ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دارایی نیمار در برزیل توقیف شد / میزان دارایی های توقیف شده نیمار چقدر است؟



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,نیمار

به دستور قاضی ارشد دادگاه قضایی شهر سائوپائولو برزیل دارایی های نیمار در کشورش توقیف شد.

به گزارش کاپ، این روزها داستان فرار نیمار و پدرش از پرداخت مالیات بین سال های 2011 تا 2013 باعث شده تا مسئولان قضایی در برزیل این پرونده را جدی دنبال کنند و حالا هم که دستور به توقیف اموال این ستاره را داده اند.

به نوشته روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا، قاضی ارشد دادگاه قضایی سائوپائولو در اقدامی جدید دستور به توقیف دارایی نیمار در برزیل که بالغ بر 50 میلیون  دلار است داده.این در حالی است که مالیات پرداخت نشده نیمار و پدرس تنها 16 میلیون دلار است اما برزیلی ها قصد دارند با توقیف تمام دارایی ها که شامل چند ویلا ، قایق تفریحی و جت اختصاص این بازیکن است خانواده او را به پرداخت مالیات پرداخت نشده وادار کنند.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
دارایی میلیون پوندی ستاره بارسلونا توقیف شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف دارایی‌های مارادونا برای پرداخت ۳۹ میلیون مالیات



علت توقیف دارایی‌های مارادونا, مبلغ مالیات مارادونا

توقیف دارایی‌های مارادونا برای پرداخت ۳۹ میلیون مالیات

تمامی دارایی‌های سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در ایتالیا برای نپرداختن ۳۹ میلیون یورو مالیات توقیف شد.

به گزارش فارس، آژانس مالیاتی کشور ایتالیا به شکل رسمی اعلام کرده برای آنکه دیگو مارادونا را به پرداخت مالیات خود وادار کند، تمامی دارایی‌های وی را توقیف کرده است.

رسانه‌های ایتالیایی عنوان کرده‌اند این خبر در هتلی که مارادونا اقامت دارد به وی ابلاغ شده و او نیز زیر برگه‌ها را امضا کرده است.

گفتنی است مارادونا برای تماشای دیدار رم و ناپولی از هفته هشتم سری A در ایتالیا حضور پیدا کرده است.

بدهی‌های مالیاتی مارادونا به دوران حضور وی در باشگاه ناپولی بین سال‌های 1984 تا 1991 بازمی‌گردد. اسطوره فوتبال آرژانتین به این باشگاه کمک کرد تا دو قهرمانی در کل تاریخ باشگاه‌های ایتالیا را در آن دوران به دست آورد.

پلیس ایتالیا در سفر پیشین مارادونا به این کشور نیز دو ساعت رولکس و گوشواره الماس وی را ضبط کرده بود./فارس