سن و سال و خیلی خجالتی بودم، می‌گفتم «باشه، ممنوم» و می‌رفتم و درون دروازه می‌ایستادم.


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب نویر در کودکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان آموزنده و جالب ( پیرمرد و الاغ )



 

 

الاغ و مرد

 

کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد.

پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.

مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد.

روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد ...

 

 

الاغ و مرد

 

نتیجه اخلاقی : مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود!