ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خیمه سنگین خادم روی پرسپولیس و استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی,امیررضا خادم


اخبار ورزشی - خیمه سنگین خادم روی پرسپولیس و استقلال!

خصوصی‌سازی دو تیم پرسپولیس و استقلال به معنای واقعی به نظر شدنی نیست. به یک دلیل ساده: «آنهایی که تیم را می‌خواهند زورشان زیاد است، آنقدر زیاد که زورشان به هم نمی‌رسد و البته نمی‌توانند این کیک را بین خودشان تقسیم کنند».

  آن قدر راحت در مورد میلیارد تومان حرف می زنند که آدم وحشت می کند. دو به شک می افتی که نکند عدد و رقم و جمع و ضرب یادت رفته است.

عادل فردوسی پور و امیررضا خادم در مورد بدهی های پرسپولیس حرف می زنند. بیشتر به چانه زدن شبیه است. چند میلیارد بالاتر! ده میلیارد بیشتر! 70 میلیارد بدهی! ... در روزگار  دل مشغولی های معیشتی مردمان

امیررضا پسر بزرگ حاج محمد است. دوران اوجش در 74 و بعد 82 کیلوی تیم ملی کم حرف بود. ساکت و زیادی مؤدب. وقتی عینکش را می‌زد بیشتر به یک مهندس شسته رفته راه و ساختمان شبیه بود تا کشتی‌گیری که باید به اشکل گربه و بزکش و بارانداز فکر کند.

بعدها به مجلس رفت و آنجا یاد گرفت چطور بر اساس ماده و مصوبه و تبصره حرف بزند. حالا او را مأمور کرده‌اند که پرسپولیس و استقلال را خصوصی کند. مأموریتی تقریباً غیرممکن. پیش از او هم شکارچیانی به نیت گرفتن این ماهی تور به دریای متلاطم انداخته بودند. همه بی‌نتیجه! با تور پاره، با انبوهی از خرده ماهی‌های بدبو، با زخم‌هایی برتن و قایقی سوراخ... آفتاب سوخته و سرخورده. مثل پیرمرد رنجور قصه «پیرمرد و دریا»!

امیررضا خادم رو به روی عادل فردوسی پور نشسته است. محتاط و شمرده حرف می زند. مثل کسی که قبل از آمدن وقتی کت و شلوار پوشیده است جلوی آینه به خودش گفته است: مواظب باش! زیاد حرف نزنی! دم به تله فردوسی پور ندهی! کم حرف بزن! رمز آلود! سیاسی!

حرف می‌زنند و برای خیلی از «بینندگان عزیز» برنامه 90 مهم نیست که تیم دولتی باشد یا خصوصی! بعید است جوان‌هایی که می روند ورزشگاه آزادی و با تمام حنجره حرف می‌زنند خیلی به ماده واحده و تبصره و متضمن می‌شود و ... علاقه‌ای داشته باشند، آنها می‌گویند: «به تیم پول بدید، بچه ها باغیرت باشن و همه رو  لوله کنن و  جام رو بیارن!» همین!

خصوصی‌سازی دو تیم پرسپولیس و استقلال به معنای واقعی به نظر شدنی نیست. به یک دلیل ساده: «آنهایی که تیم را می‌خواهند زورشان زیاد است، آنقدر زیاد که زورشان به هم نمی‌رسد و البته نمی‌توانند این کیک را بین خودشان تقسیم کنند».

وقتی خادم به وزن 82 کیلوگرم صعود کرد با حریفی چغر به نام صباح الدین اوزترک روبرو شد. علاوه بر داوری مغرضانه که موجب شکست اش شد، کشتی‌گیر ترک مثل بوکسورها با امیررضای کشتی چنان خشن برخورد کرد که زیر چشم‌هایش کبود شد و صورتش ورم‌کرده! وقتی عکسش با همین صورت کتک‌خورده و غم آلود در کیهان ورزشی منتشر شد، قلب میلیون‌ها ایرانی شکست.

حالا شاید بعد از چند ماه از سرشاخ شدن با پرسپولیس و استقلال و تلاش برای بارانداز کردن وزنه دشوار خصوصی‌سازی با همان خادم روبرو شویم؛ زیر چشم‌هایش کبود، صورتش ورم‌کرده و غم آلود و کتک‌خورده ...
اخبار ورزشی - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروژه فامیل بازی خادم در پرسپولیس و استقلال؛ دارودسته بابک زنجانی در باشگاه آبی



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پروژه فامیل بازی خادم در پرسپولیس و استقلال؛ دارودسته بابک زنجانی در باشگاه آبی

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش پس از آنکه پسرعمویش را پرسپولیسی کرد، اکنون قصد دارد یکی از نزدیکان بابک زنجانی را هم وارد باشگاه استقلال کند.

 پس از آنکه امیررضا خادم هیات مدیره پرسپولیس را بر اساس روابط فامیلی چیدمان کرد تا احسان خادم که عضو هیات مدیره شرکت حامی مالی پرسپولیس است، وارد سرمایه‌گذاری فوتبالی شود، اکنون پروژه جدید فامیل‌بازی خادم در امر خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت شکل تازه‌ای به خود گرفته است.

بنابر این گزارش طی روزهای گذشته خادم در جلساتی که با افشارزاده و اعضای هیات مدیره داشته سخت به دنبال راضی کردن اعضای تصمیم‌گیر باشگاه استقلال است تا رئیسی‌کیا، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن که طی دو فصل گذشته عملکرد خوبی در این باشگاه که متعلق به بابک زنجانی بوده، نداشته را به عنوان قائم مقام منصوب کند.

گفته می‌شود رئیسی‌کیا از دوستان قدیمی خادم از زمان نمایندگی وی در مجلس بود و روابط خاصی با نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش دارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این پندار توفیقی، همسر یکی از اقوام خادم، به عنوان عضو هیات مدیره استقلال منصوب شده است.

اینکه خادم تاکنون در برابر این فامیل‌بازی‌ها سکوت اختیار کرده در نوع خود جالب است.
اخبار ورزشی - بانک ورزش