ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دادکان:والله نمی آیم


دادکان یک بار دیگر اعلام کرده که به فوتبال بر نمی گردد.

خبرآنلاین: حسین هدایتی که قرار است جزو یکی از شرکت کنندگان در مزایده روز نهم باشگاه پرسپولیس باشد خیلی جدی می گوید که با دادکان حرف زده تا او مدیر عامل این تیم باشد.هدایتی که به خوبی می داند نام دادکان خط قرمز وزارت ورزش است و هرگز زیر بار فشارهای وزارت خانه نمی رود این روزها بازی با اسم دادکان را شروع کرده.اسمی که طرفداران زیادی هم در بین پرسپولیسی ها دارد.با این حال رییس سابق فدراسیون فوتبال که بارها اعلام کرده به فوتبال بر نمی گردد این بار هم جواب هدایتی را داده و گفته است:«به والله نمی آیم.»

دادکان که روی حرفی که زده اصرار دارد بعید است پیشنهاد هدایتی برای مدیر عاملی در پرسپولیس را قبول کند.این در حالی است که اگر هدایتی موفق به جلب رضایت دادکان نشود احتمالا گزینه بعدی که به سراغش خواهد رفت حبیب کاشانی خواهد بود.فردی که پیش از این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده است.


ویدیو مرتبط :
چیت اتو آیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از خجالت پرسپولیسی ها در می آیم!



قباخلو در خصوص نتیجه این دیدار اظهار داشت : من فکر می کنم با دو گل پرسپولیس را شکست بدهیم ! گل- مهاجم تیم فوتبال پاس گفت : برای بازی مقابل تیم سابقم انگیزه زیادی دارم و اگر کادر فنی به من میدان دهد حسابی از خجالت این تیم و دوستانی که با آنها کری دارم ، در می آیم .

 

مقداد قباخلو افزود : شیث رضایی و مازیار زارع از دوستانی هستند که در عین رفاقت با آنها کری دارم و دوست دارم در این بازی به میدان بروم و با انگیزه ای که دارم در خدمت تیم باشم .


وی تأکید کرد : ما چهار مهاجم آماده هستیم که همگی برای حضور در این بازی انگیزه داریم ، اما من با تلاشی که در طی تمرینات کرده ام ، امید وارم بتوانم مقابل تبم سابقم به میدان بروم .برای این دیدار و میدان تابع نظر سرمربی و کادر فنی هستم اما اگر بازی کنم تمام تلاشم را برای پیروزی پاس می کنم .


قباخلو در خصوص نتیجه این دیدار اظهار داشت : من فکر می کنم با دو گل پرسپولیس را شکست بدهیم !.../عصرایران