ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دادگاه ورزش"کرش" را به تیم ملی ایران نزدیک کرد



 

یك منبع لیبیایی: قذافی به جنوب لیبی فرار كرد

 

 

محرومیتی که از سوی مقامات کمیته مبارزه با دوپینگ فوتبال پرتغال برای کارلوس کرش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال این کشور تعیین شده بود، از سوی داداگاه عالی ورزش بخشیده شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال پرتغال به دلیل اظهارات "کارلوس کوئیروز" در جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال این کشور پیش از آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ محرومیتی ۶ ماه برای این مربی درنظر گرفته بود.

این محرومیت به دلیل اظهارنظر در خصوص نمونه گیری از بازیکنان و مداخله در این خصوص برای سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال تعیین شد. او پس از این جریمه تاکید کرد با شکایت به CAS حق خود را خواهد گرفت.

امروز پایگاه خبری ساکرنت اعلام کرد دادگاه عالی ورزش رای به بخشش محرومیت کارلوس کرش داده و این مربی از سوی CAS تبرئه شده است.

بدین ترتیب کارلوس کرش ۵۸ ساله یک گام دیگر به تیم ملی فوتبال کشورمان نزدیک شد. محرومیت ۶ ماهه ای که از سوی کمیته دوپینگ فدراسیون فوتبال پرتغال برای کرش تعیین شده بود، مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان را دچار تردید کرده بود که با وسواس بیشتر موضوع عقد قرارداد با این مربی پرتغالی را دنبال کنند.

با این شرایط کارلوش کرش از رقیب ترک خود برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران پیشی گرفت و به نظر می رسد با برداشته شدن یکی از موانع موجود بر سر راه مذاکرات، مسئولان فدراسیون فوتبال گفتگوهای جدی تری را با این مربی پرتغالی آغاز کنند و با توجه به روند مذاکراتی که از قبل طی شده بود، کرش گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی ایران شود..../مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی ایران قربانی رفیق بازی مقام دولتی / وزیر ورزش درباره "فدراسیون بی صاحب" پاسخ دهد



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی هندبال ایران


 اخبار ورزشی -  تیم ملی ایران قربانی رفیق بازی مقام دولتی / وزیر ورزش درباره "فدراسیون بی صاحب" پاسخ دهد

این نهایت میهن ستیزی است که یک مقام دولتی، تیم ملی که پرچم کشور را به دوش می کشد و نیز اعتبار ورزشی سرزمین اش را به سادگی آب خوردن قربانی رفیق بازی هایش کند و همچنان بر مسند امور باقی بماند.

یک سال پیش بود که تیم ملی هندبال ایران جواز حضور در رقابتهای جهانی که به میزبانی قطر برگزار می شود را به دست آورد. در آن زمان هیچ کس باور نمی کرد که اولین حضور جهانی هندبال ایران با مصیبتی به نام "بی صاحب بودن فدراسیون" همراه شود!

اینک ، کمتر از 20 روز تا جام جهانی هندبال باقی است. تیم ملی ایران در حالی با 24 تیم قدرتمند دنیا رقابت خواهد کرد که ماه هاست در گیر انتخابات ساده ای است که برگزار نشده و بدین ترتیب، فدراسیون هندبال، رئیس ندارد!

تا اواخر اردیبشهت امسال، فدراسیون هندبال رئیس داشت اما جلال کوزه گری در شرایطی کاملاً خاص و به دلیل "بازنشستگی" استعفا کرد.


از آن زمان تا کنون، برغم این که شمارش معکوس برای حضور ایران در جام جهانی هندبال به سرعت پیش می رود، عزمی در وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به فدراسیون بی صاحب، مشاهده نشده است تا مشخص شود که "تدبیر" دولت یازدهم، در این وزارت خانه ، کار نمی کند ، چه رسد به "امید" آن!

نکته این که ثبت نام کاندیداهای فدراسیون نیز انجام شده و همه چیز مهیای برگزاری انتخابات است و تنها کاری که مانده، این است که صاحبان رأی، ساعتی را گرد هم آیند و آراء خود را در صندوق بیندازند؛ اما چرا وزارت ورزش و جوانان تا بدین اندازه غیرمسؤولانه برخورد می کند، حکایت شگفت انگیزی است.


گفته می شود یکی از مقامات ذی نفوذ وزارت ورزش و جوانان، بر روی گزینه ای برای ریاست فدراسیون هندبال نظر دارد که دست بر قضا بازنشسته است. طبق قانون، بازنشستگان نمی توانند رئیس فدراسیون شوند مگر این که از هیأت دولت، مجوز خاص بگیرند.

اینک تیم ملی هندبال ایران که قرار است در مسابقات جهانی از آبروی ایران دفاع کند، فقط به این خاطر بدون رئیس فدراسیون مانده که یک مقام دولتی دلش می خواهد دوست بازنشسته اش را رئیس فدراسیون کند؛ بنابراین منتظر است تا بلکه لابی گری هایش  کار ساز شود و مجوز خاص هیأت دولت برای رفیق قدیمی از راه برسد!

این نهایت میهن ستیزی است که یک مقام دولتی، تیم ملی که پرچم کشور را به دوش می کشد و نیز اعتبار ورزشی سرزمین اش را به سادگی آب خوردن قربانی رفیق بازی هایش کند و همچنان بر مسند امور باقی بماند.

به راستی آیا وزیر ورزش و جوانان از آنچه در پیرامونش می گذرد خبر دارد؟ اگر خبر ندارد که باید صد افسوس به حال این وزارتخانه خورد که وزیرش در بی اطلاعی به سر می برد و اگر هم خبر دارد، که عذر بدتر از گناه است.

جناب آقای محمود گودرزی! وزیر محترم ورزش و جوانان!
از شخص شما انتظار پاسخ داریم. آیا شعار پاسخگویی رئیس جمهور را جامه عمل خواهید پوشاند؟!
راستی تقویم روی میزتان را نگاه کنید! چند "روز" دیگر تا حضور تیم ملی هندبال ایران در مسابقات جهانی قطر باقی مانده است؟

 

 اخبار ورزشی  -  عصر  ایران